Avis Lodge Kapama Southern Camp*****

25 octobre 2014

Kapama Southern Camp*****
Avis Lodge Kapama Southern Camp*****
Guernsey Raod off the R40, 1380, Hoedspruit

Lodge Kapama Southern Camp a obtenu une note de 9,3 de 10, basé sur 5 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Lodge Kapama Southern Camp***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hoedspruit ! Vous pouvez également trouver 9 Photos concernant Lodge Kapama Southern Camp***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Afrique du Sud. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limpopo. Comparer Lodge Kapama Southern Camp***** avec les autres logements, dans Hoedspruit.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kapama Southern Camp***** Hoedspruit N'hésitez pas à donner votre avis!

5 avis sur Kapama Southern Camp*****

14/10/2012 Goede service, deskundige rangers tijdens de safari's, intieme sfeer

En couple, Mai 2011
"Geweldige ervaring"traduire
Camilla Gerding

29/05/2011 Wij zijn hier 4 dagen geweest en hebben een geweldige ervaring gehad. Al bij binnenkomst na de hekken zagen we veel wild. Eenmaal in de lodge stonden de managers klaar met verkoelende dranken en een lach!
De safaris zijn geweldig door de begeleiding van een zeer kundige ranger met meer dan 17 jaar ervaring. Het is zoveel meer dan alleen maar plaatjes schieten; dit is echt een beleving! We hebben veel meer gezien dan de big 5!
Het personeel is geweldig, iedereen doet alles om jou koning te laten voelen. En ook het eten was bijzonder geslaagd. Alles was vers en gezond en met liefde klaargemaakt! We waren honneymooners, en werden dan ook een avond verrast met iets speciaals in onze kamer! Verder vonden we het ook heel bijzonder dat de managers samen met ons vroeg opstonden voor ons vertrek, en ons naar het hek escorteerden om ons uit te zwaaien. Alles dus perfect en goede prijs-kwaliteit! We hebben hier echt de tijd van ons leven gehad, op dit prachtige plekje op aarde!

En voyage organisé en groupe, Dec 2009
"Erg leuk"traduire
Johanna

14/11/2010 Goede en leuke game lodge. Service was erg goed en personeel wil alles voor je doen

Plus d'informations sur Lodge Kapama Southern Camp***** chez :

En couple, Dec 2009
"Intieme lodge op eigen prive reservaat"traduire
Sanne Zaal

14/01/2010 Hongonyi is een 3-ster lodge in de buurt van Hoedspruit en dicht bij de Orpen gate van het Kruger park. Ze hebben een uitstekende vriendelijke staff en managers die er voor zorgen dat je thuis voelt. Goede setting midden in de bush, rustig en relaxed. Geen geluid van verkeer enz. Heel veel wild te zien vanaf het moment dat je het reservaat oprijdt. Ik heb kindvriendelijk iets minder gescoord omdat kleine kinderen in de gaten meten worden gehouden door hun ouders omdat er dieren gewoon door het kamp heen lopen, herten, maar ook hyaenas....wel spannend.

Een absolute aanrader dus, met genoeg te ondernemen in de omgeving, denk aan de Panorama Route, Kruger Park, Cheetah breeding Project, Moholoholo Rehabilitation Center, game drives in Thornybush. Eastgate vliegveld is dichtbij, dus je kan ook invliegen en opgehaald en weggebracht worden.

En voyage organisé en groupe, Aou 2009
"Erg goed"traduire
Wil

24/11/2010 Alles is goed geregeld, alleen kind vriendelijk zal het nooit echt zijn als je naar een game lodge gaat vanwege loslopende wilde dieren!