A partir de 960 ZAR
Kurhula Wildlife Lodge
Avis Lodge Kurhula Wildlife Lodge
Parsons Nature Reserve, plot no. 25, 1380, Hoedspruit

Lodge Kurhula Wildlife Lodge a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 46 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Lodge Kurhula Wildlife Lodge pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hoedspruit ! Vous pouvez également trouver 97 Photos concernant Lodge Kurhula Wildlife Lodge sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Afrique du Sud. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limpopo. Comparer Lodge Kurhula Wildlife Lodge avec les autres logements, dans Hoedspruit.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kurhula Wildlife Lodge Hoedspruit N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

46 avis sur Kurhula Wildlife Lodge

9,7
9,7
Famille avec enfants/adolescents, Mar 2014
"Geweldige accomodatie, prachtige ligging"traduire
marleen

08/04/2014 Wij hebben 3 geweldige dagen in de Kurhula Lodge doorgebracht. Na een zeer vriendelijke ontvangst, werd mijn jarige echtgenoot zelfs op een door Kim gebakken taart getrakteerd. Kim en Sander hebben een paradijsje gemaakt van hun lodge, zeer comfortabele kamers, met goede bedden en een mooi zitje op de veranda. De gemeenschappelijke eettafel en loungehoek zijn een prima plek om door te brengen met elkaar en de andere gasten. Het uitzicht op de Olifantsrivier verveelt nooit, heel apart om over de rand van het zwembad naar de rivier te kijken!. We hebben genoten van de goede verzorging, het heerlijke eten en de serene sfeer van Kurhula. Kim, Sander en Lieke, nogmaals onze hartelijke dank en groeten, Sjef, Marleen en Erik Schram

Oct 2013
"Een fantastische plek om tot rust te komen"traduire
w.

16/01/2014 Wij zijn daar in oktober 2013 15 nachten geweest met onze zoon en zijn vrouw.
Alles klopte precies zoals beschreven en nog meer dan dat. Zeer goede verzorging van de ochtend tot laat in de avond door Kim en Sander en de stagiaire Remco. Ook de kamermeisjes waren zeer attent en vriendelijk. De ligging was geweldig we hebben op de lodge die langs de rivier lag zeer veel gezien, van een stekelvarken dat elke avond even langs kwam om te zien of er niet wat groente afval was. Het is een lodge die zeker aan te bevelen is voor ieder die van rust en de natuur houd. Ook uitstekend kamers met zeer goede bedden een mooi terras. Voor het restaurant een mooi zwembad met zitjes waar je van de prachtige natuur kunt genieten. Voor Kim en Sanders is niets te veel om hun gasten te verwennen, je komt als gast en gaat als vriend.
Kim, Sander en Remco bedankt voor alles.
Fam de Laat,

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Sfeervol!!"traduire
Liza

03/08/2013 We zijn hier 2 nachten met onze kinderen geweest. Een fantastische plek met een prachtig uitzicht. De kinderen genoten van de verhalen die Kim en Sander vertelden s' avonds bij de vuurplek. Kim en Sander zorgen voor de persoonlijke aandacht en niets is hun te gek. Ze houden de lodge "up to date" en hebben nog allerlei plannen voor de toekomst. Succes ermee!

Plus d'informations sur Lodge Kurhula Wildlife Lodge chez :

En couple, Juil 2013
"PARADIJS"traduire
Leandra & Dave

01/08/2013 Kurhula is een paradijs op aarde. Een fantastische adembenemende plek aan de Olifants River middenin de big five reservaat welke grenst aan het Krugerpark. Kim en Sander weten wat "hospitality" inhoudt. Onze complimenten aan Kim, de chef kok, zij zorgde voor de dagelijkse 3-gangenmenu's bestaande uit verse lokale producten die met zorg en liefde waren bereidt en kostelijk smaakten en opgediend werden aan een mooi gedekte tafel. De gamedrives in het prachtige Parsons Reservaat worden door Sander zelf uitgevoerd. De ruime kamers zijn van alle gemakken voorzien, schoon en hebben comfortabele bedden.
Wij komen zeer zeker terug!
Leandra & Dave

En couple, Nov 2012
"Paradijselijke accommodatie aan de Olifantsrivier!"traduire
Sjaak en Ineke Hoog...

20/11/2012 "Kurhula Wildlife Lodge"
De toepasselijke naam "Innerlijke Rust" komt hier volledig tot zijn recht. Zeer vriendelijke, gastvrije eigenaren met grote kennis van de wildernis. Uitstekende bedden, schone kamers en sanitair. Het eten is voortreffelijk en de service grenzeloos. Een lieflijke plek voor de gepassioneerde wildernisliefhebber! Sander en Kim heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid! We komen graag terug!
Sjaak en Ineke

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2012
"Super"traduire
bernard

28/10/2012 Kim en Sander bieden met hun Lodge Kurhula Wildlife een fantastische ervaring in een schitterende omgeving. Gastvrijheid, heerlijk eten, waanzinnig mooie plek, prachtige verhalen, liefde voor Afrika, waardevolle tips... = 10

En couple, Aou 2012
"Fantastische Lodge,service met hoofdletter S"traduire
Y.Ender

17/09/2012 Kurhula Lodge ligt erg mooi aan de Olifantsrivier, overal staan leuke zitjes, in de zon ,in de schaduw, aan de rivier, onder een grote wildevijgenboom boven de rivier,Sander en Kim doen er alles aan om de gasten te verwennen.Niets is te veel.Kim kan super lekker koken en Sander supwer lekker braaien.Een nadeel is dat de toegangsweg vanaf de doorgaande weg erg slecht te rijden is met een "gewone"personenauto.Waardoor "even"een uitstapje maken haast geen doen is, maar het is zeker geen straf om gewoon lekker een paar dagen op de lodge te blijven en bv een gamedirve met Sander te maken,integendeel!!Een echte aanrader, wij , 2 echtparen 55+hebben er een week lang enorm genoten.Voor klein kinderen bljft het oppassen want het is een open lodge in big5 gebied, dus altijd uitkijken.

Famille avec enfants/adolescents, 2012
"Paradijs"traduire
Anita Wisse

18/08/2012 Het is een schitterende locatie aan de Olifantenrivier, waar de hele dag wilde dieren voorbij komen. We hebben 13 dagen in Kurhulalodge doorgebracht en de service, eten en gastvrijheid was geweldig. Ook het geven van informatie van activiteiten in de omgeving was uitstekend.

Avec des ami(e)s, Mai 2012
"Heerlijk rustig en gastvrij ontvangst"traduire
J.Hofman

11/06/2012 via kennissen hier terecht gekomen en we hebben er een nachtje aan vast geplakt, vanwege de perfechte accomodatie en de ambiance.

En couple, Mar 2012
"Een plek om naar terug te keren."traduire
jamathi

10/05/2012 Voor de derde keer waren we bij Kurhula. We zagen dat de eigenaren goed hebben geïnvesteerd in een nieuw zwembad en een nieuwe keuken, waarin Kin haar inmiddels bekende heerlijke maaltijden bereidt.
We verbleven 4 dagen in het Krugerpark. Dit keer geen leeuwen of luipaard, maar een ontmoeting met bushbaby en genets, en dat was geweldig! De leeuwen hadden het wat dichter bij Kurhula gezocht en liepen op 150 meter afstand van de lodge. De Wartdogs en apen liepen in de tuin en aan de oever van de rivier liepen de impala's, waterbokken en giraffen.
De bushwalk en gamedrive met ranger Keith waren erg leerzaam. Hij vertelt ook over de insekten, vogels en planten en het kijken neer de zonsondergang in Parsons met een drankje in de hand, was onvergetelijk. De gezamelijke maaltijden op de veranda en de gemoedelijke sfeer zorgden ook ditmaal weer voor een heerlijk verblijf op een schitterende locatie in het gezelschap van mensen die houden van Kurhula en zijn bewoners.

1 2 3 4 5 suivant