Avis Hôtel Dammenmühle

21 octobre 2014

Avis Hôtel Dammenmühle
Dammenmühle 1, 77933, Lahr

Hôtel Dammenmühle a obtenu une note de 6,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Dammenmühle pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lahr ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Baden-Württemberg. Comparer Hôtel Dammenmühle avec les autres logements, dans Lahr.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Dammenmühle Lahr N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Dammenmühle

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Mooi hotel met hoog Fawlty Towers gehalte"traduire
Marianne

12/09/2011 We hadden hier een tweepersoons en een eenpersoonskamer gereserveerd, maar bij aankomst bleken die al bezet en kregen we in het Backhaus de familiekamer, dat wil zeggen de bovenste etage met een slaapkamer, een woon/slaapkamer en een gezamenlijke badkamer. Erg net, zeer ruim, maar door de hittegolf wel erg warm. Alles was zeer schoon en verzorgd.
Het hotel ligt aan een klein meertje, waar we die avond ook konden eten en daar hebben we ons kostelijk geamuseerd. Het leek hier Fawlty Towers wel. Er ging bijna niets goed. Bestellingen werden niet, na lange tijd of verkeerd opgenomen, het eten werd verkeerd opgediend en voor de ene gast veel eerder dan voor de andere en bij het afrekenen ging het al even slecht. Wij hadden geluk dat er bij ons niet veel mis ging, vandaar dat wij ons konden amuseren, maar voor andere gasten was dit vervelend.
Buiten eten is hier op zich wel heerlijk, je zit heerlijk aan de rand van het meertje.
De parkeerplaats is ruim, maar niet afgesloten.