Avis Camping Heimertshausen

2 septembre 2014

Avis Camping Heimertshausen
Ehringshäuser Strasse 1, D-36320, Heimertshausen

Camping Heimertshausen a obtenu une note de 4,6 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Heimertshausen pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Heimertshausen ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Camping Heimertshausen sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hessen. Comparer Camping Heimertshausen avec les autres logements, dans Heimertshausen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Heimertshausen Heimertshausen N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Heimertshausen

6,4
4,8
2,2
En couple, Juin 2011
"ECHT NOOIT MEER"traduire
Peetje

13/06/2011 we waren begin juni 2011 op doorreis, en hadden deze camping gekozen, omdat hij volgens hun site van alle gemakken voorzien zou zijn.
Echter..... de douches waren te vies om te bekijken, het restaurant ging 'savonds om 19 uur pas open, en toen we dus na lang wachten eindelijk de ober aan tafel kregen (bleek dezelfde persoon te zijn als bij de inschrijfbalie), die erg ongeintresseerd en alles behalve vriendelijk was, gaf hij te kennen dat we alleen een soepje konden kiezen omdat hij geen zin had om te koken. Maar ja soep had ikzelf ook in de camper. Alle gasten waren echt beduusd van deze actie!! Vervolgens vroeg ik me af wat er zou gebeuren als ik om een welness arragement gevraagd zou hebben?? Het camping winkeltje heb ik dan nog niet eens benoemd, echt klompjes uit de tijd dat mijn moeder nog kampeerde..en de fles wijn die hij bij aldi ingekocht had, verkocht hij 5 keer zo duur.... nee voor ons nooit meer!!

En famille, Juil 2007
Op 't Eynde

05/05/2008 Een mooi gelegen en zeer rustige camping in een prachtig landschap aan de rand van een groot bos, waar je prima kunt wandelen of mountenbiken, ook is er een prachtig verwarmt zwembad aanwezig. In het knusse restaurant kun je gewoon lekker eten voor een redelijke prijs tevens kun er diverse wild menus krijgen (vers geschoten door eigen jager)