Edelweiss***
Avis Appart-hôtel Edelweiss***
Am Dicken Stein 6a, 34508, Willingen (Sauerland)

Appart-hôtel Edelweiss a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 24 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appart-hôtel Edelweiss*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Willingen (Sauerland) ! Vous pouvez également trouver 28 Photos concernant Appart-hôtel Edelweiss*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hessen. Comparer Appart-hôtel Edelweiss*** avec les autres logements, dans Willingen (Sauerland).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Edelweiss*** Willingen (Sauerland) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

24 avis sur Edelweiss***

En couple, Sep 2014
"Ideaal om je batterijen op te laden !"traduire
Bergs François

29/09/2014 Hotel Edelweis in Willingen is een mooie accomodatie om een deugddoende vakantie door te brengen.

Aou 2014
"Het was precies zoals we verwacht hadden."traduire
Beppie Voss

24/08/2014 Het is uitstekend. Personeel erg vriendelijk en het eten zeer goed.

En couple, Juil 2014
"Zeer mooi appartement!"traduire
Mentink

15/08/2014 Zeer mooi appartement met n geweldig uitzicht, lekker rustig

Plus d'informations sur Appart-hôtel Edelweiss*** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Heerlijk oud en nieuw week"traduire
Anne
Emplacement par rapport aux pistes

04/01/2014 Wij verbleven 1 week met 2 dochters van 8 en 10 jaar en hun grootouders in appartement Muhlenkopf. Geweldig, luxe appartement in een heerlijke omgeving. De willingen-plus kaart, die men van het hotel krijgt, heeft ons enorm voordeel opgeleverd bij zwembad, ijsbaan, zomerrodelbaan, Muhlenkopf-treintje en Ettelsberg-cabinelift. Een heerlijke week bij een super gastvrij hotel.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Fijn hotel in mooie omgeving"traduire
cathy

11/09/2013 Het hotel heeft een super ontbijt met heel veel vers fruit, broodjes, eitjes, kaas, etc. uitgebreid en lekker. de kamers zijn ruim, schoonmaak voldoende. Bij de kamerprijs in zit de Willingen kaart waarmee je zo'n beetje alle activiteiten in de omgeving gratis (althans, zit in de prijs van de kamer) kan doen (zwemmen, met lift omhoog, naar burchten, kastelen, etc.). Daarom ook leuk voor kinderen, zeker als je een kamer aan de tuin hebt. Dan kunnen ze zo naar buiten lopen. Tijdens ons verblijf waren er overigens weinig kinderen. De wellness is netjes en verzorgd. Er zit alleen geen zwembad bij. Dat is jammer.
De sfeer in het hotel is ietwat zakelijk. Dame bij de receptie erg aardig.

En couple, Fev 2013
"Geweldig hotel."traduire
mirjam_roozeboom
Emplacement par rapport aux pistes

31/03/2013 Het is een geweldig hotel. Het hotel beschikt over een mooie welness, wat na een wandeling of skiën heerlijk is om gebruik van te maken. Het beste ontbijt wat wij ooit hebben gehad wordt geserveerd in dit hotel. De loipes liggen ook praktisch naast het hotel

En couple, Jan 2013
"Leuk gastvrij hotel prima ontbijt"traduire
Ron
Emplacement par rapport aux pistes

21/01/2013 Leuk middelgroot gastvrij hotel, net buiten het centrum van Willingen. Vriendelijke bediening en mooie, ruime en schone kamers zijn de belangrijkste pluspunten. Zeer uitgebreid ontbijt buffet (zeer goed!). zelf-bedieningen bar waar je je verbruik zelf moet opschrijven. De waard vertrouwd zijn gasten! Helaas heeft het hotel geen restaurant. Voor diner ben je aangewezen op een van de vele restaurants in het dorp. Omdat het hotel geen restaurant heeft en ook geen "echte" bar, blijven de gasten nauwelijks "hangen" en is er in de avond weinig sfeer.

En couple, Nov 2012
"Geweldig Hotel / Pension"traduire
Dorothy Nauta
Emplacement par rapport aux pistes

07/11/2012 Geweldig,keurig Hotel met uitstekende service. Ruime kamers met goed en mooi uitzicht, aan de rand van Willingen. De kamers worden dagelijks schoongemaakt,de hand /baddoeken worden dagelijks verschoond.
Prachtige omgeving,heerlijk gewandeld naar de piste. Personeel is behulpzaam en erg vriendelijk.
De prijs is uitstekend voor de kwalitiet wat je krijgt.
Voor gezinnen met kinderen kan je hier ook prima logeren.
wij hebben weer een super verblijf gehad in Hotel Edelweis,wij hebben hier nu voor de vierde keer genoten.

De eetzaal / ontbijt ruimte is keurig,geweldig ontbijt tot in de puntjes verzorgd.

En couple, Sep 2012
"Net hotel met groots ontbijt"traduire
D

01/11/2012 Hotel Edelweiss is een net hotel met een fantastisch ontbijt. Wij hadden een grote kamer met apart zitje en een balkon. De badkamer is netjes, maar had iets groter gemogen. Personeel is vriendelijk en attent. Rustig gelegen aan de rand van Willingen.

En couple, Aou 2012
"Wat een geweldig hotel!"traduire
Ruud Zonneveld
Emplacement par rapport aux pistes

15/08/2012 Wij zijn 5 dagen in dit hotel geweest! We hadden een appartement, werkelijk waar fantastisch, alles erop en eraan. Hele lieve, spontane mensen, een magnifiek ontbijt, heerlijk........
Vanuit het hotel is eigenlijk alles te lopen, nog geen 10 minuten vanaf een prachtig wandelgebied, en gewandeld hebben we!
Al met al TOPPIE, wij komen hier 100% terug

1 2 3 suivant