Lindner Dom Residence Köln****
Avis Hôtel Lindner Dom Residence Köln****
Stolkgasse / An den Dominikanen 4a, D-50668, Cologne

Hôtel Lindner Dom Residence Köln a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 230 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Lindner Dom Residence Köln**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cologne ! Vous pouvez également trouver 19 Photos concernant Hôtel Lindner Dom Residence Köln**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie du nord (Westphalie). Comparer Hôtel Lindner Dom Residence Köln**** avec les autres logements, dans Cologne.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Lindner Dom Residence Köln**** Cologne N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

230 avis sur Lindner Dom Residence Köln****

9,4
Avec des ami(e)s, Nov 2013
"Goed hotel vlakbij de Dom"traduire
Dirk

31/12/2013 Goed hotel voor een citytrip. Ligt op wandelafstand van de Dom en alle kerstmarkten. Mooi zwembad. Lekker ontbijt met voldoende keuze. Ruime kamers.

Avec des ami(e)s, Nov 2013
"WAT EEN TOPPER"traduire
KATRIEN - MIEKE - S...

12/11/2013 Hotel prima, vriendelijk bediening de kamer zeer proper en een uitstekende ligging, alsook het ontbijt was prima verzorgd.

Keulen was aangenaam voor cultuur en zeker de winkelsstraten voor 3 vrouwen de max.

Zeker aan te raden, kwaliteit en waarde voor U geld.

En couple, Sep 2013
"Personeel en locatie zwembad beneden alle peil"traduire
Koen De Smet

30/09/2013 wij kwamen aan in het hotel en kregen geen enkele informatie betreffende hotel. Uren ontbijt, Wellness, kamers, was een speciale lift met kaart, hebben gesukkeld om deze in gang te krijgen. Lift bevond zich voor de balie, medewerkers zagen dat we aan het sukkelen waren en ipv te helpen waren ze aan het lachen. Andere hotelgast heeft ons geholpen.
Vroeg waar ik wagen kon plaatsen, zeiden dat ik gratis buiten in de straat mocht parkeren. Groot was mijn verwondering toen ik \'s ochtends een parkeerboete vond onder de ruitenwisser. Toen ik ging informeren zeiden ze dat ze een ondergrondse garage hadden. Toen ik vroeg waarom ze dat bij het inchecken niet gezegd hadden

En couple, Juil 2013
"Geweldig hotel vlakbij de Dom"traduire
karinvanderweijden

02/08/2013 Keurig hotel, vriendelijk personeel. We kregen om 13:15 uur al de sleutel van de kamer en konden de auto in de garage onder het hotel parkeren (20 euro per etmaal). De Dom, Altstadt, Rijnkade....alles op loopafstand! Prachtig zwembad in het naastgelegen appartementencomplex voor senioren, ook ligbedden, sauna en bubbelbad aanwezig. Heerlijke bedden en airco op de kamer. Zeer goed verzorgd ontbijtbuffet, mogelijkheid om buiten op het terras te ontbijten. Een aanrader!

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Prima hotel!"traduire
Jenny Veldhuizen

23/06/2013 Lindner hotel is een meer dan prima hotel. Goede service, zeer nette en schone kamers, prima ontbijt. Klein nadeel is dat je niet direct bij het hotel kan parkeren, max 5 min lopen.

En couple, Avr 2013
"Ideale uitval basis"traduire
niekrijg

02/05/2013 Netje en eenvoudig hotel. Perfecte ligging je staat in 5 minuten bij de dom. Ontbijt alleen gebruikt en deze was super ik miste niks

En couple, Avr 2013
"Zeer goed hotel, 4 sterren waard."traduire
Wesley

07/07/2013 Mooi hotel met heel goede kamers, zalige bedden, mooie badkamer (douche-bad), in de buurt van de Dom en het centrum.

Juil 2012
"Super Designhotel !"traduire
Eva_Berckmans1986

23/03/2013 Zeer verzorgde kamers, goede ligging, super onbijtbuffet !
Een echte aanrader.

Avec des ami(e)s, Dec 2011
"Aanrader voor een weekendje Keulen"traduire
hans

14/12/2011 Gelegen rechtover een politiebureau. Eerste indruk was erg positief, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn goed in order, prima bed en vrij ruime badkamer. Ontbijt was uitstekend en erg uitgebreid. Op amper 5 minuutjes kan je naar de Dom wandelen en bereik je de winkelstraat. Let wel op als je in december gaat, de kerstmarkten zijn alom tegenwoordig in Keulen en dat betekent veel, heel veel volk...

En couple, Dec 2011
"Prachtig hotel om de stad te verkennen."traduire
Woody

09/12/2011 mooie kamers - goed verzorgd. Minibar aanwezig. Heel goede bedden (boxsprings). Heel dicht gelegen tegen het prachtige centrum ( 5min stappen). Heel mooi zwembad, jaccuzzi en sauna! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant