Avis Hôtel Carpe Diem****

Carpe Diem****
Avis Hôtel Carpe Diem****
Schwartmecke 46, D-57399, Oberhundem

Hôtel Carpe Diem a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 168 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Carpe Diem**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oberhundem ! Vous pouvez également trouver 151 Photos concernant Hôtel Carpe Diem**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie du nord (Westphalie). Comparer Hôtel Carpe Diem**** avec les autres logements, dans Oberhundem.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Carpe Diem**** Oberhundem N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

168 avis sur Carpe Diem****

En couple, Jan 2014
"Hoe kan dit !!"traduire
pefero

14/01/2014 Wat je leest over dit hotel is dat de ene schrijft prima hotel en aardige mensen en de ander schrijft wat een bagger nooit weer.
Wij zijn er dit weekend geweest en moet de mensen die zeggen dat de sauna en ze smerig zijn gelijk geven wat is dat smerig ik denk dat er al maanden niets aan gedaan is onder de banken van het turksstoombad zitten gewoon vellen met troep het hotel zelf ziet er wel mooi uit maar je kan zien dat er niets aan gedaan word activiteiten zijn er niet alles is dicht en vuil ik denk hierbij aan de kegelbaan (dicht op slot ) en de fittnis open maar echt smerig en zo te zien al maanden niet gebruikt. Anderen schreven het al er moet gewoon wat gebeuren want dit is echt geen 4 sterren meer waard.

En couple, Oct 2013
"Hotel en omgeving met veel potentie"traduire
jan

05/11/2013 De plek is prima. Mooie omgeving om heerlijk tot rust te komen. Prachtig wandelgebied. In omgeving leuke typisch Duitse horeca.
Onze kamer was goed. Sauna, heeft echt achterstallig onderhoud. Simpel op te lossen, defecte lampen vervangen, groen aanslag verwijderen. Noodtrap vastzetten. Schoonmaak van vloeren en algemene ruimtes moet beter.

En couple, Juin 2013
"Schitterend gelegen hotel"traduire
Els

09/06/2013 Het hotel ligt op een schitterende plek in het Sauerland, met prachtig uitzicht, heerlijk rustig als uitvalsbasis voor wandelingen. De ontvangst was niet optimaal en de kamer ook niet bijzonder, wel schoon en netjes. Wij vinden het niet 4 sterren waardig. Het ontbijt was prima, ruim voldoende van alles aanwezig. Het diner was wel goed, maar niet meer dan dat. De mensen zijn wel vriendelijk voor honden, hebben er zelf ook één. Geen super hotel maar wel de moeite om nog eens terug te gaan.

Plus d'informations sur Hôtel Carpe Diem**** chez :

Avec des ami(e)s, Mai 2013
"Super lang weekend gehad"traduire
Sylvia Dirickx

13/05/2013 Mooie accomodatie, rustige omgeving en prachtig uitzicht. Wij hadden met 6 personen en hond half pension via touroperator geboekt en de prijs kwaliteit verhouding was absoluut top. Personeel is klantvriendelijk maar moet ook nog veel leren. Dit is niet storend want de manager zorgt dat alles goed verloopt. Een manager met hart voor de zaak en doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Wij voelden ons dan ook meer dan welkom. Zelfs de hond werd in de watten gelegd. De kamers zijn ruim en worden iedere dag schoongemaakt. Kortom, het was voor ons een topweekend.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2013
"Hele fijne omgeving en hotel"traduire
caja vilijn

06/02/2014 een fantastische hotel wij zijn al 4 keer geweest onze vaste stek goed personeel, heel goed eten en geweldige ontbijt ja duits ontbijt he. en zeker als je uit een vieze stad komt zoals rotterdam, is dit heerlijk frisse lucht, en ruimte. Wij komen altijd terug.

En couple, Mar 2013
"Bij nader inzien een vette tegenvaller."traduire
Scheer, AC

14/03/2013 Mooie ligging en een zonnige dag. Maar het gezicht van de manager bij de receptie staat op "onweer". Klantvriendelijkheid komt niet voor in zijn woordenboek. Gedurende de drie dagen all inclusive. Kamer 109. Lagen stof op snoeren naast bed. Rolgordijn scheef. Spotje in badkamer hangt aan het snoer. WC loopt door en bedieningspaneel langt los. Schroeven bediening kantelraam zitten helemaal los. Saunavloer en wanden hebben een vieze vuile aanslag. De finse sauna werkt perfect, maar de stoomcabine des te minder; koud, geen stoom en onfrisse lucht. Een enthousiaste klusjesman kan hier echt zijn hart ophalen.
Was er dan niets goed? Jawel. Personeel tijdens ontbijt was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was meer dan goed. Ligging complex schitterend. Inrichting hotel is modern maar wel sfeervol. Nu de manager nog.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Goede familiekamers, prachtige ligging"traduire
Kersenpit

15/02/2013 pluspunten :
- rustig : zowel qua ligging als in het hotel zelf
- zeer mooie omgeving
- uitstekend ontbijtbuffet
- sauna
- goed uitgeruste familiekamer, met aparte zijkamer voor de kinderen

Minpunten :
- personeel en vooral uitbater zijn niet bijzonder vriendelijk en gastvrij.
- kleine badkamer
- avondeten : ok, maar ook niet meer dan gewoon ok. Prijs/kwaliteit kan je beter eten in enkele plaatselijke zaken

En couple, Fev 2013
"Gerenoveerd familiehotel"traduire
Rachelle

12/02/2013 aangenaam familiehotel: kamers zijn klein maar mooi gerenoveerd, eten is lekker en niet duur, bediening is vriendelijk. prijs kwaliteitverhouding lijkt me heel eerlijk.

En couple, Jan 2013
"Geweldige stek met schitterend uitzicht"traduire
J.Koopman

01/02/2013 Een bijzonder adres: Heerlijk om daar te zijn en dan zo lekker dicht bij huis.
Bij aankomst was het al heel ontspannen. We waren bijna 2 uur te vroeg maar dat was al geen probleem. We zaten een uur later al heerlijk in de Sauna en hadden de koffie met heerlijke koek al achter de kiezen. Het eten was perfect verzorgd en de kamer was heerlijk schoon. Het heeft onze verwachting ver overtroffen.
Van harte aanbevolen.

En couple, Nov 2012
"Net niet"traduire
ursula

26/11/2012 Wij vonden het hotel een net niet hotel. Het hotel ligt prachtig boven op een berg, fantastisch uitzicht, mooi ingericht met veel kunst. Maar helaas de kamers zijn vrij klein, met veel mankementen zoals, tv die het niet doet, douche afvoer die niet goed werkt enz. Het eten is ok, maar voor een 4 sterren hotel niet in verhouding, veel uit de diepvries. Het personeel doet zijn best en is vriendelijk maar er is te weinig communicatie onderling. Bv. tegen de gasten wordt gezegd ontbijt is vanaf 8 uur, maar de bediening s morgens begint pas om half 9, dus staan er mensen voor de dichte deur.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant