Avis Maison de vacances Haus am Medebach****

1 novembre 2014

Haus am Medebach****
Avis Maison de vacances Haus am Medebach****
Mühlenweg 5, 59939, Olsberg (Sauerland)

Maison de vacances Haus am Medebach a obtenu une note de 9,3 de 10, basé sur 108 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Haus am Medebach**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Olsberg (Sauerland) ! Vous pouvez également trouver 72 Photos concernant Maison de vacances Haus am Medebach**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Maison de vacancesHaus am Medebach****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie du nord (Westphalie). Comparer Maison de vacances Haus am Medebach**** avec les autres logements, dans Olsberg (Sauerland).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Haus am Medebach**** Olsberg (Sauerland) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

108 avis sur Haus am Medebach****

Aou 2014
"Een leuke plek mooi gelegen"traduire
Andrea Philips

24/08/2014 Het Appartement zag er schoon en netjes uit het welkom zeer vriendelijk ,
Het is allemaal zeer compleet , tot het afwas middel en Wc papier was aanwezig,
Er zijn een supermarkt en bakker om de hoek,
Er is veel gelegenheid om te wandelen vlak bij huis.
Er zijn eetgelegenheden in de buurt .
Maar het appartement heeft ook alles om zelf te koken ,
We hebben een heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar

En couple, Juil 2014
"Zeker een aanrader, voor 1of meerdere nachten"traduire
Lisette Praamstra

18/07/2014 De ontvangst was zeer vriendelijk. Het appartement was heel schoon, gezellig ingericht en alles was aanwezig.
De eigenaren Rob en Marion Kunstman doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Heb je vragen.....ze staan voor je klaar. Heb je schone lakens of handdoeken nodig.....dat wordt gebracht.
Wat voor ons heel belangrijk was, was dat de hond mee mocht.
We hadden onze fietsen meegenomen en die konden in de garage staan.
Wij hebben zo'n leuk contact met elkaar gehad, dat wij menig kopjes koffie samen hebben gedronken em zelfs op onze laatste avond van ons verblijf hebben wij met zijn vieren + onze hond een lange wandeling gemaakt en lekker wezen uit eten.
Kortom.....een supervakantie gehad!!!

En couple, Sep 2013
"Een mooie plek om terug te komen"traduire
Jason
Emplacement par rapport aux pistes

12/09/2013 Vriendelijk en gastvrije eigenaren. We hebben hier samen met onze sharpei een heerlijke en leuke vakantie gehad, kregen veel goede tips en de omgeving nodigt buiten de wintertijd genoeg andere uitdagingen (bijvoorbeeld lekker wandelen of mountainbiken). Het appartement is zeer compleet.

"Fijn vakantieadres"traduire
Fam. Eekhuis
Emplacement par rapport aux pistes

19/09/2013 We zijn eind augustus een week bij de Fam. Kunstman te gast geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het appartement is gezellig ingericht en de slaapkamers waren ruim. De badkamer is wel wat krap maar blinkend schoon. De keuken van appartement "Winterberg" wordt nog vernieuwd. Misschien dat er dan iets meer aanrechtruimte ontstaat, dat is wel zo handig. De fam.staat voor je klaar als je iets vergeten bent en heeft goede tips voor de omgeving. Een adres om nog eens terug te keren.

"Heerlijk vakantieadres"traduire
Fam. van der Blom

04/09/2013 In augustus met ons gezinnetje hier voor de tweede keer geweest en het blijft een prachtige plek. Schitterende omgeving en zeer gastvrije eigenaren, die alles tot in de puntjes regelen tot de kleinste details toe. De appartementen zijn mooi en ruim. Wij hebben wederom genoten en hopen zeker nog eens terug te komen. De hoge beoordeling is dan ook volkomen terecht.

En couple, Juil 2013
"Knus appartement in een prachtige omgeving"traduire
Marieke

08/07/2013 We zijn net terug van een heerlijke korte vakantie. Het appartement is zeer compleet ingericht en heel netjes en schoon. De eigenaren Rob en Marion zijn heel gastvrij. We voelden ons er direct welkom en thuis.
Vanwege het heerlijke weer konden we elke ochtend buiten ontbijten op het terras achter het huis. Er stroomt een klein beekje langs...dat werkt heel rustgevend! Verse broodjes zijn aan het eind van de straat te koop bij de lokale bakker. En in de rozentuin van Schloss Bruchhausen is het ook heerlijk toeven. We hopen zeker nog eens terug te komen hier.

En couple, Juin 2013
"Utregse gastvrijheid in Duitsland! Het was super!"traduire
Esther de Kuijer

12/06/2013 Fantastisch huisje, super gezellig en knus! Alles voorhanden in de keuken en gratis gebruik keuken- en handdoeken. Badkamer was wellicht klein, maar persoonlijk zit ik gewoon stil op het toilet en maak geen dubbele salto's of een handstand... Rob en Marion zijn geweldige mensen en zeer gastvrij. Zij hebben er voor gezorgd dat wij een ongelooflijk leuke tijd hebben gehad. Wij komen in elk geval terug!!!

En couple, Juin 2013
"Mooiste plekje in Sauerland"traduire
R. van Heusden

16/06/2013 Accomodatie is fantastisch goed. Omgeving en uitzicht zijn adembenemend mooi. De buurt is rustig en diervriendelijk. De eigenaren zijn bijzonder aardig en behulpzaam en zijn Nederlands. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, alles is aanwezig ook een senseo en alles werkt ook. Voor goed te kunnen eten even 3 kilometer in de auto of als je sportief bent lekker wandelen. De kamers zijn schoon en netjes.

En couple, Fev 2013
"Verzorgd appartement, goede prijs kwaliteit"traduire
jdew1987
Emplacement par rapport aux pistes

10/02/2013 Net terug uit Haus am Medebach. Het appartement was echt keurig schoon, alles is aanwezig. Min puntje vonden we dat de badkamer wat klein is, de WC zit er namelijk ook in, dat is soms wat lastig met 4 volwassenen. Ideaal dat er NL tv en wifi is. Al het keukengerei/ (goedkope) apparatuur is aanwezig, wel is de keuken wat klein. 1 pit van het kooktoestel deed het niet helemaal goed, maar dat wordt binnenkort vernieuwd.
Verder ligt het appartement in een mooie omgeving, wij kwamen om te skieen, dus niet gewandeld. 1 min lopen naar de bakker. Vanaf het huisje is het zonder sneeuw 20 min rijden naar Winterberg, 15 min. naar Willingen. Met sneeuw is het langer rijden, want je moet een paar bergen over, dus winterbanden zijn wel nodig in de winter.
Wij troffen het, net voor de voorjaarsvakantie en iedere dag 5 cm verse sneeuw.
fam Kunstman is heel erg gastvrij, en in overleg is er veel mogelijk.

En couple, Sep 2012
"Heerlijke week gehad!"traduire
Trix en Willem

22/09/2012 Wij zaten vanaf 17 t/m vandaag 22 september 2012 in dit erg mooie app. en moeten morgen helaas weer naar huis. Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de fam. Kunstman. Het app. was keurig verzorgt en zeer schoon. Van handdoek tot theedoek en tot alle keuken benodigheden...écht alles was aanwezig en daarnaast is de omgeving erg prachtig, met voor ons Willingen en Winterberg als hoogtepunt.
Ondanks al deze positieve reakties, vonden wij ons app. "Olsberg" en dan met name de badkamer... erg klein en was er nauwelijks enige ruimte om een sigaretje op te steken!

Ondanks dat wij erg hebben genoten, vonden wij ons app. en met name de badkamer erg klein...ook de gelegenheid om even te roken is erg beperkt cq niet aanwezig!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant