Haus Herrloh***
Avis Hôtel Haus Herrloh***
Herrlohweg 3, D-59955, Winterberg (Sauerland)

Hôtel Haus Herrloh a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 81 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Haus Herrloh*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Winterberg (Sauerland) ! Vous pouvez également trouver 35 Photos concernant Hôtel Haus Herrloh*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie du nord (Westphalie). Comparer Hôtel Haus Herrloh*** avec les autres logements, dans Winterberg (Sauerland).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Haus Herrloh*** Winterberg (Sauerland) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

81 avis sur Haus Herrloh***

9,6
Seul(e), Fev 2014
"Heeeeeeeel goed en gezellige mensen"traduire
Ben
Emplacement par rapport aux pistes

21/02/2014 hotel Haus Herrloch in Winterberg is een hartstikke goed hotel, ligt naast de ski piste, aardige mensen, goede en vriendelijke bediening kortom Hier Moet Je Een Keer Naar Toe.
heb van 11 - 14 feb 2014 elke dag verse sneeuw gehad. Top!

gr v Ben

Avec des ami(e)s, Jan 2014
"Prima hotel!"traduire
Marco en Kelly
Emplacement par rapport aux pistes

26/01/2014 Leuk personeel, prima eten en je loopt zo vanuit het hotel de piste op.helemaal top!

En couple, Dec 2013
"Mooi gelegen"traduire
Horry
Emplacement par rapport aux pistes

16/12/2013 Het hotel is ideaal gelegen voor de skier , vlak bij de pistes. Het avondeten is van goede kwaliteit, maar te duur. Het ontbijt kost 10 euro per persoon, te duur voor het gene dat je er voor krijgt.

Plus d'informations sur Hôtel Haus Herrloh*** chez :

En couple, Juil 2013
"Zéér goed hotel aan de pistes en skiliften"traduire
Deshke
Emplacement par rapport aux pistes

08/08/2013 Net terug van 4 dagen hotel Herrloh in Winterberg met bonnen van een veiling. Zeeeer de moeite waard. Heel leuk hotel direct aan de skiliften en pistes van Winterberg. Leuke zeer hulpvaardige nederlandse eigenaren en heel vriendelijk personeel. De kamer en sanitair waren heel netjes en het eten was ook zeer goed en heel betaalbaar. Overall een hotel waar we zeker gaan terugkomen ook zonder bon. Pluspunt was ook de parkeergarage voor onze motor

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Mooie plek, net even buiten het centrum."traduire
Cees

01/07/2013 Wij hadden standaard kamers geboekt, maar kregen ruimere kamers gratis aangeboden. Deze kamers waren prachtig. De direktie is bijzonder aardig. De maaltijden zijn goed verzorgd. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Super lang weekend gehad!"traduire
Alex

10/06/2013 Haus Herrloh in Winterberg is een gastvrij hotel, waar we goed ontvangen zijn. Persoonlijke benadering.
Naast het hotel ligt Der Brabander wat meer een fabriek lijkt, zo groot is het.
Prijs kwaliteit ben ik in al die jaren nog niet tegen gekomen. Prima! Het eten en de spontane BBQ waren top!

En couple, Mai 2013
"Dikke aanrader"traduire
Jan Nijkamp
Emplacement par rapport aux pistes

05/06/2013 Ook als er geen sneeuw ligt is het goed toeven in Haus Herrloh. De eigenaren en personeel zorgen voor een vriendlijke en gastvrije sfeer. Ook de keuken is prima.

En voyage organisé en groupe, Mai 2013
"Echt geweldig nu in haus herrloh "traduire
Hans Tuinman
Emplacement par rapport aux pistes

01/06/2013 Super hotel echt netjes en goedeten en drinken .ruimte voor motorfietsen en grote parkeerplaats

En couple, Jan 2013
"Super hotel en direct aan de piste!"traduire
TheMaltas
Emplacement par rapport aux pistes

03/02/2013 We kwamen in de regen aan, de dame van het hotel gaf aan dat er prima geskied kon worden en gelijk had ze, we hebben drie dagen genoten op de piste. De kamer was ruim, netjes en het personeel erg aardig en behulpzaam. We hadden half pension en konden heel fijn van de kaart kiezen. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Ik raad dit hotel zeker aan en ik zou er ook graag terug komen.

En couple, Jan 2013
"Genoten in Winterberg in Haus Herlohh!"traduire
Kim Bogaarts
Emplacement par rapport aux pistes

19/01/2013 Nog geen dag terug van wintersport willen wij hierbij graag een recensie achterlaten mbt ons hotel. Personeel, eten, accommodatie in een woord TOP!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant