Avis Appartement Zur Tulpe B&B appartement****

17 avril 2014

Zur Tulpe B&B appartement****
Avis Appartement Zur Tulpe B&B appartement****
Am Spielplatz 4, 56858, Altstrimmig

Appartement Zur Tulpe B&B appartement a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 81 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Altstrimmig ! Vous pouvez également trouver 66 Photos concernant Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie / Pfalz. Comparer Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** avec les autres logements, dans Altstrimmig.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Zur Tulpe B&B appartement**** Altstrimmig N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

81 avis sur Zur Tulpe B&B appartement****

9,4
9,7
"Heerlijke dagen gehad"traduire
Tineke Navest

26/10/2013 Na een heel hartelijk ontvangst werden we verrast met lekkere chocolade op ons kussen en een lekker flesje wijn.
Ook was er koffie en thee in overvloed.
Het is een zeer ruim appartement, de bedden zijn opgemaakt en handdoeken en keukenlinnen hoef je niet mee te nemen.
Het is er lekker rustig, we misten wel de afzuigkap maar verder was alles prima in orde.
We waren zonder kinderen maar er was zoveel in huis voor kinderen dat het zeker kindvriendelijk is.
De tuin is mooi en ruim.

directeur Tom & Claudia, 27/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank voor uw geweldige beoordeling. We gaan op dit niveau door. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Dank u. M.vr. gr. Tom & Claudia.

"Fantastiche plek"traduire
Wim en Ans Reinders

21/10/2013 Zur Tulpe is een plaats waar je rust en ruimte hebt,een mooie uitgangplaats naar de moezel

directeur Tom & Claudia, 22/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Geweldig!! Bedankt voor de 10-en! Wij blijven ons best doen.

En couple, Oct 2013
"Het was een mooie plek"traduire
anja moulen

31/10/2013 Het was een geweldige week ook goed tedoen met een rolstoel en vooral de gastvriendelijkheid en extra lekkere dingen iedere dag is geweldig.
We hebben nog nooit zo'n vakantie gehad.

directeur Tom & Claudia, 03/11/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank voor de geweldige beoordeling. Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad en wie weet tot ziens!

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Rust en ruimte.."traduire
Marjolijn_1979

11/08/2013 Een warm welkom door Tom en Claudia. Een heerlijk appartement waarin en waaraan niks ontbreekt. We hebben genoten van de fantastische tuin, die hebben we thuis niet. Speelpleintje aan de overkant ook helemaal goed. Lieve verrassingen gedurende ons verblijf, echt vakantie. Onze kinderen hebben zich ook goed vermaakt met het speelgoed. Rust en ruimte, dat vonden we bij Zur Tulpe. Een goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken en de omgeving te ontdekken.

directeur Tom & Claudia, 12/08/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank, dank, dank en we hebben het graag gedaan! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

En couple, Juil 2013
"Fantastische plek"traduire
erna godwaldt

05/08/2013 Zur Tulpe appartement is een heerlijke plek om tot rust te komen, met fantastische eigenaars die je een gevoel geven echt thuis te zijn en zeer attent zijn!

directeur Tom & Claudia, 06/08/2013
Le propriétaire a dit ::  Met heel veel dank. We zijn gelukkig jullie te hebben ontmoeten.

Avec des ami(e)s, 2013
"Een heerlijke rustig gelegen accomodatie."traduire
marjo bellen

23/05/2013 Wij werden hartelijk en gastvrij ontvangen en Tom en Claudia deden zich alle moeite om het ons zo gezellig mogelijk te maken. Als je van rust houdt is dit echt een aanrader. Verder een super grote tuin met terras waar je in de zomer lekker kunt zitten en BQ onder het genot van een wijntje.
Ook een kind en hondvriendelijke accomodatie, en de prijs is echt goedkoop.

directeur Tom & Claudia, 25/05/2013
Le propriétaire a dit ::  Bedankt voor jullie bezoek en de geweldige beoordeling. We hopen jullie weer hier te mogen ontmoeten en hebben een verrassingv in petto.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2013
"Compleet ingericht en zeer gastvrij!"traduire
Arnoud

27/04/2013 Het vakantiehuis Zur Tulpe bevindt zich in een klein dorpje Altstrimmig op de Hunsrück. Het appartement is op de begane grond met grote tuin en fijn terras. De zeer vriendelijke verhuurders wonen boven, maar respecteren je pricacy. Het huis is ruim en zeer compleet uitgerust. Prima boxspringbedden, fijne bank, grote HD flatscreen TV met DVD-speler en veel DVD's. Voor kinderen zijn veel speelgoed en spelletjes aanwezig en Tom & Claudia doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken, echt geweldig! Tegenover het huis aan een rustig plein is een speeltuin waar onze kinderen (1 en 3) zich goed hebben vermaakt. Keuken en badkamer ogen wat gedateerd, maar voldoen uitstekend en zijn compleet ingericht. Aan alles is gedacht om je fijne en zorgeloze vakantie te bezorgen. Als je wilt kun je tegen betaling het ontbijt laten verzorgen. Dit hebben wij de dag na aankomst gedaan en het was heerlijk en ruim voldoende.

directeur Tom & Claudia, 28/04/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank voor deze uitstekende beoordeling. Wij blijven ons inzetten voor super gastvrijheid en kwaliteit.

En couple, Fev 2013
"Prachtige plek en gezellige, attente eigenaren"traduire
Ab

17/02/2013 Claudia en Tom hebben een gehele verdieping beschikbaar met alle faciliteiten voor een fijne vakantie.
Het ligt op een rustige plek, maar vlakbij leuke plaatsen als Cochem, Zell en Bernkassel Kues
Fraaie natuur is in overvloed en dichtbij aanwezig

directeur Tom & Claaudia, 18/02/2013
Le propriétaire a dit ::  Hartelijk dank voor deze beoordeling. Jullie zijn altijd welkom hier!

En voyage organisé en groupe, Fev 2013
"Zo hoort vakantie te zijn"traduire
J.Speelmans

04/03/2013 Mooie rustige omgeving met vriendelijke mensen, prima verblijf om lekker bij te tanken.

directeur Tom & Claudia, 06/03/2013
Le propriétaire a dit ::  Hartelijk dank voor jullie verblijf. Ook in de winter is het prachtig hier!!

En couple, Dec 2012
"Gastvrijheid met een hoofdletter G"traduire
s.habicht

07/01/2013 Wie het geluk heeft om Zur Tulpe te boeken krijgt een supervakantie. Niet alleen om de fantastische omgeving met heel veel bossen en leuke plaatsen om te bezoeken, maar vooral om onder de warme, lieve, gastvrije vleugels van Tom en Claudia terecht te komen. Wat een lieverds zijn dat! Regelmatig wordt er gevraagd of je nog wat nodig hebt. Maar aan alles is al gedacht! Hondenkoekjes stonden er voor onze hond. Een flesje wijn voor ons, reep chocola op de kussens, iets lekkers bij de koffie en ga zo maar door. Wij waren er met de jaarwisseling en er werd zelfs een zelfgemaakt russisch eitje op oudejaarsavond gebracht. Het appartement is ruim, de keuken volledig uitgerust, er ligt zelfs badschuim, tandpasta etc om te gebruiken in de badkamer. Claudia en Tom weten wat gastvrijheid is en voeren het tot in de puntjes uit. Een aanrader!

directeur Tom & Claudia, 08/01/2013
Le propriétaire a dit ::  We kunnen maar met één woord reageren: BEDANKT. We hopen jullie weer te zien.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?