Avis Appartement Zur Tulpe B&B appartement****

23 septembre 2014

Zur Tulpe B&B appartement****
Avis Appartement Zur Tulpe B&B appartement****
Am Spielplatz 4, 56858, Altstrimmig

Appartement Zur Tulpe B&B appartement a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 88 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Altstrimmig ! Vous pouvez également trouver 66 Photos concernant Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie / Pfalz. Comparer Appartement Zur Tulpe B&B appartement**** avec les autres logements, dans Altstrimmig.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Zur Tulpe B&B appartement**** Altstrimmig N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

88 avis sur Zur Tulpe B&B appartement****

9,4
9,7
Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Prima uitvalsbasis voor mooie omgeving"traduire
wanda dijkstra

17/09/2014 Een ruime bb met een schitterende tuin. Genoeg slaapruimte voor vijf grote personen.Alleen de huiskamer is wat klein als je met vijf mensen lekker wil zitten. Er zijn vijf prima bedden aanwezig met heerlijk zacht beddengoed.
Er is een zeer complete uitrusting in de keuken,met thee en koffie waar je gebruik van mag maken. Er zijn ruim voldoende handdoeken aanwezig in de badkamer,en alles is heel goed schoongemaakt.
Waar de eigenaren kunnen zullen ze je helpen. Zijn zeer attent en verrassen je bijna dagelijks met iets lekkers als je thuiskomt!
Er is zeer veel foldermateriaal aanwezig voor leuke uitstapjes in de omgeving. Ook zijn er spelletjes voor kinderen en een zeer gevarieerd aanbod dvd's voor als het een keer slecht weer is.Er zijn veel leuke bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Maar je kunt ook rondom zur tulpe prima wandelen.
Zeer zeker een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Knus appartement"traduire
Rh

02/09/2014 Behulpzame aardige eigenaren die altijd bereid zijn je te helpen (bijv. toen onze auto stuk was) en verrassinkjes in het appartement achter lieten als fruit, snoep of lectuur. Genoeg speelgoed voor de kinderen en dvd's. Zeker kindvriendelijk dus.

En couple, Juil 2014
"In een woord.... GEWELDIG"traduire
Dirk en Anka de Jon...

05/08/2014 Wij zijn hier voor de eerste keer geweest. Je weet nooit wat je dan moet verwachten. Maar alles voldeed gelijk aan onze verwachtingen. Wat werden we met enthousiasme ontvangen door twee superlieve en gastvrije mensen , Tom en Claudia. En ook voor onze drie kleine "meiden". Gewoon geweldig. Iedere dag weer een verrassing, was het niet voor ons dan wel voor onze hondjes die ze ook allemaal al snel bij naam kenden. Deze mensen verdienen de hemel op aarde. Niet hun maar wij moeten hun eigenlijk tijdens ons verblijf op handen dragen. Zoveel vriendschap en liefde dat die twee uitstralen. Had dit voor geen goud willen missen. Tom en Claudia , hartelijk dank voor die mooie dagen bij jullie. En zeker tot een volgende keer. Je weet wat ik beloofd heb. Zodra we komen brengen we voor jou Hollandse Mosselen mee uit Nederland.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Geweldige plek"traduire
fam kuiper

25/07/2014 het appartement is echt top,het is van alle gemakken voorzien.
ook heeft het een heerlijke grote tuin.
tom en claudia zijn echt top mensen,elke dag kregen we iets lekkers voor bij de koffie of een lekkere fles wijn.
als je iets wilt weten over de omgeving kunt je ze alles vragen en ook en borreltje bij ze drinken is heel gezellig.
kortom een echte aanrader en ga zeker nog een keer terug.

Juin 2014
"Alles wat je onder vakantie verstaat"traduire
Uiltje de Roos

09/07/2014 Geweldig ingericht voor B & B of vakantie. Kamers waren goed schoon en dit gold voor het hele appartement. Mooie ligging en ruime tuin met zitje. Schitterende omgeving, loop je straat uit, heb je heel mooi vergezicht.

Rustige omgeving, dat was ook wat onze voorkeur geniet.

En couple, Juin 2014
"Super B&B Tulpe"traduire
Aad van der meijde

21/06/2014 B&B Tulpe, heeft zeer vriendelijke eigenaren ,Tom en Claudia . het ontbreekt je aan niets wat betreft de inwendige mens (ontbijt). Tevens vond je geregeld een verrassing bij terugkomst . Zoals lekker fruit, iets lekkers bij de koffie, een krant. Het is een locatie voor echte rust zoekers. Als je hier niet tot rust komt kom je het nergens. Voor mensen met kinderen is het hier ook prima; speeltuintje voor de deur , hele grote tuin en binnen heel veel speelgoed. De accommodatie is zeer ruim, zowel de kamers als de badkamer. De keuken is ook van alle gemakken voorzien. Fietsen: langs de Moezel, km's fietspad. Wandelen: hebben wij niet gedaan maar volgens ons kan dit ook de nodige km's. Voor de nodige info kan je ook bij de eigenaren terecht.
De prijskwaliteit verhouding is prima zelfs voordelig te noemen. We hebben het hier 2 weken uitstekend naar ons zin gehad 7-21 juni 2014

"Heerlijke dagen gehad"traduire
Tineke Navest

26/10/2013 Na een heel hartelijk ontvangst werden we verrast met lekkere chocolade op ons kussen en een lekker flesje wijn.
Ook was er koffie en thee in overvloed.
Het is een zeer ruim appartement, de bedden zijn opgemaakt en handdoeken en keukenlinnen hoef je niet mee te nemen.
Het is er lekker rustig, we misten wel de afzuigkap maar verder was alles prima in orde.
We waren zonder kinderen maar er was zoveel in huis voor kinderen dat het zeker kindvriendelijk is.
De tuin is mooi en ruim.

directeur Tom & Claudia, 27/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank voor uw geweldige beoordeling. We gaan op dit niveau door. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Dank u. M.vr. gr. Tom & Claudia.

"Fantastiche plek"traduire
Wim en Ans Reinders

21/10/2013 Zur Tulpe is een plaats waar je rust en ruimte hebt,een mooie uitgangplaats naar de moezel

directeur Tom & Claudia, 22/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Geweldig!! Bedankt voor de 10-en! Wij blijven ons best doen.

En couple, Oct 2013
"Het was een mooie plek"traduire
anja moulen

31/10/2013 Het was een geweldige week ook goed tedoen met een rolstoel en vooral de gastvriendelijkheid en extra lekkere dingen iedere dag is geweldig.
We hebben nog nooit zo'n vakantie gehad.

directeur Tom & Claudia, 03/11/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank voor de geweldige beoordeling. Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad en wie weet tot ziens!

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Rust en ruimte.."traduire
Marjolijn_1979

11/08/2013 Een warm welkom door Tom en Claudia. Een heerlijk appartement waarin en waaraan niks ontbreekt. We hebben genoten van de fantastische tuin, die hebben we thuis niet. Speelpleintje aan de overkant ook helemaal goed. Lieve verrassingen gedurende ons verblijf, echt vakantie. Onze kinderen hebben zich ook goed vermaakt met het speelgoed. Rust en ruimte, dat vonden we bij Zur Tulpe. Een goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken en de omgeving te ontdekken.

directeur Tom & Claudia, 12/08/2013
Le propriétaire a dit ::  Dank, dank, dank en we hebben het graag gedaan! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant