Avis Château Rijkskasteel

Château Rijkskasteel
Avis Château Rijkskasteel
Schloßstraße 36, DE-56812, Cochem

Château Rijkskasteel a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 316 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Château Rijkskasteel pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cochem ! Vous pouvez visionner 397 Photos concernant Château Rijkskasteel. 3 Vidéos ont été faites sur Château Rijkskasteel. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Rhénanie / Pfalz. Voir tous les hébergements dans Château Rijkskasteel, Cochem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

316 avis sur Château Rijkskasteel

"Moet je gezien hebben."traduire
Math Willems-Diane ...

15/09/2014 Mooi en zeker met rondleiding.

"Prachtige burcht"traduire
jvgalen24

10/09/2014 Mooi kasteel, de wandeling er naar toe is pittig maar de beloning met een mooi uitzicht is groot.

"Leuk"traduire
Reuvers

13/09/2014 Goede rondleiding.snackbar aanwezig. Burcht is met de shuttlebus te bereiken

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Magisch uitzicht"traduire
Ramona

15/09/2014 Na een mooie wandeling word je beloond met een mooi uitzicht over de Moezel.

"Mooi uitzicht"traduire
Joke Ernst

14/09/2014 Mooi uitzicht over de Moezel

En couple, Aou 2014
"Erg mooi, de moeite waard"traduire
pimvandongen

30/08/2014 Op de dag dat we er waren, reed het busje naar het kasteel niet. Maar de wandeling ernaartoe viel me erg mee. Een kwartiertje rustig aan wandelen en je staat bij een prachtig bouwwerk dat zeker de moeite waard is om te bezoeken. Inclusief leuke rondleiding en terras waar ze lekkere taarten hebben ;-)

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Mooie burcht"traduire
ftseyen

30/08/2014 Ook binnenin is de burcht de moeite waard om te bezoek.

En couple, Aou 2014
"De moeite waard"traduire
Ton van Zanten

09/09/2014 Dit moet je zeker zien, de historie wordt hier prima weergegeven. met een goede en duidelijke uitleg,

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Mooi maar duur"traduire
Anton

25/08/2014 erg mooi om even te zien, maar dure entree en je krijgt lang niet het hele kasteel te zien

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooi"traduire
JM

25/08/2014 Mooi kasteel, met een rondleiding die de moeite waard is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Cochem