Avis Château Rijkskasteel

Château Rijkskasteel
Avis Château Rijkskasteel
Schloßstraße 36, DE-56812, Cochem

Château Rijkskasteel a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 250 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Château Rijkskasteel pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cochem ! Vous pouvez visionner 387 Photos concernant Château Rijkskasteel. 3 Vidéos ont été faites sur Château Rijkskasteel. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Rhénanie / Pfalz. Voir tous les hébergements dans Château Rijkskasteel, Cochem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

250 avis sur Château Rijkskasteel

En couple, Avr 2014
"Prachtige burcht."traduire
Jose van der Varst

14/04/2014 Leuk om deze burcht te gaan bezichtigen. Te combineren met bezoek aan het plaatsje Cochem met volop eetgelegenheden en winkeltjes. Vanuit Cochem kun je aan diverse boottochten op de Moezel deelnemen.

Avr 2014
"Leuk"traduire
H. Koning

06/04/2014 Moeilijk te bereiken, gaat wel een bus ,maar dan móet je nog veel omhoog lopen

En couple, Mar 2014
"Moet je zien"traduire
Tony Landers

07/04/2014 Aardige wandeling naar boven

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Moet je geweest zijn"traduire
sylliev

31/03/2014 bijzonder mooi... je kunt er eventueel ook met een busje naar toe want het is best wel klimmen.

"Mooi kasteel"traduire
eric

11/03/2014 leuke rondleiding, mooi kasteel, leuk uitzicht vanaf balkon kasteel

En couple, Fev 2014
"Leuk"traduire
houtie

09/03/2014 Maar een rondleiding met meer dan 40 personen is wel erg druk!

"Cochem is mooi"traduire
Eijsten

08/03/2014 Kasteel is een hele klim en verder niet echt spectaculair. Cochem zelf is prachtig.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2014
"Toch leuk om in het bouwwerk zelf rond te lopen"traduire
maurice.ter.haar

05/03/2014 Zeer aardige gids die leuke verhalen kon vertellen over de historie van het kasteel.

En couple, Fev 2014
"Prachtig gelegen"traduire
Fam. van der Zeijde...

24/02/2014 Leuk kasteel met een mooi interieur. Wij hadden een leuke gids, die de kinderen bij haar verhaal betrok.
Vanwege het jaargetijde helaas geen winkel of terras open

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2014
"Was niet open"traduire
linnemeijer

19/02/2014 de burcht is de moeite waard ,oudere moeten een taxi nemen, deze mag tot de burcht

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Cochem

Que pensez-vous des repas servis en vol ?