Avis Holiday Park

3 septembre 2014

Holiday Park
Avis Holiday Park
Holiday Park-Straße 1-5, D-67454, Haßloch (Hassloch)

Holiday Park a obtenu une note de 7,3 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Holiday Park pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Haßloch (Hassloch) ! Vous pouvez visionner 10 Photos concernant Holiday Park. 5 Vidéos ont été faites sur Holiday Park. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Rhénanie / Pfalz. Voir tous les hébergements dans Holiday Park, Haßloch (Hassloch).

6 avis sur Holiday Park

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Geweldige dag in het leukste Plopsapark!"traduire
Familie Rademakers

21/08/2014 We moesten er tijdens onze vakantie in Duitsland er twee uur voor rijden, maar dat was zeker de moeite waard! De drukte viel gelukkig erg mee en er waren een boel attracties die verfrissing gaven. Onze zoontjes en wij vonden de kanonnen het leukst: lekker stiekem mensen die in de leuke Wickie Splash attractie zitten onverwachts nat spuiten! Ook de Donnerfluss, Tabalugas avontuur, de kikkers, Mayablüten splash, de dansende fonteinen, de bloementoren en de Riesenemmer moeten vermeld worden. Er zijn veel dingen van Wickie en Maja, dus zeker erg leuk voor de kleintjes. Aan de groteren is ook gedacht o.a. met de enge speedbotenshow Talking Death.Het enigste minpuntje vonden we dat je bij het kopen van een snack (slush) twee maal in de rij moet staan. Een keer om te bestellen/betalen en nog een keer aan ander loket om het af te halen. Maar dit was ook het enigste minpunt. We vonden het park net zo leuk als Plopsa De Panne. Voor herhaling vatbaar dus!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"De plopsificatie is aan de gang"traduire
Valerie

18/07/2012 Sinds een jaar of wat is dit park onderdeel van de Plopsaland parken. En dat begin je goed te zien. het nieuwe mayaland is prachtig voor de jongere kinderen. Uitgebreider dan de indoor maya in De Panne. De GeForce achtbaan is echt super. En de kinds hebben behoorlijk zitten griezelen bij de inca show. Het valt wel op dat veel zaken in dit park nog geplopsificeerd moeten worden. Bij de entree is alles spik en span. Nieuwe toiletten en aankleding in plopstijl. Maar hoe verder je het park in gaat. Hoe meer gebreken.... Achtbanen die het telkens niet doen, of haperen wanneer er net iemand boven in het bakje zit te wachten. De wildwateracttractie heeft het zelfs de hele dag niet gedaan. Maar voor ons was het toch een topdag. om 10.30 zaten we in de eerste attractie, en om 19.30 stapten we uit de laatste... Heerlijk dagje.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Voll der Reinfall!!!"traduire
Martina

08/07/2011 Wir waren schon einige Male mit unserem Sohn im Holidaypark und immer war es ein schöner Tag! Aber diesmal war es ganz anders!!! Unser Sohn 5 Jahre (110cm) musste den Eintrittspreis eines Erwachsenen bezahlen, daß wäre ja o.k. wenn er auch die Fahrgeschäfte hätte nutzen können, doch leider waren die meisten erst ab einer Größe von 140cm und selbst die Babybahnen durfte er nur mit Begleitung fahren! Da er nirgends fahren konnte fuhren wir natürlich auch nicht, es hätte eh immer nur einer allein fahren können und das macht keinen Spaß! wir haben viele weinende Kinder gesehen,die mit Kindergarten oder Grundschule dort waren und alle zu klein um allein zu fahren, die Betreuerinen konnten ja schlecht mit jedem Kind einmal mitfahren! Selbst der Spielplatz war erst für Kinder ab 6 Jahren, lachhaft!!! Dafür war die Gastronomie ziemlich überteuert 10 Euro für Currywurst mit Pommes und Kleinem Getränk! Guter Tipp für ALLE,fahrt erst in den Holidaypark ab einer Mindestgröße von 140cm !!!

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2010
"Redelijk pretpark met eenzame topper"traduire
Wolfgang

28/09/2010 Holiday Park is een leuk pretpark, erg mooi gelegen in de bossen van de Pfalz. De attracties zijn aardig gevarieerd en gericht op de hele familie. Het park is niet al te groot maar bied wel genoeg vermaak voor een hele dag, waardoor het de entree van 27 euro best waard is.

De topper van het park is echter Expedition GeForce. Herhaaldelijk gekozen tot de beste achtbaan ter wereld en doet zijn naam alle eer aan. Deze achtbaan moet je een keer gedaan hebben en is reden genoeg om het park een keer te bezoeken.

Verder een prima park, goede Duitse horeca. 2 minpuntjes: bij minder weer zijn er weinig indoorattracties, en het personeel werkt erg traag door en is niet bepaald erg vriendelijk.

En famille
lemaire

05/09/2007 het is een heel mooi en proper hotel.
het eten was heel lekker.
de miniclub was ook heel goed, mijn kindjes (7 en 10 jaar) hebben zich goed kunnen vermaken.
Beata,Seda en Laura (van de miniclub)waren heel lief voor de kindjes.
mooi zwembad.
de kamers waren zeer ruim.
zeker een aanrader.

En famille
anais

15/08/2007 Ik vond het echt een week genieten.
Alleen de snack was elke dag hetzelfde en werd je wel beu.
Ben ook één dag ziek geweest van nootjes die je aan een kraampje buiten het hotel kon kopen. Ook oppassen voor de vele Russen want als er bv. een karaoke is zijn het gewoon de Russen die voor de Russen zelf zingen. De Turkse nacht was mooi, de service was goed ( heel vriendelijk personeel), mooie kamer. Zou zo terug willen ( ben al terug aan het sparen om opnieuw te gaan) Een echte aanrader !!