Avis Camping Südeifel

31 octobre 2014

Südeifel
Avis Camping Südeifel
Hofstrasse 19, D-54666, Irrel (Eifel)

Camping Südeifel a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 23 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Südeifel pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Irrel (Eifel) ! Vous pouvez également trouver 15 Photos concernant Camping Südeifel sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie / Pfalz. Comparer Camping Südeifel avec les autres logements, dans Irrel (Eifel).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Südeifel Irrel (Eifel) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

23 avis sur Südeifel

"Fantastische plek"traduire
margreet

22/09/2014 Mooie camping. Wij hebben deze camping bezocht in september. Heerlijk rustig je mag je eigen plekje uitzoeken. Het sanitair is echt geweldig, heb ik nog op geen een camping zo verzorgd gezien.Je moet wel even de trap op, want beneden is het oude sanitair, maar ook schoon. Boven echter verschrikkelijk luxe met zelfs een föhn en heerlijk verwarmd en geen gedoe met muntjes.

"Duitse camping met Franse sfeer"traduire
jemmei

14/09/2014 Camping Sudeifel ligt aan de rivier de Prum en schuurt tegen het dorp Irrel aan. Het sanitair is zeer goed verzorgd en wordt goed onderhouden.
De plekken zijn m.b.v. stippen op de paden afgebakend, geen heggen of andere begrenzing. De directe omgeving leent zich voor fraaie wandelingen.
In het riviertje is ter hoogte van de camping een kleine stroomversnelling, waardoor het ruisende water het enige waarneembare omgevingsgeluid is.
De op de camping gevestigde horeca gelegenheid staat blauw van de rook, maar heeft wel een terrasje.

En couple, Sep 2014
"Mooi gelegen camping aan rustig riviertje."traduire
Henk van Hal

15/09/2014 Mooi gelegen camping aan een rustig riviertje met ruime plaatsen.Schoon en goed sanitair.Je kan in de buurt prachtige wandelingen maken van een paar km tot wel 20 km zonder veel mensen tegen te komen. Overal internet op camping.Prachtige Aldi supermarkt op twee km afstand.Leuke camping.
Wij komen hier zeker terug.Is ook hond vriendelijk.

En couple, Juil 2014
"Hele mooie plek"traduire
Bert Ploeg

17/07/2014 Rustige gastvrije camping . Top locatie met genoeg te doen in de buurt . Fietsen zonder E Bike gaat ook redelijk

En couple, 2014
"Camping"traduire
antoon arts

09/07/2014 Zeer mooie en fijne camping .Super mooi en schoon sanitair en altijd lekker verwarmd. Vriendelijk personeel. Veel mag en kan.
Wij kwamen voor twee weken en we bleven er vijf.
Wij overwegen daar en seizoensplaats of jaarplaats te nemen.
Aanrader voor iedereen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Prima plek voor op doorreis"traduire
Petra Brouns

02/08/2014 Prima camping die wij gebruikt hebben als overnachtings plek. De toiletten zijn keurig en de douches goed en warm. Ligt prachtig aan een beek

2013
"Geweldig"traduire
jessica kater

05/08/2013 ik kom al mijn hele leven hier en het word steeds beter. ze gaan nog meer sanitair erbij bouwen en de kroeg word uitgebreid en je kan daar dan ook eten. in het dorp zelfs zijn goede restaurants en de winkels op loop afstand. de omgeving is gewoon super als je rond kijkt zie je alleen maar bos.

En couple, Juin 2013
"Nieuw sanitair!"traduire
skaline

02/07/2013 Super camping, lekker rustig langs het water. Supermarkt op loop afstand net zoals een prachtig natuurpark. En het sanitair is helemaal nieuw. Douchen is gratis en super mooi.

Super camping, wij komen zeker terug.

En couple, Aou 2012
"Mooie rustige camping, centraal gelegen"traduire
Gertjan

19/08/2012 Mooie kleine rustige camping, centraal gelegen.
Ideaal voor een voor- of najaars-vakantie.
Prima vertrekpunt voor wandelingen, fietstochten, bezoek aan Trier, Bitburg, Echternach, etc.

Prima als overnachtingscamping

En couple, Sep 2011
"Mooi gelegen"traduire
Peter Swolfs

18/09/2011 De ligging van deze camping is ideaal: aan de ene kant tegen het dorp en aan de andere kant in de natuur in de vorm van de rivier de Prüm en een bos. De communicatie met de kampleiding verloopt moeizaam omdat de receptie slechts bepaalde tijden open is en men moet aanbellen om binnen te komen. Het douchen geschiedt met 50 ct. munten (men betaalt daarom €0,50 p.p. per dag minder aan overnachtingskosten). De duur van het douchen is echter vrij kort en de automaat hangt buiten de douche! Honden kunnen hier prima uitgelaten worden, aan het eind van de camping loopt men rechtdoor, vervolgens een bruggetje over en aan de andere kant van de rivier weer terug. Wij kampeerden hier één week in september. Het was lekker rustig en ook waren er weinig vaste gasten. Het gras was tamelijk lang en werd helaas niet gemaaid. De omgeving is prachtig en er zijn interessante dingen te zien en te bezoeken zoals b.v. Teufelsschlucht, Mahnmal en museum en diverse watervallen.

1 2 3 suivant