Avis Camping Südeifel

29 juillet 2014

Südeifel
Avis Camping Südeifel
Hofstrasse 19, D-54666, Irrel (Eifel)

Camping Südeifel a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 18 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Südeifel pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Irrel (Eifel) ! Vous pouvez également trouver 15 Photos concernant Camping Südeifel sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Allemagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhénanie / Pfalz. Comparer Camping Südeifel avec les autres logements, dans Irrel (Eifel).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Südeifel Irrel (Eifel) N'hésitez pas à donner votre avis!

18 avis sur Südeifel

En couple, Juil 2014
"Hele mooie plek"traduire
Bert Ploeg

17/07/2014 Rustige gastvrije camping . Top locatie met genoeg te doen in de buurt . Fietsen zonder E Bike gaat ook redelijk

En couple, 2014
"Camping"traduire
antoon arts

09/07/2014 Zeer mooie en fijne camping .Super mooi en schoon sanitair en altijd lekker verwarmd. Vriendelijk personeel. Veel mag en kan.
Wij kwamen voor twee weken en we bleven er vijf.
Wij overwegen daar en seizoensplaats of jaarplaats te nemen.
Aanrader voor iedereen.

2013
"Geweldig"traduire
jessica kater

05/08/2013 ik kom al mijn hele leven hier en het word steeds beter. ze gaan nog meer sanitair erbij bouwen en de kroeg word uitgebreid en je kan daar dan ook eten. in het dorp zelfs zijn goede restaurants en de winkels op loop afstand. de omgeving is gewoon super als je rond kijkt zie je alleen maar bos.

En couple, Juin 2013
"Nieuw sanitair!"traduire
skaline

02/07/2013 Super camping, lekker rustig langs het water. Supermarkt op loop afstand net zoals een prachtig natuurpark. En het sanitair is helemaal nieuw. Douchen is gratis en super mooi.

Super camping, wij komen zeker terug.

En couple, Aou 2012
"Mooie rustige camping, centraal gelegen"traduire
Gertjan

19/08/2012 Mooie kleine rustige camping, centraal gelegen.
Ideaal voor een voor- of najaars-vakantie.
Prima vertrekpunt voor wandelingen, fietstochten, bezoek aan Trier, Bitburg, Echternach, etc.

Prima als overnachtingscamping

En couple, Sep 2011
"Mooi gelegen"traduire
Peter Swolfs

18/09/2011 De ligging van deze camping is ideaal: aan de ene kant tegen het dorp en aan de andere kant in de natuur in de vorm van de rivier de Prüm en een bos. De communicatie met de kampleiding verloopt moeizaam omdat de receptie slechts bepaalde tijden open is en men moet aanbellen om binnen te komen. Het douchen geschiedt met 50 ct. munten (men betaalt daarom €0,50 p.p. per dag minder aan overnachtingskosten). De duur van het douchen is echter vrij kort en de automaat hangt buiten de douche! Honden kunnen hier prima uitgelaten worden, aan het eind van de camping loopt men rechtdoor, vervolgens een bruggetje over en aan de andere kant van de rivier weer terug. Wij kampeerden hier één week in september. Het was lekker rustig en ook waren er weinig vaste gasten. Het gras was tamelijk lang en werd helaas niet gemaaid. De omgeving is prachtig en er zijn interessante dingen te zien en te bezoeken zoals b.v. Teufelsschlucht, Mahnmal en museum en diverse watervallen.

Avec des ami(e)s, Aou 2011
"Mooie kleine rustige camping"traduire
Fam Peeters

14/08/2011 camping de sudeifel is een aanrader voor jong en oud rustig gelegen naast het meer de Prym

En couple, Juin 2011
"Om terug tekomen"traduire
willy koogje

12/01/2011 het is een prima camping met heel vriendelijk mensen de chef (dirk ) fijne knul

En couple, Juin 2011
"Tegenvaller"traduire
astridroest

24/06/2011 Waren hier 4 dagen, staat van sanitair:erbarmelijk, wifi belachelijk duur, 1 uur voor 3,50 euro, de eigenaar kwam op een gegeven moment rollerskatend voorbij en begon vanaf het pad te schreeuwen dat onze auto 10 cm op de plek van een andere gast stond, vervelend maar wij hadden toestemming van deze mijnheer, toch vervelend om zo toegeschreeuwd te worden, kreeg er nare gevoelens bij.Plus twee dagen het geschreeuw en gegil van de kleinkinderen van de vaste achterburen te hebben moeten aanhoren was het voor ons klaar, nee niet meer naar Sudeifel

En couple, Oct 2010
"Väldigt bra läge"traduire
Lena o. Anders Lind...

23/10/2010 Vädret var väl inte det bästa. Värdparet har mycket hög servicestandard.
Det uppskattar vi. Vi kommer gärna tillbaka.