Avis Hôtel Sport Soldeu****

Sport Soldeu****
Avis Hôtel Sport Soldeu****
Carretera General, s/n, AD100, Soldeu

Hôtel Sport Soldeu a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Sport Soldeu**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Soldeu ! Vous pouvez également trouver 24 Photos concernant Hôtel Sport Soldeu**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Andorre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Andorre. Comparer Hôtel Sport Soldeu**** avec les autres logements, dans Soldeu.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Sport Soldeu**** Soldeu N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Sport Soldeu****

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Ons hart verloren"traduire
zema
Emplacement par rapport aux pistes

28/09/2011 is reeds al de 4de maal dat we er zijn geweest, het is echt een aanrader,vriendelijk tot en met,kids gingen zelfs in kidsclub waar ze anders niet zo zot van zijn,er kan niets slechts worden gezegd,1 ding weten we zeker,WIJ KOMEN DAAR NOG TERUG.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Fantastich hotel"traduire
Monique Spitters

31/08/2009 Sorthotel Soldeu is een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel en het eten is ook geweldig. We hebben enorm genoten

Plus d'informations sur Hôtel Sport Soldeu**** chez :

Avec des ami(e)s, Oct 2008
"Heerlijke plek"traduire
kozakje
Emplacement par rapport aux pistes

21/10/2010 Wij waren hier in oktober, dus in de zeer rustige tijd. Dat was heerlijk. Mooie kamers, goed eten. Het vlees en de vis werd klaargemaakt waar je bij stond. Verder in buffetvorm met veel keus.
Er is een buitenzwembad, dat was in oktober natuurlijk te koud en dus gesloten, maar in de zomer zal dat prettig zijn.
In de omgeving veel goed bewegwijzerde wandelmogelijkheden.

Seul(e), Sep 2008
"Goed hotel"traduire
van Ockenburg

22/09/2008 Mijn kamer aan de achterzijde van het hotel op de 6e verd. was goed, maar het uitzicht slecht!!!!
Keek op een bouwlocatie!! met werkzaamheden.

En famille
"De moeite waard..."traduire
vdb

21/08/2008 We zijn deze zomer in het hotel geweest, we waren er 3 jaar geleden ook,eindelijk heb ik maar 1 minpunt en dat is de parkeergelegenheid bij het hotel.
Anders de pluspunten:
kindvriendelijk
personeel enorm vriendelijk
eten uitstekend
rustig
verzorgd
enz...

Echt een ideale vakantie voor ons.

En couple, Mar 2008
"Zeer goed hotel"traduire
van den berg
Emplacement par rapport aux pistes

06/01/2009 zeer fijn hotel met goede bediening mooie kamers en geweldig eten elke dag weer

En voyage organisé en groupe, Sep 2007
G.Sch.
Emplacement par rapport aux pistes

10/10/2007 Ich verbrachte 3 Tage Ende September im Sporthotel. Der Eindruck war sehr gut. Freundlicher Service, nette und saubere Zimmer, gute und abwechslungsreiche Verpflegung. Zimmer zur Straßenseite vielleicht etwas ruhegestört. Sehr angenehm der unterirdische Zugang zum Wellnessbereich. Ideal für Urlauber ab 40 Jahre, im Winter auch für Jüngere. Das Unterhaltungsangebot könnte noch verbessert werden. In Soldeu ist abends im September nichts los. Für Wanderer sehr schöne Gegend.

En couple, Mar 2007
Arianda en Jurriën ...
Emplacement par rapport aux pistes

18/03/2007 Wij hebben een heerlijke week gehad in Sporthotel Soldeu. De ligging is perfect, de service is prima en het eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nance

17/07/2004 Groot verzorgd hotel! Voor mensen die graag wandelen.Verzorgde en uitgebreide buffeten.
Ik was daar eind juni. Wisselvalig weer moet je erbij nemen je zit tenslotte in de bergen.