Avis Maison de vacances Linstone Chine

2 août 2014

Linstone Chine
Avis Maison de vacances Linstone Chine
Monks Lane, PO40 9SU, Freshwater

Maison de vacances Linstone Chine a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Linstone Chine pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Freshwater ! Vous pouvez également trouver 2 Photos concernant Maison de vacances Linstone Chine sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Angleterre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Île de Wight. Comparer Maison de vacances Linstone Chine avec les autres logements, dans Freshwater.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Linstone Chine Freshwater N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Linstone Chine

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2011
"Aangename verrassing voor een voordelige prijs"traduire
mvdn

25/10/2011 In de herfstvakantie bezochten wij ZO Engeland en wilden een paar dagen naar Isle of Wight. We boekten last minute en een aantal opties waren al vol. Via een gids van de tourist info kwamen we op dit adres. 3 Nachten voor 105 pond (beddengoed meenemen of huren). Dat was goedkoop (gemiddeld hotel/B&B was 90 Euro p.n. voor een familiekamer). De buitenkant was simpel; oudere, vierkante blokken huisjes (met nieuwe kozijnen). We hadden huisje 169 gelegen aan een groot grasveld met uitzicht op zee, dus dat was goed. Toen we binnenkwamen waren we aangenaam verrast. Klein, maar schoon en een een vrij nieuwe inrichting met alles en meer dan we nodig hadden (oven, magnetron, koelkast, vriezer, wasmachine, etc.) met 2 slaapkamers. Er lagen spelletjes, boeken, informatie over het eiland. Zelfs voorraden zoals vuilniszakken, lucifers, reservelampen, etc. We hebben ons prima vermaakt en raden deze lokatie graag aan. We konden ook nog vrijkaartjes voor een zwembad en golf krijgen.