A partir de £ 347
41*****
Avis Hôtel 41*****
41 Buckingham Palace Road , SW1W OPS, Londres

Hôtel 41 a obtenu une note de 10,0 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel 41***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Londres ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Hôtel 41***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Angleterre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Le Grand Londres. Comparer Hôtel 41***** avec les autres logements, dans Londres.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur 41***** Londres N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur 41*****

9,8
Famille avec enfants en bas âge, Dec 2010
"Werkelijk adembenemend!!!"traduire
Illie, Sam & Jade

27/12/2010 In de dagen voor Kerst hebben wij 4 dagen verbleven in een suite van 41. Werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd: van de kosteloze romantic turndown op de avond van het aanzoek tot het weerbericht voor de volgende dag dat elke avond op bed lag. De algehele sfeer die het boutique hotel uitademt is luxe met in de Lounge serene rust na een hectische dag Londen. Ook voor kinderen is dit een zeer geschikte plek om te verblijven. Wij hebben een fantastische tijd gehad en komen zeker nog eens terug!

"Baden in luxe"traduire
Devid Roodenburg

24/07/2009 wat een top hotel, het overtrof alle verwachtingen! na een dag in het drukke, gezellige London kom je hier in een oase van rust terecht. SUPER personeel, vriendelijk, correct en heel attent. ik was jarig toen we daar waren en ik werd door iedereen gefeliciteerd terwijl we niets hebben verteld. TOP! een absolute aanrader voor een paar dagen baden in luxe, zonder twijfel een van de (zo niet het beste) hotels van London!

Seul(e)
"GEWELDIG!!!!"traduire
Corine

27/10/2008 Meest geweldige hotel waar ik ooit geweest ben! Super, super, super.
Service is heel persoonlijk waardoor het voelt alsof je thuis bent. Personeel echt heel vriendelijk. Zalig eten (wat in verhouding niet duur is). Veel extra's zoals elke avond olijfjes en andere lekkere dingen op de kamer. Hele gezellige lobby. Super mooie kamers. Lekkere badjas en slippers. Je eigen teddybeer (haha).
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet goedkoop maar het zeker dubbel en dwars waard!!!