A partir de £ 159
Think Tower Bridge****
Avis Appartement Think Tower Bridge****
151 Tower Bridge Road , SE1 3JE, Londres

Appartement Think Tower Bridge a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Think Tower Bridge**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Londres ! Vous pouvez également trouver 20 Photos concernant Appartement Think Tower Bridge**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Angleterre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Le Grand Londres. Comparer Appartement Think Tower Bridge**** avec les autres logements, dans Londres.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Think Tower Bridge**** Londres N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Think Tower Bridge****

En couple, Dec 2013
"Prettig appartement!"traduire
sstr

06/01/2014 Een modern gebouw, met een kleine receptie. Het appartement lag op de vijfde verdieping en had zo een goed uitzicht. Het appartement was volledig ingericht en de keuken was overal van voorzien. De buurt is prettig, op loop afstand van bushalte en supermarkten. De underground is wat verder lopen. In de zelfde straat liggen een aantal gezellig pub's. We hebben niet de volle prijs betaald, hadden we dat wel gedaan hadden we wat meer verwacht. Een aantal kleine dingen waren kapot of werkte niet helemaal. Maar het verblijf was prima en het hotel is rustig. We hebben in Londen een fijne tijd gehad.

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2013
"Voor herhaling vatbaar"traduire
g.mast

05/05/2013 fijne plek om even van het drukke londen bij te komen.
Vanaf station tower gateway 15 minuten lopen naar receptie.Daar heel vriendelijk ontvangen. Mooi en schoon appartement.Dichtbij bushalte en londonbridge station en tower hill station. Op 5 minuten supermarkt.
Uitchecken en bagagedepot ook prima geregeld.
Ontbijt en lunch op de hoek van het appartementgebouw.

En couple, Dec 2010
"Mooi appartement, moderne apparatuur"traduire
mra_301

28/12/2010 Appartement was licht, en modern ingericht. Vaatwasser en wasmachine aanwezig. Ook een oven, magnetron, waterkoker, broodrooster, plasma-tv, gratis internet. Ons appartement lag aan een park. s'Morgens konden we ontbijten terwijl we eekhoorntjes in de takken van de bomen zagen lopen. Groot terras aanwezig. Appartement ligt op 5 minuten lopen van de Tower Bridge. Het personeel is heel hulpvaardig. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein voor 5 pond per nacht. Op 2 minuten lopen is er een supermarkt. En ook op 2 minuten lopen kun je fietsen huren (blauwe fietsen, van de overheid) In de hele stad zijn fietspunten te vinden. Je leent een fiets en brengt hem op een andere plaats terug. Werkt heel fijn. Enige minpunt was dat het 's nachts heel ligt was in het appartement doordat er geen gordijnen, maar lamellen waren. Aan de buitenzijde (vlak bij de ramen) hingen felle lampen, die 's nachts bleven schijnen. Ik zou dit appartement aan iedereen aanraden. Veel mensen zijn negatief, niet nodig

Plus d'informations sur Appartement Think Tower Bridge**** chez :

En couple, Dec 2010