A partir de $ 110
Avis Bed and Breakfast Tango
Gobernador Valdez 950, 9410, Ushuaia

Bed and Breakfast Tango a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Tango pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ushuaia ! Vous pouvez également trouver 1 Photo concernant Bed and Breakfast Tango sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Argentine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Argentine. Comparer Bed and Breakfast Tango avec les autres logements, dans Ushuaia.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Tango Ushuaia N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Tango

En couple, Jan 2010
"Heerlijke plek in Ushuaia"traduire
Marcel

23/02/2010 Gezellig bij iemand thuis logeren is een prima optie in deze B&B. Kamers zijn erg oud maar schoon en er is zeker niets mis mee. Familie is zeer hartelijk en ze hebben voor ons alle excursies geregeld. Daarbij hebben ze hun "fees" als korting aan ons gegeven. Het hotel ligt wel wat hoger op de berg wat vooral de terug wandeling vanuit het centrum een uitdaging maakt. Maar het is maximaal een half uurtje lopen. Kamers zijn prima, en er wordt goed gestookt. Het was zelfs iets te warm naar onze zin, ca. 25 graden. Laatste avond was er ook nog een Tango avond georganiseerd. Wij vonden het top.