Avis Bungalow Aruba Vacation Park****

30 septembre 2014

Aruba Vacation Park****
Avis Bungalow Aruba Vacation Park****
Orcuyo 1, Aruba

Bungalow Aruba Vacation Park a obtenu une note de 6,8 de 10, basé sur 28 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Aruba Vacation Park**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Aruba ! Vous pouvez également trouver 15 Photos concernant Bungalow Aruba Vacation Park**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 4 Vidéos de BungalowAruba Vacation Park****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Aruba. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Aruba. Comparer Bungalow Aruba Vacation Park**** avec les autres logements, dans Aruba.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Aruba Vacation Park**** Aruba N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

28 avis sur Aruba Vacation Park****

6,1
Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Zoek verder, er is veel beter voor deze prijs."traduire
Rogier de Kreek

29/11/2013 Het park ligt centraal op Aruba. Dit is goed wanneer u rust zoekt echter is ligt daardoor ook zo'n beetje van alles ver weg. Aruba is een klein eiland maar het verkeer is er ongelofelijk druk.
De eigenaren bestieren het park op een zeer onprettige manier. Het staat dan ook zo goed als leeg. Het is zeer ruim opgezet echter zonder enig idee wat gastvrijheid betreft. Wij voelden ons er niet thuis en de eigenaren maakten dat alleen maar slechter.

En voyage d'affaires, 2013
"Problematic"traduire
fred

04/01/2013 Too expensive for what they offer.
Place is a ghosttown. What they did not report is the fact that a child drown in the waterpark. Place has never been full, despite the fact it has a unique location in the shadow of the Haystack hill. Villas are of reasonable size, however are decorated simply. Owner seems to have left the island, he wasnt very much appreciated by the tourists and locals who stayed there or worked there. Not sure what the background is of the ownership and management anyway.

En couple, 2012
"Goede accommodatie"traduire
ton

09/02/2012 Haystack is prachtig gelegen en heel rustig. Voor de 4e keer geweest met mijn familie en ben tevreden over het park. Jammer is dat het waterpark niet goed loopt, het is een hele mooie locatie, maar het bezoek valt tegen. Mijn tip zou de huur van een huis zijn of een apartement op de 1e verdieping. Het park zal wel haar prijs kwaliteit moeten bewaken, want met de huidige prijzen zit het aan de hoge kant voor de apartementen. Het is niet aan het strand, maar juist midden op het eiland, echter dat maakt het juist zo een mooie plek. Ik hoop wel dat er weer WIFI komt, aangezien het aanbieden van Internet in het restaurant via muntjes die dan te besteden zijn aldaar geen oplossing is als je moet werken, bovendien dient WIFI gratis te zijn voor de gasten mijnsinziens.

Avec des ami(e)s, 2012
"Vakantie park"traduire
R van Mastrigt

09/02/2012 Wederom gelogeerd in Appartement,alles was weer prima verzorgd,mooi appartement,mooi rustig park en heel mooi waterpark met restaurant,kortom prima zonnige vakantie gehad bij Ans en Louis.
Tot de volgende keer weer!

Avec des ami(e)s, Jan 2012
"Fijn vakantie park"traduire
Grietje en Louk Bro...

05/02/2012 Wij hebben genoten van het appartement. Alles klopt en zeer ruim van opzet.

Avec des ami(e)s, 2011
"Veel ruimte!"traduire
Cindy

08/05/2011 Opnieuw bij vrienden op bezoek, groot komplex, veel ruimte. Je hebt wel een huurauto nodig!

En voyage organisé en groupe, Avr 2011
"MOOI UITZICHT!!!!!"traduire
Jan Kuijpers

29/05/2011 Dat ik met groepje 4 mensen van 26 april tot 10/11 mei 2011 vakantie naar Aruba Vacation Park geweest.
Het was heel mooi uitzicht maar restaurant minder vriendelijk. Ik heb gezien dat bezoekers vaaks ruzie met medewerkers over verplichte munten kopen en zelf eten ophalen en opruimen.....

het waterpark is mooi uitzie met waterval en lange glijdbaan....

En couple, 2011
"Ga er niet heen"traduire
Granny

25/02/2011 Wij kennen het park en wonen er vlak bij. Al deze mooie beoordelingen zijn flauwe kul. Het park staat al jaren zo goed als leeg en het met veel tam-tam aangekondige waterpretpark is een lachertje. Glijbanen werken niet en het restauant is niet direct een aanrader. Al enkele keren "top" drukte gezien, 4 mensen in het zwembad.
Het park ligt ver van de stranden en met de toenemende file's, ja ook hier, ben je zo minimaal een half uur onderweg voor je de zee ziet.
Er zijn geen faciliteiten op het park, alleen leegstaande huizen en appartementen.

En voyage organisé en groupe, Mai 2010
"Nooit meer in Haystack Hell !!!"traduire
Mitch

30/06/2010 Met mijn gezelschap (5 huizen in de duurste categorie) zaten we in een uitgestorven vakantiedorpje van +/- 20 villa's. Een op het eerste gezicht aardig park met aardige huisjes. Door het ontwerp en de gebruikte materialen (veel glas) is het overdag bijna niet te doen om binnen of op je (balkon) te zitten. Bloedheet en geen wind. De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Omdat wij aan het werk waren heeft ze er voor gezorgd dat een van de huisjes als kantoor kon worden ingericht. Ook de was werd daar haar geregeld. Haar man echter is ronduit een hork en kan het niet laten je steeds als stront te behandelen. Ook onze lokale collega's moesten het ontgelden. Hij wil je alleen maar een poot uit draaien. Bv: je kan via hem auto's huren. Ik wilde een busje. Prijs bij hem 500 euro p/w. Toen ik er wat van zei zakte hij naar 400 euro. Zelfde busje bij een ander 300 dollar p/w. Mind you...we hadden 7 wagens rijden over een periode van 3 tot 5 weken. Haystack Hell! Eens maar nooit weer

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2010
"Mooi park, ruime villa, top service, betaalbaar !!"traduire
fam. Gademan

15/06/2010 In de meivakantie zijn we met ons reisgezelschap van 4 volw + 3 kids (3, 8 & 9 jaar) op vakantie geweest bij Aruba Vacation Park. De Villa was bij aankomst hygiënisch schoon, en de bedden en het extra kinderledikantje netjes opgedekt. Wel zo fijn na een lange vliegreis. Het huisje bleek erg ruim van opzet, waardoor ons reisgezelschap (7 pers) ook letterlijk de ruimte had voor zichzelf. De dubbele badkamer met toilet bleek regelmatig een uitkomst. De veranda was heerlijk om ’s avonds in het koele windje nog na te genieten van een geslaagde dag om vervolgens lekker uit te rusten op de comfortabele bedden in de slaapkamers met goed instelbare airco’s. De centrale ligging van het park bleek uitermate praktisch. Binnen 5 minuten in de stad, op het strand. Het Aruba Vacation Park is iedereen uitstekend bevallen. Wij zullen hier binnen 2 jaar weer terugkomen!!
Prettige vakantie! Groeten, Familie Gademan

1 2 3 suivant