A partir de 85 AUD
Ibis Styles Cairns Colonial***
Avis Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial***
18-26 Canon Street, Manunda, 4870, Cairns

Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cairns ! Vous pouvez également trouver 4 Photos concernant Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Australie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Queensland. Comparer Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial*** avec les autres logements, dans Cairns.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ibis Styles Cairns Colonial*** Cairns N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Ibis Styles Cairns Colonial***

En couple, Oct 2007
Anneke

12/01/2008 Prachtig hotel om bij te komen na een lange vlucht.
Goed geregeld op het vliegveld om opgehaald te worden. Via een zuil met plaatjes selecteer je het hotel en je belt gratis de ophaalservice.
Helaas niets te doen in de omgeving van het hotel. Auto is noodzakelijk.
Het eten vonden wij matig voor de prijs die je ervoor moest betalen. Het uitgebreide (duurdere) ontbijt was wel de moeite waard.

Michiel en Patricia

01/12/2006 Een mooi hotel met een geweldig zwembad. Kamers kunnen inderdaad wel een opknapbeurt krijgen maar waren echt niet slecht. wij zijn er heerlijk bij gekomen na onze vlucht naar Australie.
Een huurauto is wel aan te raden om dat het buiten het centrum ligt

Harry en Thea

14/11/2006 Gezellige ontspannen sfeer, vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden, voelt je er gewoon thuis. Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar daar kom je alleen maar om te slapen. Een aanrader en een fantastiesche afsluiting van onze tour door Queensland, waar we in 4 weken heel veel accomodaties gehad hebben. Deze was niet de allerbeste maar toch wel bij de top.

Plus d'informations sur Hôtel Ibis Styles Cairns Colonial*** chez :

rene pekaar

16/02/2006 Rene en Adrienne (mei 2005)
Heel mooi resort een beetje oud bollig maar wel gezellig vriendelijk personeel alles wordt netjes uitgelegd zodra ze je naar je kamer brengen. Makkelijk de shuttle bus vanaf het vliegveld en naar het centrum. (gratis). Eten goed prijs kwaliteit perfect. Mooi zwembad. een aanrader echt waar.

mariska

19/01/2006 Mooi complex, wel groot maar alles voorhandig. Mooie zwembaden en vooral het gratis hotelbusje wat je bij het vliegveld ophaald na een gratis telefoontje aldaar (via informatiebord)is erg handig.Ook busje wat je gratis naar het centrum brengt. Wij vonden de kamers wel heel schoon en ook ruim met magnetron, koelkastje en tv.Personeel was ook heel vriendelijk. Gewoon goed complex.

Maikel.

23/12/2005 Groot resort.Een beetje te massaal naar onze smaak.
Kamer redelijk ingericht, maar niet al te schoon.

En couple, Nov 2005
"Heerlijk tropisch hotel"traduire
Danielle

08/06/2009 We hebben hier als afsluiting van onze vakantie in Australie enkele nachten geslapen en dat beviel ons uitstekend! We hadden spijt dat we niet wat meer nachten hadden geboekt.

De zwembaden zijn echt super, van die prachtige lagune-achtige vormen. De kamers zijn netjes en schoon. Het avondeten/snacks was wel aardig maar overpriced, ontbijt was wel heerlijk. De algehele sfeer in dit hotel was zeker de moeite waard, bij onze volgende trip down under gaan we beslist weer naar dit hotel.

Enig nadeel, zoals eerder genoemd, is dat het hotel vrij ver buiten het centrum ligt. Een avond hadden we besloten naar het hotel terug te lopen vanuit Cairns centrum, omdat we het idee hadden dat het relatief dichtbij lag. We hebben geloof ik een uur gelopen dooir het pikkedonker (straatlantaarns staan in Australie ook niet overal). Dus neem een taxi of bus bijtijds terug!

Suzanne Schouw

19/09/2005 Vanaf de luchthaven Cairns heeft dit resort zijn eigen shuttlebus, erg handig! Deze shuttlebus gaat ook naar het centrum van cairns.
Het hotel is prima, mooie zwembaden en perfecte plek om bv vanuit the red centre naartoe te komen. Perfecte wasgelegenheid voor je vuile "rode" was.
Gezellig complex met vriendelijk personeel!

pijpers

28/10/2004 Mooi hotel met een handige gratis shuttlebus van en naar de luchthaven. Goede kamers en een heerlijk ontbijt en natuurlijk vriendelijk personeel

En voyage organisé en groupe, Nov 1998
"Tropische resort buiten het centrum"traduire
Sacha

27/01/2010 Van de buitenkant verwacht je niet wat je binnen kan verwachten. In een saaie straat staat dit hotel, met binnen de muren een tropische tuin, en zwembad. De kamers zitten in bijgebouwtjes her en der in de jungle verspreid. Ik sliep in een gedeelde kamer met stapelbedden met meerdere jongeren, hoorde bij de reisorganisatie. Dus de gewone kamers kan ik niet beoordelen. Kamer had airco en een ruime, mooie badkamer.

Bij aankomst rond 7 uur 's ochtends, na de lange vlucht vanuit Nederland mocht ik mezelf opfrissen in een van de speciale zeer ruime wc/douche kamers. Koffer mocht in de opslag, zodat ik de rest van de dag Cairns kon verkennen. Mocht toch al redelijk vroeg de kamer in.

Vanaf het hotel is er een gratis buspendeldienst naar het centrum van Cairns. Geen overbodige luxe, aangezien het hotel toch een behoorlijke afstand van het centrum ligt.