Avis Terra Mystica

Terra Mystica
Avis Terra Mystica
Bleiberg-Nötsch 91 , 9531, Bad Bleiberg

Terra Mystica a obtenu une note de 7,3 de 10, basé sur 13 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Terra Mystica pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bad Bleiberg ! Vous pouvez visionner 6 Photos concernant Terra Mystica. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Karinthië. Voir tous les hébergements dans Terra Mystica, Bad Bleiberg.

13 avis sur Terra Mystica

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Alleen voor kleine kinderen."traduire
c_berg74

12/10/2014 Alleen voor hele kleine kinderen, die van ons waren 13 en 9 en 9 jaar is al te oud. En ze hebben geen Engelstalige rondleiding dus wij verstonden er geen klap van.

En couple, Juin 2014
"Gedateerd"traduire
Sacha Bouman

06/07/2014 Gedateerd thema park. Met een gids wordt je door een mijn geleid. In de mijn zijn op strategische plekken wat video voorstellingen. Het woord digitaal is hier nog niet begrepen.

En couple, Mai 2014
"Terra Mystica"traduire
Paul Meier

03/06/2014 Das war absolute Spitze. Ein Tag der alle im Gedächtnis bleiben wird.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Interessant"traduire
Edwin

02/08/2013 jammer dat er alléén verteld wordt in het Duits!

Famille avec enfants en bas âge, 2012
Magda

20/07/2012 Świetne miejsce które warto polecić kazdemu zwiedzającemu

Famille avec enfants/adolescents, 2012
Karol

19/07/2012 Wspaniałe miejsce które powinno się każdemu spodobać. Znajdziesz tutaj wiele ciekaych rzeczy ;)

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Leuk met kinderen bij slechter weer"traduire
Fam Dekker

05/08/2012 Terra Mystica gaat met rondleidingen in een jas en broek van het park ter bescherming eigen kleding. Duurt 1,5 uur en het is er 8C. Je daalt met een glijbaan af in een mijn waarin diverse films e.d. worden vertoond. Tevens schatzoeken voor de kleintjes en toch met een "trein".

En voyage d'affaires, 2012
Przemek

12/07/2012 Bardzo fajne miejsce, idealne na zwiedzanie podczas podróży, polecam

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Heel bijzonder"traduire
Sissi

21/05/2012 Leuk om een keer te doen met het gezin. Wel alleen in het Duits. Bijzondere mineralen grotten. Mooie lasershow en het treinritje aan het eind is super. Minder leuk vond ik persoonlijk de lift weer naar boven.... :(

En couple, 2011
"Polecam"traduire
Dominik

20/07/2012 Świetne miejsce. Polecam

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?