Austria Trend Schillerpark****
Avis Hôtel Austria Trend Schillerpark****
Schillerplatz 1, A-4020, Linz

Hôtel Austria Trend Schillerpark a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Austria Trend Schillerpark**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Linz ! Vous pouvez également trouver 21 Photos concernant Hôtel Austria Trend Schillerpark**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Oberöstereich. Comparer Hôtel Austria Trend Schillerpark**** avec les autres logements, dans Linz.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Austria Trend Schillerpark**** Linz N'hésitez pas à donner votre avis!

6 avis sur Austria Trend Schillerpark****

4,9
En voyage d'affaires, Jan 2013
"Goed hotel voor normale prijs"traduire
Maikel

23/01/2013 Helaas hotel alleen voor korte overnachting bezocht, maar ligt iig in het centrum en Parkeren in dezelfde garage als die van het Casino.
verder alles goed geregeld, goede kamers, goed ontbijt, gratis internet op de kamer en een bar waar gerookt mag worden.
Verder kan ik helaas niet veel vertellen.

En couple, Juin 2012
"Slapen prima, eten vergeten!"traduire
k.denridder

16/07/2012 Dit hotel was opgenomen voor de fietstrip Passau-> Wenen (Donauradweg - categorie ‘Goede hotels”). Eenmaal de brug over in Linz is het bijna alsmaar rechtdoor. De tocht vanaf de brug naar het hotel istresserend als je niet gewend bent te fietsen op kinderkopjes, in een overvolle winkelstraat, druk autoverkeer en tramrails terwijl een fietspad ontbreekt. Het hotel ligt naast het Casino van Linz. Fietsen in de parkeergarage. Kamer zeer ruim en netjes. Airco. Wifi ook op de kamer bereikbaar.
Het HP diner werd in het restaurant van het Casino geserveerd. Een absoluut dieptepunt; wij hebben nog nooit zo’n smakeloos eten gekregen in een hotel van deze klasse. Andere gasten waren er niet. Wij hadden de indruk dat men stond te wachten tot men de borden in de magnetron kon zetten; een kok was er niet. Na ons vertrek werd direct het licht uitgedaan. Het champagneontbijt was daarentegen zeer luxe en uitgebreid.

En voyage d'affaires, Nov 2010
"Mooie locatie, kamer iets gedateerd"traduire
Jan

25/11/2010 1 nacht verbleven tijdens zakentrip. Hotel ligt midden in het gezellige centrum van Linz. Kamers zijn wat gedateerd maar absoluut, schoon en OK. Voor de douche moet je niet te groot zijn, anders pas je d'r niet onder. Service top! We vlogen erg vroeg terug, maar er werd voor ons koffie, croissantjes en sap geregeld, terwijl er geen ontbijt in rekening werd gebracht.

Tips in de omgeving; we hebben heerlijk gegeten bij de Osteria naast het hotel. Probeer een tafel in de wijnkelder te krijgen daarzit je rookvrij (ja dat mog in oosternrijk nog in restaurants!) en net ff wat gezeglliger. Eten top.

Seul(e), Juil 2010
"Mooi hotel in het centrum naast het casino"traduire
Diego

22/07/2010 Ik heb hier 1 nacht geslapen m.b.t. een zakenreis. Prima service en goed hotel. Het hotel ligt midden in het centrum aan een park en naast Casino Austria Linz. Restaurant Jozef (schuin aan de overkant van het hotel links) is een prima restaurant om te eten. Er is een grote binnenplaats waardoor je ook heerlijk buiten kunt eten.

Avec des ami(e)s, Juin 2010
"Zeer centraal gelegen."traduire
Henk

14/07/2010 Super gelegen hotel in het centrum van Linz. Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. Moesten 's avonds naar een opera en konden voor die tijd niet dineren. Geen probleem dan kon voor ons vieren ook om 22.30 uur!! Waar vind je nog zoiets! Ook hier problemen met het opladen van de electrische fietsen. Stonden uiteindelijk in de gang naar de keuken. Een hele kleine kamer was in feite het enige minpunt in dit hotel.

Avec des ami(e)s, Dec 2008
"Goede lokatie"traduire
hans

18/12/2008 goed hotel midden in het centrum en toch rustig.kamer confortabel maar niet echt luxe.vriendelijk personeel.

Que pensez-vous des repas servis en vol ?