Avis Hôtel Haagerhof***

22 octobre 2014

Avis Hôtel Haagerhof***
Diendorf 20, 4160, Aigen-Schägl

Hôtel Haagerhof a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Haagerhof*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Aigen-Schägl ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Oberösterreich. Comparer Hôtel Haagerhof*** avec les autres logements, dans Aigen-Schägl.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Haagerhof*** Aigen-Schägl N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Haagerhof***

9,4
6,3
Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Prima plek voor een goed verzorgde vakantie"traduire
Raymond
Emplacement par rapport aux pistes

23/02/2013 Erg goed verzorgd, heerlijk eten, mooi landelijk gelegen rustig hotel, steeds meer gerenoveerde kamers, zwembad (moet nog), sauna en een fantastisch uitzicht. Ligt wat afgelegen op een heuvel en op ca. 10 km van het skigebied, dus vervoer is noodzakelijk.

Famille avec enfants en bas âge, 2005
"Goed voor 1 keer"traduire
gerhard.norre

09/08/2014 het was onze eerste keer in Oostenrijk, normaal zitten we steeds in het Zuiden, voor ons een tegenvaller voor de kinderen een topper, dit is enorm goed voor wandelaars, fietsers, rustvakantie, kaarten en spelletjes spelen maar zo zijn wij niet niet, wij hebben liever marktjes en dergelijke. Ik breek het zeker niet af, hotel is zeer goed, familiaal maar we blijven toch liever in het Zuiden.

Fr.J. van Dam
Emplacement par rapport aux pistes

09/02/2005 De maaltijden waren uitstekend en heel gevarieerd.
Het personeel was zeer voorkomend.
Zwembad (niet echt warm) en sauna waren prima.
Op de derde verdieping was het nogal kil
Ook op de derde verdieping waren de muren schuin en niet gemarkeerd. wardoor ik mijn
kop (sorry hoofd) behoorlijkk stootte.

De schoonmaak van de kamet liet te wensen over.