Avis Hôtel Sommerhof****

Sommerhof****
Avis Hôtel Sommerhof****
Gosau 25, 4824, Gosau

Hôtel Sommerhof a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 7 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Sommerhof**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Gosau ! Vous pouvez également trouver 4 Photos concernant Hôtel Sommerhof**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Oberösterreich. Comparer Hôtel Sommerhof**** avec les autres logements, dans Gosau.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Sommerhof**** Gosau N'hésitez pas à donner votre avis!

7 avis sur Sommerhof****

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2012
"Goed hotel"traduire
Peter
Emplacement par rapport aux pistes

29/01/2012 Hotel ligt buiten het dorp, 200 meter van de pistes. Hotel heeft eigen skiberging aan de lift. Kinderland is leuk en ligt naast de lift. Wij hadden kamer Morgensonne, deze was ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Inrichting in Oostenrijkse stijl met veel hout, beetje donker maar wel schoon. Badkamer is klein, bedden zijn goed. Eten was minder dan we normaal gewend zijn bij een 4 sterren hotel. Apart kinderbuffet 's avonds. Kinderspeelruimte waar iedere middag iets voor de kinderen werd georganiseerd zoals knutselen ed. Ballenbak bevindt zich in een aparte ruimte in de kelder, zonder toezicht. Zwembad met name buiten, binnen maar heel klein. Service was heel goed. Dingen die we extra vroegen zoals bijvoorbeeld frietjes voor de kinderen of spek bij het ontbijt werden meteen geregeld zonder dat we daarvoor extra hoefden te betalen. Drankjes aan de bar waren vrij prijzig, verder een goede prijs/kwaliteitverhouding. Leuk hotel waar we ons goed vermaakt hebben.

En couple, Jan 2012
"Geen 4 sterren waard!!"traduire
p.a van Oijen
Emplacement par rapport aux pistes

18/01/2012 Zakelijk en tamelijk groot hotel. Veel verder dan op 1 km van het dichtstbijzijnde dorp. In de buurt weinig tot geen uitgaansmogelijkheden. Drinken bij eten erg duur: reken op € 4,5 voor een cola en € 6,-- voor een goed glas wijn. Eten werd op den duur erg eentoning. Matige bediening, wel goede en schone kamer. Pluspunt: (buiten)zwembad, jacuzzi en sauna.

Famille avec enfants/adolescents
"Fijne familievakantie"traduire
Fam. Gijsbrechts
Emplacement par rapport aux pistes

08/03/2010 De familie Wallner zorgt ervoor dat iedereen zich er thuisvoelt en niets teveel is. Het eten is prima, accomodatie ook en ook het relaxgedeelte is heerlijk na een dag lekker skien in het flinke skigebied Dachstein.

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2010
"Super service"traduire
Fam. Gijsbrechts
Emplacement par rapport aux pistes

08/03/2010 Familie Wallner zorgt voor een echte familiesfeer in hun hotel. Niets is teveel om het eenieder naar de zin te maken. Lekker gegeten en ook vanuit de wijnkelder werden de heerlijkste flessen naar boven gestuurd. Dicht bij piste en uitgestrekt skigebied Dachstein.

Avec des ami(e)s, Jan 2009
"Toller Winterurlaub im Hotel Sommerhof"traduire
Maier Wilfried
Emplacement par rapport aux pistes

19/06/2009 Das Hotel Sommerhof ist in sehr günstiger Lage mit Skidepot an der Talstation (100m)
Die Zimmer sind geräumig und in sauberemZustand. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Essen ist hervorragend mit ausgiebigem Frühstücksbuffet und mehreren Gängen zum Abendessen. Hotel sehr gut geeignet für Familien mit Kindern.
Der Gesamteindruck war sehr gut. Das Hotel ist uneingeschränkt zu empfehlen

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2008
"Da's pas vakantie vieren"traduire
nicole

16/08/2009 We zijn hier nu zo'n 7 keer geweest en alle keren was het een fantastische ervaring. Van directie tot schoonmakers, iederen is vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Lekker eten. Voor de kinderen is het er geweldig; de kinderopvang is prima en er is buiten ook vanalles te beleven. Het zwembad is ook in orde. Kortom wij zijn zeer tevreden over dit hotel.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2008
"Prima"traduire