Avis Pension Grünauhof***

19 décembre 2014

Avis Pension Grünauhof***
Kronawettau 26, A-4645, Grünau im Almtal

Pension Grünauhof a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Pension Grünauhof*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Grünau im Almtal ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Oberösterreich. Comparer Pension Grünauhof*** avec les autres logements, dans Grünau im Almtal.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Grünauhof*** Grünau im Almtal N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Grünauhof***

9,9
Famille avec enfants/adolescents, Fev 2012
"Gezellige familiehotel"traduire
Paul

06/05/2013 Tijdens de voorjaarsvakantie een Nederlandse kolonie. Veel gezinnen met kinderen die overal naar hartenlust kunnen spelen, tafeltennissen enz. 's Avonds kunnen de volwassenen een drankje drinken in de gezellige bar of spelletjes spelen in de eetruimte.

Famille avec enfants en bas âge
"Perfect voor gezinnen !"traduire
Anita

03/03/2009 Wij komen hier al jaren, vooral voor het eten en de gezelligheid.
Kamers zijn vrij groot, netjes en functioneel. Alles wat je nodig hebt voor een skivakantie zal je hier vinden.
Prima ontbijtbuffet en 's avonds staat er een saladebar klaar, krijg je soep, hoofdgerecht (keuze uit 2 of 3 gerechten) en een overheerlijk toetje.
Kortom: Ga er gerust heen, het zal je niet tegenvallen.

Famille avec enfants/adolescents
"Prima verblijf zonder al te veel luxe en poespas"traduire
Jaap van Briuggen

16/12/2008 Kamers zijn toereikend en functioneel: slapen en douchen.
Ruimte voor de kinderen is geweldig; het hele pension kan als een soort speeltuin gebruikt worden. Verder is het eten van prima kwaliteit, zowel het ontbijt als het diner. Kortom, een aanrader.