Avis Hôtel Prielmayerhof
Weissenwolffstraße 33, 4020, Linz

Hôtel Prielmayerhof a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Prielmayerhof pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Linz ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Oberösterreich. Comparer Hôtel Prielmayerhof avec les autres logements, dans Linz.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Prielmayerhof Linz N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Prielmayerhof

5,5
6,3
En couple, Juil 2013
"Zakelijk, onpersoonlijk hotel"traduire
silviaclaes

19/06/2014 De kamers zijn zeer modern, met een open badkamer. De lavabo staat tegenover het bed zonder enige afscherming. Langst de lavabo staat de douche en toilet met glazenwand van melkglas. Alles was zeer proper! Het personeel was zeer zakelijk en weinig geïnteresseerd. Het ontbijt was zeer lekker en voldoende. Het avondeten viel erg tegen. Het was lekker maar zeer weinig.

Avec des ami(e)s, Juin 2010
"Nooit meer"traduire
Fam. van Senten

23/07/2010 Als fietsvakantieganger ben je niet welkom.
Wij werden bij het diner in een hoekje gestopt.
Personeel zeer onvriendelijk

En voyage d'affaires, Jan 2010
"Super Hotel voor goede prijs"traduire
Brouwer

31/01/2010 Heerlijk Hotel...de design uitstraling van het gehele hotel, het eten en de service waren van zeer hoge waarde.
De prijs voor een standaard double room was redelijk beneden de € 100.- incl. ontbijt.

Ook het hotel restaurant is zeer aangenaam, hierbij komen de oude welvingen te samen met design.
Indien we weer in Linz moeten zijn zullen we zeker terug keren bij dit Hotel.