Avis Camping Park Grubhof Lofer****

31 août 2014

Park Grubhof Lofer****
Avis Camping Park Grubhof Lofer****
St. Martin Nr. 39, 5092, St. Martin bei Lofer

Camping Park Grubhof Lofer a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 206 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Park Grubhof Lofer**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à St. Martin bei Lofer ! Vous pouvez également trouver 152 Photos concernant Camping Park Grubhof Lofer**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingPark Grubhof Lofer****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Salzbourg. Comparer Camping Park Grubhof Lofer**** avec les autres logements, dans St. Martin bei Lofer.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Park Grubhof Lofer**** St. Martin bei Lofer N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

206 avis sur Park Grubhof Lofer****

En couple, Aou 2014
"Zeer rustige camping"traduire
iekjetaxi

22/08/2014 Dit jaar voor het eerst gestaan. Hadden gereserveerd voor 2,5 week maar zijn na 3 dagen vertrokken i.v.m. het slechte weer. Is ook niet onze camping gezien het feit dat iedereen op zichzelf is. Een camping met een prachtig uitzicht. Een camping voor rustzoekers dus geen activiteiten of wat dan ook. Prima restaurant en vriendelijk personeel. Het was ons veel te rustig op deze plek.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Mooie camping op een schitterende locatie!!"traduire
c.verhoeven

21/08/2014 Wij (gezin met twee jonge kinderen) hebben 4 dagen op deze camping gestaan met onze tent. Mooie vlakke ruime plek op grasland voor onze tent. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin met o.a. zand/ water speeltoestel. Ons zoontje heeft zich hier prima vermaakt!! Ook is er een kleine binnenspeelgelegenheid met o.a een bouwblokkenhoek, voetbaltafelspel, glijbaantje...prettig voor als het slechter weer is. Sanitair is schitterend! Verwarmd en douche/ wastafel en wc bij elkaar! Mooi schoon. Voor baby's kun je gebruik maken van de babyroom met bad en aankleedkussen. De camping is een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes en wandelingen. De kabelbaan is leuk met kinderen. Klein nadeel: Campingwinkel heeft een zeer klein assortiment! Voor broodjes kun je wel goed terecht.

En couple, 2014
"Herrlicher Camping im Salzburger Land"traduire
campersein

17/08/2014 Dieser Camping bietet alles, was es für einen schönen Urlaub braucht!
Ruhe, eine herrliche Umgebung, viele Möglichkeiten zur Freizeitgestaltung.
Wir waren sowohl im Winter als auch im Sommer hier und wir werden beim Grubhof auch in Zukunft immer die Ausnahme von unserer Regel machen, keinen Campingplatz zweimal anzusteuern...
Besonders gut gefällt uns immer wieder
- das Haupthaus mit seiner gemütlichen Austrahlung
- die schöne Umgebung

En couple, Aou 2014
"Sehr schöner Urlaub auf dem Grubhof"traduire
Fürholz Stefan

23/08/2014 Der Campingplatz Grubhof bietet alles was es zu einem schönen Urlaub braucht. Grosse Parzellen, ruhige Lage und schöne Aussicht. Die Sanitäranlagen waren immer sehr sauber und sind modern, wenn es was zu bemängeln gibt, dann, dass 3 Duschkabinen aus unserer Sicht etwas wenig sind. Das Personal war stets freundlich und hilfsbereit. Das Restaurant ist sehr gut, uns hat es immer sehr gut geschmeckt und wir fühlten uns sehr wohl. Wir können den Grubhof sehr empfehlen.

"Familienfreundliche Region und toller Platz"traduire
andrea walter

11/08/2014 Trotz Regenwetter und mehrerer Gewitter hatten wir Dank der tollen Ausstattung des Platzes und der Freizeitmöglichkeiten der Region einen schönen Urlaub und können den Grubhof nur empfehlen.

"Toll, perfekt, Grubhof"traduire
Familie Theis

13/08/2014 Nachdem wir erst ein wenig skeptisch waren (unser erster Urlaub in den Bergen) waren wir bereits am Ankunftstag schon Fans. Der Grubhof liegt traumhaft schön, direkt an der Saalach, aber trotzdem nicht "eingeengt" in den Bergen. Das Anmelden an der Rezeption war einfach, die Mitarbeiter äußerst freundlich, und ein Mitarbeiter kam direkt mit zu unserem Platz um alles zu erklären und bei Bedarf zu helfen. Das Restaurant war stets gut besucht, aber man bekam immer einen Platz, auch mit unseren Hunden (2 Leonberger). Die Sanitäranlagen waren sehr sauber, der Minimarkt für unsere Bedürfnisse ausreichend bestückt. Die Preise dort waren zwar etwas höher als im Supermarkt, aber der Minimarkt ist ja auch nicht für den "täglichen Bedarf" gedacht, sondern eher für das "Vergessene". Wir sind seit diesem Urlaub Fans vom Grubhof und haben für 2015 direkt wieder gebucht!

"Een heerlijke vakantie weer"traduire
Bert Gerding

11/08/2014 Vorig jaar voor het eerst op deze camping gestaan. Toen hebben we veel dingen gedaan maar er waren nog genoeg bezienswaardigheden over om dit jaar de camping nog een keer te bezoeken. Een goede uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken.

Een heerlijke camping met 1 van de mooiste uitzichten die ik heb gezien in Oostenrijk. Goed sanitair die bovendien goed schoon wordt gehouden. De kinderen vermaken zich op de bloemenweide of in de kinderspeeltuin.

Jammer dat het weer niet echt mee wilde werken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Supercamping"traduire
Albert Jan

25/07/2014 In het hoogseizoen 1 week op deze camping gestaan. Wij stonden aan de bloemenwiese, dichtbij het nieuwe sanitairgebouw. Dit gebouw is enkele jaren geleden aangelegd, en is erg luxe. Er zijn 7 badkamers met elk eigen douche/wc en wastafel. Erg mooi, ik wou dat ik het thuis ook had. Er is ook voldoende recreatie op de camping aanwezig, voor zowel jongere als wat oudere kinderen. Op de camping is ook een restaurantje met goede prijs/kwaliteitsverhouding. Je moet soms wat langer wachten, maar daar wordt ook voor gewaarschuwd. Al met al is dit een super campimg, waar je iets meer voor betaalt, maar als je kijkt naar wat je ervoor terugkrijgt is dat het zeker waard. Ik zou graag weer op Camping terugkeren.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Centrale plek voor het verkennen van de omgeving."traduire
m. brouwer

17/08/2014 GRUBHOF ligt mooi centraal om allerlei leuke plekken te verkennen. Het sanitair op de Saalachwiese blijft helaas wat achter. (Gebouw met cabines met douche, wc en toilet in één, waardoor vaak wachten).

"Top!"traduire
marga klein swormin...

16/07/2014 Heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Wij verbleven in een almhuis(almhut); prachtige locatie met uitzicht op een weide waarvan ze voor ons huisje een stuk hadden gemaaid. Handig! De leiding is erg service gericht en vriendelijk. Halverwege de week kregen we spontaan nieuwe handdoeken. De welnessruimte is ook voor mensen die niet van hete sauna's houden geschikt.
In de omgeving is, naast wandelen, genoeg te doen. Zoals een prachtig zwembad in Lofer (5 minuten) waar we gratis gebruik van konden maken.
Kortom: een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant