Avis Camping Aufenfeld*****

Aufenfeld*****
Avis Camping Aufenfeld*****
Aufenfeldweg 10, 6274, Aschau im Zillertal

Camping Aufenfeld a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 173 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Aufenfeld***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Aschau im Zillertal ! Vous pouvez également trouver 103 Photos concernant Camping Aufenfeld***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingAufenfeld*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Camping Aufenfeld***** avec les autres logements, dans Aschau im Zillertal.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Aufenfeld***** Aschau im Zillertal N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

173 avis sur Aufenfeld*****

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Gaat achteruit !!!!!! jammer"traduire
Familie Jansen

29/01/2014 Aantal malen geweest, maar of er n volgende keer komt??????
Niet alles wat in de folder staat wordt nog waar gemaakt.
Het is n overvolle drukke en rommelige camping geworden.
Op t allerkleinste stukje gras, wordt nog iemand neer gezet ! Kassa!!
Hoe verder je bij het vrijetijds park komt des te erger t wordt.
En de plaatsen met eigen sanitair zijn schuin en aflopend, hebben we de laatste keer gestaan, veel te duur voor wat je krijgt. Wij vonden het ook bijzonder vervelend, dat zo ongeveer alle campinggasten, daarheen komen, om naar t meertje te gaan en weer terug en s avonds naar t Western dorp en weer terug. De hele dag door erg druk!! En het lawaai van het vrijetijdspark. Uiteraard moet de jeugd ruimte hebben om zich te vermaken, maar t gebonk van de skatebaan , gaat je wel de keel uithangen. Het stopt wel om 23:00 uur dus in de nacht geen hinder. We wilden eerder vertrekken, maar je betaald toch de volle mep! Dus toch maar gebleven, maar de glans is eraf.
Erg jammer!!!

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Directie helpt deze mooie camping om zeep !"traduire
Tuin

06/01/2014 Voor de 3e en laatste keer op deze mooie camping. Prijzen zijn giga gestegen, ook in de eetgelegenheden.

Beleid/management is er zo op gericht dat er alleen maar zoveel mogelijk geld binnen moet worden geharkt !

Camping opzich is goed, toilet/douche gelegenheden zeer goed, maar de rest is zwaar k....., was (helaas) de laatste keer voor ons.

"Lärmpegel wie an der Autobahn"traduire
Gianluca

25/08/2013 Der Platz hat an sich eine sehr gute Ausstattung, vor allem für Kinder bietet er alles, was man sich wünschen kann. Die Lage macht aber alles zunichte. Die direkt am Platz vorbeiführende Zillertalstraße vermittelt einem das Gefühl, auf einer Autobahnraststätte zu stehen. Wer auch nur im Ansatz Ruhe sucht, ist hier falsch aufgehoben. Und: obwohl genügend Personal für saubere Sanitäranlagen sorgt, waren die Toiletten zum Teil in einem unzumutbarem Zustand!

"Erg leuke en mooi gelegen camping"traduire
masabo

11/09/2013 Nette camping met mooi sanitair.
Voordelen:
ligt erg mooi, goed uitgangspunt voor vele uitstapjes
De camping heeft een binnenbad, helaas met weinig extra's (wel met strenge badmeester).
heeft een leuk zwemmeertje en daarbij een speeltuin
uitgaansgelegenheid (westerndorp, erg leuk) naast de camping gelegen
Nadelen:
Betalen voor Wifi wat niet of nauwelijks werkt (nadat ik problemen had gehad met uitloggen kreeg ik overigens wel zonder problemen een nieuwe kaart)
Ligt langs de doorgaande weg, op sommige plaatsten is dit misschien storend, wij stonden verder naar achteren en hadden er geen last van

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Volle opgepropte camping"traduire
Patricia

04/08/2013 We zijn al 3 jaar op Aufenfeld geweest. Dit jaar zijn we 2,5 week geweest, we zijn 3 dagen eerder vertrokken maar moesten wel de andere dagen betalen. Toen we nog aan het opruimen waren stond er al een camper in de straat te wachten om op onze plek te gaan staan (dubbel verdienen dus voor de camping). De camping heeft ten opzichte van vorig jaar een prijsstijging van 21% doorgevoerd, dat vind ik veel. Het personeel op de camping straalt geen vriendelijkheid uit. Kennissen van ons kwamen een dagje op bezoek, bij de ingang hebben ze € 5,00 entree pp betaald. Ze kregen een oranje bandje om. Onze kinderen alle drie 8 jaar, wilden gaan zwemmen in het binnenbad. De oude campingeigenaar hield hen tegen, en zei dat ze niet naar binnen mochten omdat de kleur die dag geen oranje zou zijn. Mijn kennis is verhaal gaan halen bij die man, de kleur bleek die dag wel oranje te zijn maar toen mochten niet in het binnenbad omdat ze daar weer extra voor moesten betalen. Het is idd commercieel geworden...

"Fijne appartementen"traduire
Van ostaden

17/08/2013 1 week in app gezeten jagdhof
Prima schoon ,groot,
Personeel restaurant super! Personeel receptie heel behulpzaam!
Onze kinderen 13, tweeling van 14 hebben zich heel goed vermaakt!
Hele nette camping, veel te doen in omgeving
Alleen het parkeren bij het appartement was te druk bijna geen plek vlg mij oarkeren ook mensen met een camping plek daar zodat er voor app mensen niet of bijna geen plek is.
Maar verder alles prima.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Heel leuke kindercamping"traduire
baumzager

02/08/2013 prachtige camping met geweldig uitzicht, binnen en buitenzwembad, zwemmeertje wat prachtig helder blauw is, veel speelgelegenheden, wel vaak betaald, cowboydorpje waar je live muziek hebt, en niet te vergeten het sanitair in een woord geweldig.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Mooie camping slechte campingbeleid"traduire
Karo

30/07/2013 Voor de kinderen ideaal. Mooie camping. Echter wij kwamen op de terugreis van Italië op deze camping en hadden aangegeven hier nog wel een week te blijven. Eerst op een overnachtingsplaats gestaan, deze was super. Vervolgens kregen wij te horen dat de camping vol was, wij telden wel zeker 15 vrije plaatsen. Toen werd ons een plaats toegewezen bij het afvaldepot op de camping direct naast toiletgebouw. Veel overlast dus. Volgende dag gevraagd of we een andere plek konden krijgen. Nee dus, maar weer tellen we genoeg vrije plaatsen. Het is net of de directie naar je kijkt, sta je hem aan dan krijg je een mooie plaats, anders niet.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Nie wieder Aufenfeld"traduire
Francis

26/08/2013 Wij zijn echte kampeerders en hebben nog nooit meegemaakt dat naast de aardig hoge verblijfprijs er voor alles extra betaald moet worden. Het is een zeer commercieel ingestelde camping. Voor dat alles verwacht je veel service, maar die is helemaal niet terug te vinden op de camping. Vooral de eigenaar Herman maakt het bont. In zijn golfkarretje maakt hij met iedereen ruzie. Wij werden buiten de camping op de skipiste geplaatst. Toen we aangaven toch graag iets minder scheef te wilden staan, reageerde hij bot. We kregen na veel gemopper van zijn kant toch een andere plek, maar daarna kwam hij klagen dat we een meter teveel naar voren stonden of dat d bbq teveel rookte. kortom we voelden ons niet echt welkom en zijn daarom eerder vertrokken. Voor ons nooit meer camping Aufenfeld!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Mooie camping, verkeerde plaats, fout management"traduire
M. van Daalen

24/07/2013 Op zihc goed uitgeruste camping maar door het verkeer op nabij gelegen weg met te veel lawaai. Ook de eigen onderhoudsdienst is te prominent aanwezig en maakt met groot materieel de camping onveilig. Oudere jeigd moet zich zelf vermaken, ondanks mooie voorzieningen is er geen op hen gerichte animatie. En er wordt geld gerekend voor de trampoline e.d. De plekken zijn klein. Elders parkeren kost extra geld, evenals een bijzettent in het hoogseizoen wat vooraf niet gemeld wordt. Het eten en het sanitair zijn prima, de omgeving is mooi, echter verwacht vanuit de camping geen initiatief anders dan dat je gemaand wordt te betalen en je te gedragen. Jammer van zo'n mooie locatie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant