Avis Hôtel Rotlechhof****

Rotlechhof****
Avis Hôtel Rotlechhof****
Rinnen 26, 6622 , Berwang

Hôtel Rotlechhof a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 83 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Rotlechhof**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Berwang ! Vous pouvez également trouver 51 Photos concernant Hôtel Rotlechhof**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Hôtel Rotlechhof**** avec les autres logements, dans Berwang.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Rotlechhof**** Berwang N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

83 avis sur Rotlechhof****

9,8
9,6
Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Prima hotel, eten moet beter voor 4 sterren"traduire
Rik
Emplacement par rapport aux pistes

23/02/2014 Wat ik al schrijf in de titel een prima hotel, prima ligging tot de piste. Uitstekend personeel, service gericht. Ook de sfeer is uitstekend, al is Peter op zondag veel minder dan Frans op dinsdag en woensdag. De kamer is prima, echte Oostenrijk sfeer en schoon!

1 punt van kritiek is het eten. Ik geef toe ik ben misschien verwend, maar dit is geen 4 sterren. Droge zalm, ragout bakje dreef van bord en rijst eendenprutje kan echt niet. En jammer is dan als je kritiek uit dat de eigenaar je tegenspreekt en niet wil 'leren' wat je als klant aangeeft.

Maar uiteindelijk een prima vakantie en leuk na 6 jaar weer terug te zijn geweest in Berwang.

En couple, Jan 2014
"Een groot compliment"traduire
Herman Koetsier
Emplacement par rapport aux pistes

21/02/2014 Wij zijn eind januari naar Hotel Rotlechhof geweest. Voor de 1e keer. Wij hadden een hoge verwachting en dat is dubbel en dwars waar gemaakt. Wij kunnen alleen maar zeggen een top hotel op een top locatie.
Wil je skiën dat kan vanaf de voordeur of op 2 km afstand in Berwang.
Heb je een vraag dan wordt die vraag op een klantvriendelijke manier opgelost. En dan de keuken, wij zijn al in heel wat all incl hotels geweest. Maar deze koks overtreffen alles. Met smaak zijn de gerechten gemaakt en zij worden op een zeer prettige manier geserveerd. En de medewerkers/sters weten wat klantvriendelijk is. Top.
Een zeer uitgebreid ontbijt en 's middags staat er ook nog een buffet.
Het is goed toeven in de wintertuin.
Is er dan niets op te merken aan dit hotel. 1 tip hebben wij. Zorg dat de Wi-Fi doet in het gehele hotel. Dat is tegenwoordig een vereiste.
Tot 2015.

Dec 2013
"Super goed hotel!"traduire
Familie Swillens
Emplacement par rapport aux pistes

24/01/2014 Prima sfeervol ingericht hotel met zeer mooie en grote kamers en zeer zuivere badkamer, mooi en comfortabel ingericht.
Ontbijt was erg uitgebreid, 's middags is er jause van 15.00-17.00, diners waren super, heel lekker en uitgebreid, dagelijks een kaasbuffet aansluitend aan het diner. Er is een gezellige bar en wintertuin.
Complimenten voor het personeel, allen beleefd en attent en in het bijzonder voor gastvrouw Alexa. Ze zorgen voor een fijne sfeer en hebben veel aandacht voor de gasten.
De skilift van Rinnen ligt voor de deur en ook de skibus stopt voor het hotel. Grote parkeerplaats voor de deur, dus altijd plaats.
Dit hotel is een absolute aanrader, wij hebben erg genoten samen met onze kinderen en kleinkinderen! Wij gaan zeker terug!

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Uit de kunst !"traduire
Peter Hiddema
Emplacement par rapport aux pistes

29/12/2013 Voor de vierde keer verbleven voor een volle week in de kerstvakantie.
Wij vinden het hier heerlijk. Het personeel is 1 grote succesfactor. Maar ook de gerechten zijn allemaal heerlijk. Op kerstavond een borrel met alle gasten, een kerstverhaal en een lied in de Wintertuin, heel leuk gedaan. De familiekamer was altijd schoon en er is altijd plaats om te parkeren voor het hotel. Dank aan Slavo, Yvonne, Fero, en alle andere hardwerkende mensen! Volgend jaar komen wij zeker terug.

En couple, Mai 2013
"Een heerlijk hotel!"traduire
Marga en Roeland

29/05/2013 Wat een heerlijk hotel om te verblijven. Zeer vriendelijk personeel, een prachtige, ruime kamer en een gezellige "wintertuin" om een glaasje wijn of kop koffie te drinken en met gratis WIFI even wat op internet te doen.
Omdat het deze 25 mei zo koud was dat de sneeuw bleef liggen was het heerlijk om gebruik te maken van de mooi verzorgde sauna.
Het ligt gunstig op de route naar Italië en wij zijn blij dat wij er op de terugweg twee nachten verbleven om nog lekker even te relaxen.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2012
"Uitstekend familiehotel"traduire
Peter Hiddema
Emplacement par rapport aux pistes

01/01/2013 Wij waren in dit Hotel tijdens de kerstvakantie, en zijn super tevreden over de service van het personeel. De kamer was brandschoon. Als je iets niet lust, bijvoorbeeld een voorgerecht, dan zijn er direct alternatieven mogelijk, prima.
Het hotel ligt op een paar minuten rijden van Berwang, en direkt aan de Rinnen piste. De combinatie schoon, lekker eten, gemoedelijkheid, rust, services, en afstand tot Nederland maken dat wij zeker weer opnieuw hier gaan boeken.

En couple, Aou 2012
"Heerlijke vakantie"traduire
Stevens Martens

28/08/2012 Wij verbleven een week in dit schitterend hotel en werden als een VIP behandeld. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Niets was hen teveel. Mevrouw Gruber hebben wij ervaren ls iemand die alles in het werk stelt om het haar gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Zij geeft ook zeer interessante tips voor uitstappen en zorgt voor de nodige documentatie. Door haar vloeiende kennis van het Nederlands is dit hotel een absolute aanrader voor Vlamingen. Zij zullen zich hier onmiddellijk thuis voelen.
Het hotel is gelegen in een zeer rustige en wandelvriendelijke omgeving.
Het eten was zeer uitgebreid, lekker en gevarieerd.
De kamers zijn zeer ruim en kraaknet.
Dit hotel verdient terecht de titel van beste hotel van de Tiroler regio.

En voyage organisé en groupe, Aou 2012
"Herrlicher erholsamer Urlaub in Tirol"traduire
Angela Eißner

15/08/2012 Mit meiner Unterkunft war ich sehr zufrieden.Das Zimmer war sehr ruhig u.keine Außengeräusche von anderen Zimmern.
Die Aussicht war wundervoll,man konnte schon am Morgen die aufgehende Sonne über den Bergen genießen.
Mit dem Kundenservice war ich auch sehr zufrieden.
Selbst der Preis war gerechtfertigt,ich reiste mit einem Reiseunternehmen.
Ich speiste im Hotel und an dem Essen war nichts auszusetzen.Es gab jeden Tag ein 4-gang Wahlmenü.
Das Zimmer wurde jeden Tag gesäubert u.die Betten kunstvoll hergerichtet.
Da ich ohne Kind/er reiste,kann ich trotz allem sagen,daß sich auch Kinder bestimmt sehr wohl fühlen.

En couple, Juin 2012
"Perfect hotel!,"traduire
L.Lucassen

07/07/2012 its the second time, and absolut not the last, visit in this hotel. Very good hotel,very friendly personal and a very nice area. Absolut a hotel for a successfull holiday!!

Avec des ami(e)s, Fev 2012
"Hotel Rotlechhof -Bergwang"traduire
Quisenaerts

16/02/2012 Alles positief.
Wat kan er verbeterd worden? De busverbinding met Bergwang kan frequenter, inzonderheid op zaterdag. Voor beginners een noodzakelijkheid.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant