Avis Appartement Römerhof

17 septembre 2014

Avis Appartement Römerhof
Römerweg 6, A-6263, Fügen

Appartement Römerhof a obtenu une note de 2,6 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Römerhof pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fügen ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Appartement Römerhof sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Appartement Römerhof avec les autres logements, dans Fügen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Römerhof Fügen N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Römerhof

2,8
En couple, Mar 2013
"Compleet onacceptabel"traduire
Meessen

08/03/2013 Deze accommodatie is volkomen onacceptabel.Onze kamer was slechts voorzien van een oude, vieze en steenharde slaapbank. Raam in badkamer was niet voorzien van gordijn, enz. Eigenaar viel niet mee te praten. We hadden voor 5 dagen geboekt, zijn op tweede dag vertrokken om vakantie te redden. Absoluut geen aanrader.

N. de Vries
Emplacement par rapport aux pistes

26/02/2007 Net terug van onze vakantie naar Fügen. Wij haddenn een busreis via Touroperator geboekt. Op hun site staan foto's van een moderne inrichting van de appartementen. Deze kloppen echter niet. De inrichting is gedateerd. Maar wel netjes en schoon. Zie de site van romerhof.at.De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Op bestelling werden verse broodjes verzorgd en konden wij snel in onze studio, toen zij hoorde dat we 's morgens om 07.30 uur op het station van Fügen waren afgezet. De ligging t.o.v. de liften en het dorp is wat ver, zeker als je geen beschikking hebt op eigen vervoer. Het rijtijdenschema van de skibussen is erg onduidelijk. Het skigebied van Spieljoch is uitermate geschikt voor (jonge) gezinnen en overzichtelijk. Hochfügen vonden we niets. Niet overzichtelijk en erg, erg druk. De pistes vonden wij, ondanks de hele week warm en zon, redelijk goed geprepareerd.

de langen
Emplacement par rapport aux pistes

24/02/2007 Al tweemaal hier naar toe geweest. Is een prima appartementenhuis. Broodjes s'morgens te verkrijgen bij eigenaar na bestelling.
Na deel is, je moet met auto of skibus naar de spieljoch.
wij hebben het er prima gehad. maar kiezen toch liever voor iets dichter bij spieljoch te zitten