Pension Andrea***
Avis Appart-hôtel Pension Andrea***
67, A-6281, Gerlos / Gmünd

Appart-hôtel Pension Andrea a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 29 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appart-hôtel Pension Andrea*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Gerlos / Gmünd ! Vous pouvez également trouver 12 Photos concernant Appart-hôtel Pension Andrea*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Appart-hôtel Pension Andrea*** avec les autres logements, dans Gerlos / Gmünd.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Pension Andrea*** Gerlos / Gmünd N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

29 avis sur Pension Andrea***

Mar 2014
"Mooie plek, goede service en heerlijk eten!"traduire
Tom
Emplacement par rapport aux pistes

26/03/2014 Ik ben hier samen met mijn ouders op vakantie geweest om mijn broertje te bezoeken (ski leraar). Met 3 man op een kamer was geen moeite, gewoon een bed erbij. Het eten was super en de service was goed. Met de bus is alles goed bereikbaar. 1 dag weest te skieen en 1 dag gewandeld het was een super verblijf.

En couple, Aou 2013
"Super vakantie !"traduire
H&H

18/08/2013 Zeer mooi en goed familie hotel!
Na een verschrikkelijke vakantie in italie die is geboekt konden we gelukkig hier eerder terecht.

Eten wordt zelf gekookt door de eigenaresse en is heerlijk! ruime kamers

En couple, 2013
"Heerlijk hotel"traduire
Jos
Emplacement par rapport aux pistes

24/06/2013 Heerlijk hotel met vriendelijke mensen vanaf het moment dat je aankomt, mooie kamers, heerlijk eten en allemaal tegen een redelijke prijs.

Plus d'informations sur Appart-hôtel Pension Andrea*** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Verwennerij!"traduire
Andrea

10/03/2013 In de zomer van 2012 zijn wij met onze kids van 6 & 8 10 dagen in de watten gelegd door Andrea en haar team. Bij binnenkomst bleek dat de kamer die wij hadden geboekt omgezet was naar het grootste appartement van het hotel "omdat het toch niet verhuurd was voor die periode". Gewoon voor hetzelfde bedrag trouwens. Waar maak je dat nog mee?
Het eten was heerlijk, alles wordt "hausgemacht" door Andrea. Smullen! Het ontbijtbuffet is ook uitgebreid en gevarieerd.
In en om Gerlos is heel erg veel te doen (ook voor oudere kinderen) en we hebben ons alle 10 de dagen heel erg goed vermaakt.

En voyage organisé en groupe, Fev 2012
"Weekje wintersport"traduire
Esther
Emplacement par rapport aux pistes

05/03/2012 wij hebben een heerlijke week wintersport bij pension andrea gehad. Zijn prima ontvangen en kamer was al vlot klaar, fijn als je met de bus vroeg aan komt.Het avond eten was prima, keuze uit 2 en ook ontbijt was voldoende.Piste was op paar honderd meter afstand van pesion, zo ook bus plaats waar we afgezet werden. Rustig pesion en toch dicht bij het centrum.

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2011
"Leuk hotel"traduire
Laurens
Emplacement par rapport aux pistes

27/08/2012 Leuk hotel, niet te grote kamers. 2 slaapkamers, een bank waarvan je 2 bedden kan maken, een keuken, een balkon, 1 badkamer en een eettafel met stoelen. Alles wat je nodig hebt is er. Pingpongtafel is aanwezig.

Beneden is een bar/restaurant, die mensen het grote deel van de dag als rokersruimte gebruiken.

Ook is er een skistalling en bushalte voor het hotel.
Handig extraatje: de bus is leeg als je bij de bushalte staat (komt niet vaak voor in Gerlos).

Kortom, prima hotel.

Avec des ami(e)s, Juil 2010
"Zeker een aanrader"traduire
Smets Hubert

26/07/2010 18-07-2010
Zeer mooie en goed hotel,met een goede keuken en de bazin zelf aan het fornuis.
Mooie en nette verzorgde kamers,de bediening is door eigen eigen personeel met altijd goede en vriendelijke mensen
Zeker een aanrader om terug te komen nu de gratis bus van Koningsleiten tot Zell am Ziller,en met 2,3 € bijbetaling tot in Mayerhofen kunt geraken
Fam Smets Ketelslegers uit Belgie
Zijn er voor de 3x geweest met vrienden

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Super goed pension"traduire
Bongers

06/08/2010 Super goed pension.

Wij zijn hier een week geweest met 2 jongens van 11 en 10 jaar. Het eten was goed, de sfeer super, zeer gemoedelijk, voor iedereen een aanrader, en het verblijf is niet duur.

Famille avec enfants/adolescents, Jan 2010
"Fantastische sfeer, gast is hier echt koning!"traduire
Willem Hudepohl, Ol...
Emplacement par rapport aux pistes

26/02/2010 We komen nu al 8 jaar bij Pension/Hotel Andrea, met ongeveer 10 tot 12 personen en het blijft elk jaar weer een verrassing. De kamers e de appartementen zijn echt top, de bediening is echt persoonlijk, altijd tijd voor een praatje. De sfeer is gewoon ontspannen en je voelt je helemaal op je gemak. Tijd voor plezier moet er soms zijn en dat is hier geen enkel probleem. Het eten is gewoon goed, maar was dit jaar wel heel erg lekker, complimenten aan de kok(kin). Andrea heeft een mooie sauna met alles er op en eraan. De ski-bus stopt voor de deur, dus afstand geen enkel probleem. We hopen ook volgend jaar weer hier onze ski-vakantie door te brengen.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2009
"Gezellig familie pension"traduire