Avis Hôtel Elisabeth****

Elisabeth****
Avis Hôtel Elisabeth****
Aschauerstraße 75, A-6365, Kirchberg

Hôtel Elisabeth a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 56 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Elisabeth**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kirchberg ! Vous pouvez également trouver 77 Photos concernant Hôtel Elisabeth**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelElisabeth****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Hôtel Elisabeth**** avec les autres logements, dans Kirchberg.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Elisabeth**** Kirchberg N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 suivant

56 avis sur Elisabeth****

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2014
"Geweldig hotel voor de hele familie"traduire
Albert
Emplacement par rapport aux pistes

23/02/2014 Een heerlijk hotel, met prachtige luxe familie kamers. Vooral de suites met aparte kamer voor de kinderen is top. Het Hotel Elisabeth beschikt over prachtige en vooral ruime voorzieningen qua wellness, sauna, zwembad en fitness. Er is een ruime speelkamer en bios voor de kids.
Ontbijt is zeer uitgebreid en het 5 gangen diner is ook uitstekend en gevarieerd. Bijzonder is ook het buffet dat van 15.00 tot 16.30 uur klaar staat om de eerste trek te stillen.

De skibus stopt letterlijk voor de deur en in 5 minuten ben je zowel links als rechts bij een gondel. Dit alles is dus prima geregeld en bij voldoende sneeuw ski je zo naar het hotel. Top vakantie gehad. Aanrader!

En voyage organisé en groupe, Jan 2014
"Top locatie voor een vriendengroep"traduire
Sylvia Yilmaz
Emplacement par rapport aux pistes

21/01/2014 Super pension met vriendelijke mensen en super goede service. Het gebied is ook fantastisch mooi. Wij komen hier graag nog een keer terug. Ook de apres ski is een beleving en heel erg dichtbij. Voor de onervaren skiërs onder ons zou ik een les nemen bij topski school. In een middagje hadden wij het onder de knie door een super ervaren skileraar! In het hotel zelf is het eten fantastisch, maar ga ook eens de bergen in waar je voor weinig geld de Oostenrijkse sfeer kan proeven!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2012
"Super hotel met geweldige faciliteiten"traduire
Ellem
Emplacement par rapport aux pistes

06/03/2012 Een heerlijk hotel, met prachtige luxe familie kamers. De twee persoons kamers zijn klein maar netjes.
Geweldige voorzieningen, mooi zwembad, sauna complex en welness, speelkamer en bios voor de kids.
Ontbijt is zeer uitgebreid en het 5 gangen diner is ook uitstekend en gevarieerd. Zeer behulpzaam personeel.
Om 15.00 staat er ook nog een buffet klaar met koffie/thee en gebak!
De skischool naast de deur is alleen voor beginnende kleine kinderen, verder moet je met een bus naar de lift/skischool. Dit is prima geregeld en met afdaling 39 ski je zo naar het hotel. Top vakantie gehad.

Plus d'informations sur Hôtel Elisabeth**** chez :

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2012
"Super eten en welness"traduire
H.G. Strating Dilli...
Emplacement par rapport aux pistes

03/03/2012 Mooi hotel, met gerenoveerde kamers in nieuw gedeelte en wat te kleine kamers in oud gedeelte, super wellness, sauna en zwembad. Erg lekker eten culinair van hoog niveau, goede bediening in restaurant. Skiverhuur naast hotel, skibus naar pistes elk half uur, mooie kelder voor opslag ski en schoenen, schoenen worden verwarmd. Goed schoon hotel, wel jammer dat er gerookt mag worden in de beide bars. Ontbijt is ook erg goed aanbeveling

Avec des ami(e)s, Fev 2012
"Genieten in dit hotel !!"traduire
Jet
Emplacement par rapport aux pistes

12/02/2012 Ben vol verbazing hoe goed dit hotel was na het lezen v.d mensen die wat te klagen hadden.We hadden een kleine maar gezellige kamer maar ja er is zoveel in dit hotel dat wij er alleen in slapen. Erg vriendelijk personeel,goed eten,gezellige bar,grandioze wellness. s'morgens met de skibus (om de 10 min.) en skien tot het hotel. top,top,top mensen !!

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2012
"Mooi hotel vriendelijk personeel maar zeer"traduire
À. Van wandelen
Emplacement par rapport aux pistes

12/02/2012 Wij hadden een suite op de 3de verdieping. De kamer was mooi en keurig netjes maar het was er bloedheet en dat werd centraal geregeld dus de enige optie was de hele dag de ramen open zetten. Het hotel is zeer gehorig en het hotel ligt aan een hele drukke weg . Dus ' s ochtends om 6 uur wakker vanwege herrie van verkeer en sneeuw schuivers. Personeel in de eetzaal erg klantvriendelijk. Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan.

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2012
"Standaard kamer te klein en koud!"traduire
Fam Foppen
Emplacement par rapport aux pistes

08/02/2012 Wij zijn net terug uit hotel Elisabeth. Met mijn man, zoontje van 9 maanden en schoonouders zijn we hier 10 dagen geweest. Wij hadden in verband met de kleine de suite geboekt en dit is in dit hotel qua ruimte ook echt nodig. Mijn schoonouders hadden een standaard kamer die heel klein is en heel koud. Na 3 dagen in de kou te hebben gezeten ( met de handdoeken tussen de kozijnen tegen de tocht) kregen zij eindelijk een andere ook standaard kamer ( die ook niet ruim was maar wel warm ). Hiervoor is er wel de nodige discussie met het personeel aan de receptie en met de eigenaresse geweest. Heel klantonvriendelijk allemaal. Ook wilde ze ons het gebruik van het kinderbedje laten betalen die wij helemaal niet gereserveerd hadden maar al wel in de kamer stond ( wij hadden ons eigen campingbedje bij ons ).Door tegenstand te bieden was betaling niet meer nodig. Het zwembad e.d. is wel heel mooi en het eten is prima. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk. Dit nooit meer!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Leuk maar opletten voor de vierde ster"traduire
koen

17/08/2011 leuk hotel, mooie wellness en zwembad (binnen en buiten)
toch opletten voor een viersterren hotel
-> kinder buffet altijd zelfde 4 keuzes,
-> eten niet echt fijn opgediend, alles door elkaar op het bord.
-> low budget kamers zijn inderdaad wat minder, je hoort alles van de kamer ernaast, maar wel net.

maar over het algemeen, leuk en tof hotel, vriendelijk en zeer mooie streek.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Veel te lawaaierig"traduire
Peter Vanhoutteghem

03/08/2011 In de zomer een kamer geboekt met de vraag om een rustige ligging. Het is het meest lawaaierige hotel dat we in meer dan 10 jaar Oostenrijk al hebben gehad. Ongelooflijk veel straatlawaai van verkeer. Hotel ligt blijkbaar niet langs een rustige weg maar een druk bereden straat (zowel vrachtverkeer als gewoon verkeer). De versleten kamer was ook zeer gehorig. Men hoorden de "buren" naar het toilet gaan, praten en dergelijke. Voor ons nooit meer Hotel Elisabeth!!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2011
"Prachtig hotel."traduire
jan Palma
Emplacement par rapport aux pistes

28/02/2011 De Residenz suite is heerlijk ruim, mooi ingericht en geschikt voor een gezin met twee kinderen. De faciliteiten van het hotel zijn fantastisch. (zwembad, wellness en heerlijk eten) Bovendien heeft de ski school een dependance naast het hotel.

1 2 3 4 5 6 suivant