Alpenhotel am Schwarzsee****
Avis Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee****
Seebichlweg 37A, A-6370, Kitzbühel

Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 22 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kitzbühel ! Vous pouvez également trouver 9 Photos concernant Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee**** avec les autres logements, dans Kitzbühel.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Alpenhotel am Schwarzsee**** Kitzbühel N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

22 avis sur Alpenhotel am Schwarzsee****

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2013
"Super hotel"traduire
Marlies
Emplacement par rapport aux pistes

18/01/2013 voor deze zomer geboekt , voor een week.
ooit 15 geleden ook geweest, en nu met 2 kinderen van 11 en 13.
kan me nog herrineren dat we het toen heel leuk vonden, ook het meer vooral.
vooral het eten vonden we toen ook zeer goed..
we gaan het van de zomer ondervinden of de gastvrijheid zo gebleven is...

En couple, Sep 2011
"Een heel fijn hotel"traduire
Emmy

24/09/2011 een mooi hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, prachtig gelegen aan het meer

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2011
"Uitstekende service en mooie ligging"traduire
familie van der Spe...
Emplacement par rapport aux pistes

27/02/2011 Wij hebben hier onze wintersportvakantie doorgebracht. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, het eten is echt heel goed, klantgerichtheid is uitstekend. Wij hadden een comfort kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen en dat was gezellig ingericht en super schoon, er zijn ook grotere kamers en appartementen. Ongeveer vijf minuten rijden vanaf de piste, grote parkeerplaats dus dat is goed te doen. De ligging aan de Schwartzsee is heel mooi en vanaf het hotel zijn er mooie wandelroutes om het meer. Wij hebben een heerlijke en goed verzorgde vakantie doorgebracht. Dit hotel is echt een aanrader!

Plus d'informations sur Hôtel Alpenhotel am Schwarzsee**** chez :

Avec des ami(e)s, Juil 2010
"Prachtig gelegen"traduire
freddy.vddriessche

08/08/2010 Alpenhotel is prachtig gelegen a.d. oevers van de Schwarzsee. Het is er heel gezellig. In de namiddag is er iedere dag een klein hapje voorzien, een koek of pizza of worstjes met zuurkool enz. 's Morgensvroeg (6u-6u30) is er wel wat lawaai doordat de lokale bevolking heel vroeg komt zwemmen in het meer. Slaande deuren van auto's en gebabbel. Na een dag of 2 sliepen we daar al doorheen. Personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er altijd een aangepast menu. Kortom: Heel gezellig en warm hotel. Zijn prijs meer dan waard.
Alpenhotel ligt op een 40-tal minuten stappen van het centrum van Kitzbühel. Er is ook een gratis shuttledienst op aanvraag. 's Avonds is er ook regelmatig een aangepast menu. Wij hadden een Italiaansbuffet en een keizerlijk Oostenrijks buffet. 2 keer in de week is er 's avonds muziek. De bar is ook gezellig met zetels en bankstellen.

En couple, Juin 2009
"Prima hotel, voor herhaling vatbaar"traduire
Hofland

23/07/2009 .Goed eten en heel goede service.
Kregen koffie en broodjes mee voor de thuisreis.

grispen

11/02/2008 zeer goed hotel eten kom beter voor een 5 sterren hotel

En famille
anna
Emplacement par rapport aux pistes

28/12/2007 suuuuuuuuper vakantie bestemming!

Joh. Harbers

17/08/2007 Een superhotel op prachtige locatie even buiten Kitzbuhel. Biedt zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ook 's avonds uitstekende maaltijden of buffets. Een aanrader. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel van kamermeisje t/m restaurant en receptie.. Op verzoek is alles mogelijk.

En famille
Staessens Guy

23/07/2007 Wij(Belgen)zijn net terug van onze vakantie aan de Scharzsee. Het hotel is ZEER warm en gezelling ingericht met oog voor elk detail. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Heel mooie, propere kamers. Het eten is heel lekker en verzorgt, ook een uitgebreid ontbijtbuffet alleen jammer dat er geen koffiekoeken (zoete) zijn. Wel vele broodsoorten. Een minpuntje vonden wij met 2 kinderen van 9 en 12 jaar oud dat er niets te doen was voor de kinderen en dat het hotel een ouder publiek aantrekt. Een heel rustig hotel. Wel centraal gelegen om uitstappen te doen. Wij hebben een goeie vakantie gehad en genoten. Als je vragen hebt mail ons dan gerust.

En couple, Juin 2007
CeMa

10/07/2007 Een wel mooi liggend hotel, maar veel te veel verkeersoverlast dat wordt veroorzaakt door het vrij te bezoeken meer en een bistro die voor het hotel liggen.
Uit de gehele omtrek komt men massaal naar dit meer en ook bij het hotel.
De hele dag hoor je verkeer tot diep in de nacht hoor je alleen maar autodeuren dicht slaan enz enz. Ook wordt er druk gebruik gemaakt van het terras van het hotel en dan hang je er als hotelgast maar een beetje bij.Ook de parkeerplaats voor de hotelgasten (eigenlijk voor het hotel alleen al te klein) is over het algemeen overvol omdat iedereen die een beetje bekend is daar ook zijn auto neerzet. Vooral in de weekenden is het chaos.In de brochure staat vermeld in rustige omgeving ???? nou zelfs op de ruhetag mocht dit niet zo zijn.
Kortom als de bedoeling is om hier ook een stukje rust te vinden dan is dit beslist geen aanrader.
De keuken : redelijk goed maar je krijgt wel heel erg weinig, vooral vis dat is echt zoeken op het bord.

1 2 3 suivant