Avis Hôtel Aktiv Hotel Elan***

Aktiv Hotel Elan***
Avis Hôtel Aktiv Hotel Elan***
Lenzweg 294, A-6311, Oberau

Hôtel Aktiv Hotel Elan a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 83 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Aktiv Hotel Elan*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oberau ! Vous pouvez également trouver 38 Photos concernant Hôtel Aktiv Hotel Elan*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Hôtel Aktiv Hotel Elan*** avec les autres logements, dans Oberau.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Aktiv Hotel Elan*** Oberau N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

83 avis sur Aktiv Hotel Elan***

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Top en voor herhaling vatbaar!"traduire
Carolien
Emplacement par rapport aux pistes

28/03/2014 We zijn geweest met onze 2 kinderen van 10 maanden en net 3 jaar. Wat een feest. Elke avond werd trouw ons potje voor de baby opgewarmd, de fruithap kon indien nodig de koelkast in, de lepeltjes en flesjes konden mee de vaatwasser in. Onze (normaliter introverte) peuter kreeg een keer vaker frietjes in plaats van bijvoorbeeld aardappelen, een keer vaker ijs ipv pudding of gebak als toetje en ze zat keer op keer te zingen aan tafel, te klessebessen met kok Gijs, serveerster Yvonne of Manfred die buiten aan het stucen was.
Omdat onze baby ook 's morgens nog slaapt, konden we ons vlak voor het ontbijt melden bij de schoonmaaksters; zij zorgden dan dat onze kamer eerst ging, zodat de baby lekker naar bed kon 's morgens. En schoon was 't.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Prachtig hotel, mooi gelegen!"traduire
Yomina
Emplacement par rapport aux pistes

15/03/2014 Van 8 tot en met 14 maart zijn wij in dit hotel geweest. Het hotel ligt heel mooi, tot in de avond zon op het terras. De kamers zijn ruim, sommigen hebben een nieuwe badkamer, erg mooi geworden, sommigen hebben nog een jaren 70 badkamer met bad, maar alles ziet er keurig uit. Alle kamers hebben balkons. Bedden liggen prima. Overal is het heel schoon. Het eten (keuzemenu uit drie dagschotels, waarvan 1 met bijbetaling) is prima. De eigenaars zijn vriendelijk, gastvrij en servicegericht. Met name de weekendserveerster heeft ons hart gestolen, wat een vrolijk meisje. We hadden twee verjaardagen en er was versiering, flesje bubbels en we konden taart bestellen. Bij vertrek kregen we koffie mee en lunchpakketten omdat we 's morgens niet ontbeten in het hotel. De skilift ligt op 3,5 km afstand. Gratis wifi in de hal en de stube.

En couple, Jan 2014
"Een echte aanrader"traduire
tiny van der veen
Emplacement par rapport aux pistes

30/01/2014 wat was dit een heerlijke vakantie echt geweldig bedankt Willem en Gijs en Yvonne voor de goede servies
het is een echte Aanrader
zeker voor herhaling maar dan ook met de kinderen wat zullen die hun daar ook vermaken

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2013
"Geweldige week gehad!"traduire
Fam. Beentjes
Emplacement par rapport aux pistes

30/12/2013 Tijdens de kerstweek zijn wij te gast geweest bij Willem en Justyna. We hebben er een fantastische week gehad. Willem is het gezicht naar de buitenkant en is bijzonder gastvrij en relaxed. Alles kan, niets is te dol. Dit is ook overgeslagen op zijn personeel. Van de keuken, de bediening tot de schoonmaak: zij zijn allemaal erg vriendelijk en heel erg servicegericht. Aan alles wat je vraagt wordt voldaan. Zijn de kinderen bijvoorbeeld niet zo enthousiast over het avondmenu? Dan kunnen er zelfs frikandellen gemaakt worden. Het hotel ligt op 5 minuten rijden van het grote skigebied van Auffach, de skibus stopt voor de deur. Aan het eind van de dag is het gezellig vertoeven in de bar van het hotel. En daarna schuif je zo aan voor het 3-gangendiner waar kok Gijs al de hele dag mee bezig is geweest; er kan gekozen worden uit twee hoofdgerechten.
Als je kinderen dan vragen of we toch echt volgende jaar weer heen gaan, dan kun je maar een ding doen en dat is weer boeken. Tot volgend jaar!

"Super+hotel+een+aanrader"traduire
martin
Emplacement par rapport aux pistes

11/01/2014 Voor de derde keer nu geweest en we zijn er nog steeds niet uitgekeken. Super service perfecte bediening en goed eten. Voor elk wat wils en niets is onmogelijk hier. Kortom voor herhaling vatbaar.

"Super hotel"traduire
Fam. visser
Emplacement par rapport aux pistes

28/12/2013 Een super leuk hotel, voor jong en oud.
Zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel.
Skibus stopt voor het hotel.
Mooie kamers en het zwembad erbij is een pluspunt.
De hotelbar is erg gezellig om na een dagje skiën te horen hoe andere de dag hebben doorgebracht.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Zeer gastvrij en vriendelijk hotel"traduire
hagebeek
Emplacement par rapport aux pistes

27/12/2013 Goed en gemoeddelijk hotel waar niets teveel is. Persoonlijke behandeling en een gezellige bar. Aanrader en voor herhaling vatbaar. Heerlijke kerstvakantie!

En couple, Sep 2013
"Heerlijke vakantie"traduire
paul
Emplacement par rapport aux pistes

24/09/2013 Geweldige vakantie gehad in mooi hotel, waar de service en bediening van een hoog niveau zijn.
Je kunt hier prachtige wandelingen maken. De routes zijn bij de receptie (gratis ) verkrijgbaar.
Vanaf het balkon mooi uitizicht over de almweides en bergen.
Eigenlijk kan ik alleen maar positiefs melden over dit hotel, en dit dal .

En couple, Sep 2013
"Geweldig Hotel in een mooie vriendelijke omgeving"traduire
A. van Altena

05/10/2013 Het is een keurig verzorgde accommodatie. De omgeving is fantastisch, mooi uitzicht op de bergen vanaf de balkons. De accommodatie ligt buiten het dorp Oberau. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Het restaurant is keurig verzorgd, de maaltijden waren erg lekker. De kamers worden dagelijks schoongemaakt handdoeken wissel kan naar behoefte.

En couple, Aou 2013
"In dit hotel mis je de Oostenrijkse sfeer"traduire
M vervuurt- Vissche...

29/08/2013 Er word continue country en Western muziek gedraaid , de kamers zijn netjes maar stoffig.
Bij het ontbijtbuffet was geen ei te bekennen......erg eenzijdig en fantasieloos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant