Landhotel Stern****
Avis Hôtel Landhotel Stern****
Unterstraße 253, 6416, Obsteig

Hôtel Landhotel Stern a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 8 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Landhotel Stern**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Obsteig ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Hôtel Landhotel Stern**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tyrol. Comparer Hôtel Landhotel Stern**** avec les autres logements, dans Obsteig.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Landhotel Stern**** Obsteig N'hésitez pas à donner votre avis!

8 avis sur Landhotel Stern****

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Wat een verademing!"traduire
Harm jan

03/07/2012 Heerlijk hotel! We sliepen in de familiekamer in een apart chalet. Wat een super kamer, van alle gemakken voorzien. Het hotel is zeer geschikt voor mensen met kinderen. Er is een grote (afgesloten) tuin met veel speeltoestellen en ligbedden. Ook zijn er geiten, pony'setc. Binnen is een grote speelkamer. Ook is er kinderopvang met nl sprekende leidster. In de omgeving is veel te doen. In imst heb je een lange rodelbaan. Ook kun je daar raften, rots klimmen en mooie wandeltochten maken. Kortom, helemaal top!

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2012
"Gezin met jonge kinderen"traduire
Sabine

30/07/2012 Eind mei een week in Landhotel Stern verbleven. Ondanks dat wij in het voor seizoen waren, was er een uitgebreid en gevarieerd programma voor de kinderen. Wij verbleven in een van de appartementen naast het hotel, wat een ruimte, keurig schoon, prima badkamer. Voor ontbijt en diner gingen we naar het hotel, waar het eten prima was verzorgd. Het personeel was aardig, hulpvaardig en had prima tips om de omgeving te verkennen. Al met al een aanrader waar we graag nog eens terugkomen.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Super accomodatie met zeer vriendelijke mensen"traduire
Gerwin en Leonie & ...
Emplacement par rapport aux pistes

16/12/2011 Wij zijn nog nooit twee keer naar hetzelfde vakantieadres geweest echter hier gaan we voor de tweede keer naar toe.
Kerst was hier een beleving, dit jaar proberen we dit weer incl. De nieuwjaarswisseling. Het sternteam doet er alles aan om het naar ieders zin te maken.

Plus d'informations sur Hôtel Landhotel Stern**** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2011
"Kindvriendelijk en zeer gastvrij hotel"traduire
Maureen

08/05/2011 via SNP geboekt, vriendelijk personeel, goede keuken, prima ontbijt
leuk voor kleine (en grotere) kinderen.
zeer mooie omgeving, mooie wandelingen in de buurt.
Geisterklamm in Leutasch is aanrader evenals de langste rodelbaan de wereld in Imst.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2010
"Goed vriendelijk hotel"traduire
m leeuwenburgh

26/08/2010 Op doorreis naar italie 2 overnachtingen gehad. Na wat problemen met de reservering, wat uitstekend opgelost is, hebben wij een leuk verblijf gehad. Er wordt veel georganiseerd, en het eten is goed, met een uitstekende service

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Gezellig familie hotel met goede faciliteiten"traduire
Tacke

22/07/2010 Kids travel reis geboekt via touroperator. Service is buitengewoon en het personeel zeer vriendelijk. Je krijgt bij aankomst een tiroler goldcard waarmee je veel activiteiten/ toegang gratis krijgt (zoals zwembad, golfcursus, schupperklettern). Aanrader om te bezoeken is de langste rodelbaan van de wereld in Imst (3,5 km).

A. Verbraak
Emplacement par rapport aux pistes

20/03/2008 Een fantastisch familiehotel, geschikt voor jong en oud.

En voyage organisé en groupe, Jan 2006
a.de ronde
Emplacement par rapport aux pistes

11/01/2007 mooi hotel met goed etener was ook veel sneeuw en vanuit het hotel kan er dan uitstekend gelanglaufd worden. fijne rustige hotelbaas