Best Western Premier Kaiserhof****
Avis Hôtel Best Western Premier Kaiserhof****
Frankenberggasse 10, A-1040, Vienne

Hôtel Best Western Premier Kaiserhof a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Best Western Premier Kaiserhof**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vienne ! Vous pouvez également trouver 11 Photos concernant Hôtel Best Western Premier Kaiserhof**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelBest Western Premier Kaiserhof****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Vienne. Comparer Hôtel Best Western Premier Kaiserhof**** avec les autres logements, dans Vienne.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Best Western Premier Kaiserhof**** Vienne N'hésitez pas à donner votre avis!

17 avis sur Best Western Premier Kaiserhof****

Seul(e), Fev 2014
"Goed hotel"traduire
Bart

27/02/2014 Ben hier nu 2de maal geweest.
2 nachten niet geslapen wegens lawaai van straat alsook van binnenuit maar daar heeft de directie ingegrepen
in 2013 heb ik daar wel fantastisch geslapen, nu viel dit wat tegen , het hotel is niet geluiddicht, daarvoor moet je naar kempinski bv .

voor de rest, redelijk uitgebreid ontbijtbuffet voor een 4 sterren hotel, er is zalm bv alsook sekt ,vers fruit ...
keizerlijk decor
en hoge ruimtes, wat het speciaal maakt

toch zeker een pluim voor alle personeel want men is uitermate vriendelijk , dank u !
zeker geen puur zakelijk hotel, persoonlijke benadering , zeer behulpzaam.

goede prijs /kwaliteit

ligt niet zo ver van het echte centrum, 5 a 10 min te voet max
Nachmarkt ligt vlakbij

mvg

En couple, 2012
"Hotel kaiserhof = een aanrader !!"traduire
luyten gerrit

23/02/2012 ik logeerde hier samen met mijn man begin februari 2012. Dit hotel is top ! Champagne bij het ontbijt waar verder alles aanwezig was. Mooie ontbijtruimte. Mooie kamer met prima bed. Warme badkamer (belangrijk met de koudegolf die er was tijdens ons verblijf).
Vriendelijk personeel.
De oostenrijkers in het algemeen waren zeer vriendelijk.
Schönnbrunn was zeer mooi. Ook heel lekker gegeten (Schnitzel bij Figlmüller moet je proeven !!).
Wenen is als citytrip zeker de moeite waard met daarbij als logement zeker hotel Kaiserhof !!

En voyage d'affaires, Oct 2011
"Geweldig hotel met vriendelijk personeel"traduire
vi

18/10/2011 Dit hotel ligt op redelijke loopafstand van het grote metrostation Karlsplatz. Hiervandaan kun je alle kanten op.

Dit hotel verdient de 4-sterren echt. Het hotel straalt klasse uit en het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was top.

Ik kreeg i.p.v. een standaardkamer een superiorkamer. Met wc-ruimte apart van de badkamer in een zeer ruime kamer. Ik vond mijn kamer zeer schoon. In de badkamer stond een mandje met fijne producten en een enorme douche met grote douchekop.

Wil je je echt een keizer en keizerin voelen, dan vind ik dit een aanrader.

En couple, 2010
"Zeer leuk en knus hotel"traduire
Huub en Carolien

10/11/2010 Wij zijn net terug van onze city trip naar wenen, we hebben het fijn gehad in dit hotel.
Er was echter wel een min puntje we hadden een huwlijksreis geboekt naar hun hotel omdat ze in de folder beschreven dat ze daar veel aan deden, maar helaas niet bij ons nog niet eens gefeliciteerd dat vonden we wel een domper!

En couple, Oct 2010
"Prima hotel voor een paar dagen Wenen"traduire
Fam Dik

19/10/2010 Rustige ligging, maar toch slechts 5 minuten lopen van een metroknooppunt. Daardoor ben je in 20 minuten met de metro bij Schoenbrun, Prater, of het stadscentrum. Metro is niet duur, 1,80 euro enkele reis, 5,60 euro 24 uurskaart of 10 euro voor een 48 uurskaart. Overdag rijden de vier lijnen met een tussenpoos van 5 minuten.
Het hotel heeft mooie schone kamers en een top ontbijt. Alles wat je maar wenst en het wordt ook goed bijgehouden. Als iets half op is, dan wordt het al aangevuld.
Personeel is zeer vriendelijk.
Er is gratis internet (draadloos of met kabel) en er is ook een PC in de hal voor als je geen computer of smartphone mee hebt. De PC is met printer, je kunt dus zelf de terugvlucht bevestigen tot en met de instapkaarten. Dat scheelt veel tijd op het vliegveld.

En voyage organisé en groupe, Aou 2010
"Fantastisch hotel"traduire
Stefan

01/11/2010 kamers zeer schoon en heerlijk ontbijt met champagne. In alle opzichten klasse.

En couple, Juin 2010
"Mooi stedentriphotel"traduire
leon.barendregt

22/12/2010 Op loopafstand van het centrum, in een wat onopvallend zijstraatje een mooi hotel, prima kamers, prettige bediening en geweldig ontbijtbuffet. Geen eigen restaurnat, wel een mogelijkheid via de bar kleine hapjes te bestellen, ook erg lekker.

En couple, Mai 2010
"Geweldig hotel"traduire
J.S. uit Zwolle

26/05/2010 We hebben volop genoten van ons verblijf. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Altijd bereid om je even voort te helpen. En wat een ongelofelijk ontbijt. Eventueel mét bubbels, maar dat is niet zo'n goed idee als je de hele dag op de been wilt blijven. Binnen een paar minuten in het centrum. Alleen voor slot Schönbrunn en voor het Prater maakten we gebruik van de ondergrondse. Als je wandelt, zie je het meest. Maak vooral goed voorstudie, maar wel zo dat je ook je plannen kunt aanpassen. In vier dagen werkelijk alles gezien wat we van tevoren bedacht hadden. En, in de mei-vakantie was het er minder druk dan we verwacht hadden. Een heerlijke week gehad en daar heeft hotel Kaiserhof zeker het nodige toe bijgedragen. Als we nog eens naar Wenen gaan, weten we al welk hotel het wordt. Precies: wéér naar Kaiserhof!

Avec des ami(e)s, Juin 2009
"Heerlijk hotel!"traduire
Karen

20/06/2009 We zijn net terug van een weekje Wenen, een mooie, gezellige, vriendelijke stad en er is zeer veel te doen. Het hotel is echt goed. Heerlijk ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel, zeer schone kamers, 5 minuten lopen naar de metro en 15 minuten naar het centrum. Het enige nadeel van het hotel is dat de kamers best wel gehorig zijn. Als ik weer naar Wenen zou gaan, zou ik dit hotel zeker weer nemen.

Mar 2009
"We loved the Best Western Premium Kaiserhof Wien"traduire
alan
Source : Skoosh.com

25/06/2009 The location gives easy walking to the centre. The rooma were excellent, breakfast was supurb and reception staff extremely helpful. Excellent value for money - exceeded expectations