Avis Appart-hôtel Altana****
Dorf 570, 6764, Lech

Appart-hôtel Altana a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appart-hôtel Altana**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lech ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Vorarlberg. Comparer Appart-hôtel Altana**** avec les autres logements, dans Lech.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Altana**** Lech N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Altana****

Emplacement par rapport aux pistes
Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Perfect prijs/kwaliteit"traduire
Renske en Freek
Emplacement par rapport aux pistes

23/07/2010 Als je naar Lech of omgeving wilt en je zoekt een goed appartement voor een betaalbare prijs, dan is Altana de plek! Met zijn drietjes (kind 1,5 jaar) zijn we op rondreis in Oostenrijk, deze keer in de zomer ipv op de ski's. Via een site zagen we goede scores voor Altana en achteraf vind ik deze zelfs nog te laag. De gastvrijheid van de eigenaren (getrouwd stel, midden 40), de enorme bovenetage alleen voor ons (45 m2), aparte wc, douche en badkamer met bad, een mega-balkon, een grote tuin met speeltoestellen voor de kids. En het belangrijkste: superschoon! Verdere info: 75 meter van begin centrum en gondel, beneden hebben ze aparte ski-omkleedruimte, sauna en kinderspeelruimte (zijn wij allemaal niet geweest, alleen even gekeken en ook dit is keurig). Je merkt het: we zijn alleen maar positief over deze plek. En dat voor 68 euro per nacht... Dat is dus geen geld voor zoveel ruimte en genot.