Avis Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé)***

24 avril 2014

Alpengasthof im Dörfle (fermé)***
Avis Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé)***
Baad 7, 6993, Mittelberg

Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé) a obtenu une note de 5,6 de 10, basé sur 20 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé)*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Mittelberg ! Vous pouvez également trouver 34 Photos concernant Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé)*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 4 Vidéos de HôtelAlpengasthof im Dörfle (fermé)***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Autriche. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Vorarlberg. Comparer Hôtel Alpengasthof im Dörfle (fermé)*** avec les autres logements, dans Mittelberg.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Alpengasthof im Dörfle (fermé)*** Mittelberg N'hésitez pas à donner votre avis!

20 avis sur Alpengasthof im Dörfle (fermé)***

5,4
5,9
En voyage organisé en groupe, 2014
"Niet bepaald vriendelijk"traduire
Fam. vd Linden

14/03/2014 Deze mensen zijn echt niet vriendelijk, je geeft aan met een groep met kinderen te komen, deze moeten denk ik echt gewoon stil blijven zitten en zwijgen nou ze hebben zich echt wel gedragen die kinderen, maar in ogen van de eigenaar niet. Wat hij in eerdere reactie's aangeeft wat ze allemaal verkeerd zouden hebben gedaan is echt niet zo. De eigenaresse is zelfs een keer haar zelfbeheersing totaal verloren, ze is echt totaal uit haar dak gegaan. Dit verblijf is in ieder geval niet geschikt voor mensen met kinderen die na het skiën nog een gezellig drankje willen drinken. Maar zet dan niet op je site dat je een bar hebt die tot 22.00 uur open is, want dat is niet zo.

inhaber René und Marion, 22/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Ik zeggen lees het verslag van onze Belgische gasten. Als Men zich Niet bij ons en onze Collega's weet te gedragen Dan moet Men ook de gevolgen daarvan dragen. In de hedendaagse maatschappij zijn fatsoen en Respekt ver te zoeken. Men denkt Dat. Als Men ergens voor betaald Men alles kan doen en laten. Echter zijn er fatsoensnormen en wij laten ons Niet belazeren door appelsap in Bier te gooien en roepen Dat. Het Bier Niet goed is. Ik hoop Dat. Jullie je de volgende vakantie Beter weten te Benehmen.

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Prima hotel voor wintersport in geweldig gebied"traduire
guido
Emplacement par rapport aux pistes

09/03/2014 Prima hotel voor onze wintersportvakantie. Grote schone en nette familiekamer, uitstekende bedden. Klein nadeeltje; vloerbedekking in de kamer waar ik persoonlijk altijd last van heb (stof). Ontbijt elke dag uitstekend in een gezellige ruimte. Grote keuze uit broodjes, brood muesli' s, eieren, diverse soorten vlees kaas, jam etc etc. Gelegen op 5 busminuutjes van de liften die toegang geven tot het uitgebreide en uitstekend geprepareerde dalskigebied tussen Baad en Riezlern en aansluiten op de drie hooggelegen skigebieden.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Aanrader!"traduire
ilke
Emplacement par rapport aux pistes

11/03/2014 Wij mochten verblijven in een aangename familiekamer met zonneterras. Sober maar allesomvattend ontbijtbuffet (va 8u, 7u30 had idealer geweest voor ons kleintjes). Diner: keuze uit menu of à la carte, zowel voor volwassenen als kids echt lekker en vers! Eerlijke keuken en heel flexibel. Zelfs op eigen voorstel pannekoeken gebakken voor zoon omdat hij daar zin in had. Na het diner was het er gezellig vertoeven met een gezelschapsspel.
Mooie ligging met mooie wandelroute, langlaufpsites, skibus op wandelafstand. Wij gingen dagelijks skieën in Hirshegg, op 8min rijden.
De negatieve commentaar wil ik weerleggen: jullie waren de storende en luidruchtige factor in dit familiehotel (wij verbleven op dezelfde gang en ben zelfs gaan vragen om wat stiller te zijn)! Voor avondplezier met drank ben je in het verkeerde skigebied! Elk hotel heeft zijn regels met uurregelingen.

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Tegenvaller!"traduire
Fam. de Ruiter

11/03/2014 Wat op het oog via de site leek op een gastvrij, gezellig niet te groot hotel viel helaas erg tegen. Op zich is er niets mis met het hotel, ruime kamers gezellige ruimtes echter zorgen de eigenaren ervoor dat we ons alles behalve welkom voelden. We boeken in november 4 kamers voor gezinnen met kinderen en gaan er dan vanuit dat men hier rekening mee houdt. Niets is minder waar. We hebben twee keer gevraagd of we ' s avonds konden eten, men zat vol, terwijl we voldoende lege tafels zagen. Als we ' s avonds nog wat in de bar wilden drinken maar er waren geen gasten meer, konden we hier niet meer terecht, men had al schoongemaakt en draaide zelfs de deur een keer voor ons op slot voor onze neus. De site geeft toch duidelijk aan dat de bar tot 22.00 uur open is... Kortom wij komen hier nooit meer....

inhaber inhaber, 13/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Hartelijk dank vopor uw beoordeling. Wij hebben u bij het ontbijt gevraagd of u wilde reserveren voor de avond ivm uw groep van 15 personen vanwege het feit dat #s avonds het restaurant vol is. Als u dit niet doet en er is geen plaats meer dan kunnen wij u helaas geen tafel aanbieden. U vragen met betrekking tot de kinderen begrijp ik niet. Wij hebben geen faciliteiten voor kinderen dus begrijpen wij niet helemaal waar wij rekening zouden moeten houden. Wij hebben u en uw kinderen verzocht, mede op aandringen van onze andere restaurantgasten,om niwt zo luidruchtig te zijn. Uw kinderen hebben kleurstiften en platen gekregen. De mooiste tekening zou winnen. Helaas hebben wij in de avond alle potloden op de vloer gevonden waarvan velen kapot en gebroken. Helaas was niemand in staat om iets op te ruimen. Liefde moet van twee kanten komen en met alleen maar schelden en zeer luidruchtig zijn maak je ons en de andere gasten niet erg blij.

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Een ramp hotel"traduire
Annette Laheij
Emplacement par rapport aux pistes

08/03/2014 Hotel alpengasthof in dorple is niet klantvriendelijk. Wij komen aan om half elf in de morgen hotel gesloten! Gaat om elf uur pas open moeten poetsen zegt de eigenaar! Ga buiten maar op het stoepje zitten of zo?.. S'avonds om half tien de bar dicht, maar bij ons om negen uur al elke avond gewoon de deur voor je neus op slot draaien. Of zegt we hebben al gepoetst je komt er niet meer in!! Mag als gast ook niet door het restaurant lopen om naar je kamer te gaan . S'morgens is het pas om acht uur open om te ontbijten en geen minuut eerder! Gewoon een onvriendelijk hotel ze hadden aan ons veel kunnen verdienen maar ze willen alleen maar poetsen. En ons dwarszitten ze zeiden dat wij. Veel lawaai maakten gek zijn ze ze moeten hiermee stoppen absoluut ongeschikt om dit hotel te runnen!!!!

inhaber ren☺♥0, 11/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Annette, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Een gasthof, we zijn geen hotel, moet er altijd schoon uitzien. De afgespioken aankomst is 1400 uur. Wij hebben na het ontbijt altijd tijd nodig om het lokaal schoon te maken, zeker bij mensen zoals jij. Een complete zwijnestal hebben jullie er van gemaakt. Als ik iets uitleg kun je ook luisteren ipv schelden en schrreeuwem. In het duits noemen we dat benehmen. Dit laatste woord ken jij niet. Onze andere huisgasten hebben ons aangegeven niet meer met jullie in het restaurant te willen zitten. De gasten in het restaurant van onze buren zijn na 15 minuten allen opgestaan en gegaan vanwege jullie. Maar voor alsnog bedankt. Ik hoop voor mijn kollegas dat met name jij de volgende vakantie je niet zo onbeschaamd gedraagt. PS waarom heb je de autodeur express tegen mijn bus gesmeten. Ook d eopeningstijden zijn julllie gemeld, beter lezen

En voyage organisé en groupe, 2014
"Gastgeber hat keine Freude an Gästen"traduire
Christine thomet
Emplacement par rapport aux pistes

28/02/2014 Man hat sich als Gast leider nicht willkommen gefühlt.
Ulli hat leider mit seiner Bewertung recht.

Schade, weil mit sehr wenig Aufwand eine viel bessere Stimmung hätte geschaffen werden können. So wie wir es uns in Österreich gewohnt sind. Aber wir fahren wieder in Urlaub nach Österreich, aber nicht ins Dörfle.

"Keine österreichische Gastfreundschaft"traduire
Schumacher Melitta

01/03/2014 Der Alpengasthof Dörfle, Baad, ist ein idealer Ausgangspunkt für Schneeschuhtouren. Man kann direkt vom Alpengast loslaufen, sei es ins Bergüntal oder Duratal, oder den Bus nehmen, z.B. bis nach Ifen. Die Verkehrsanbindung ist super.
Leider kann ich aber den Alpengasthof nicht weiterempfehlen. Ich erlebte den Gastwirt als unfreundlich und belehrend. Ich wurde angewiesen, den Hinterausgang zu benutzen, als ich mit meinem Rucksack durch die Gaststube laufen wollte. Brot für die Lunchpakete musste bis 18.00 Uhr Vorabend bestellt werden. Brot war auf dem Frühstücksbuffet knapp bemessen.
Trotz dieser Kritik möchte ich das tägliche, gute Nachtessen hervorheben. Die Mahlzeiten waren köstlich, die selbstgebackenen Kuchen lecker. Auf das Frühstücksbuffet hätten jedoch noch frische Früchte gehört.
Insgesamt beurteile ich den Alpengasthof als unprofessionel geführt. Die Atmosphäre ist kalt und nüchtern.
Ins Kleinwalsertal würde ich jederzeit wieder reisen.

"Beleidigend, enttäuschend, einfach zum Vergessen!"traduire
Ulrich Stollwitzer

16/02/2014 Idealer Ausgangspunkt für schöne Touren. Dann hat es sich aber auch. Wir (eine Gruppe von 9 Personen) verbrachten 5 Nächte im Alpengasthof. Nach wunderbaren Touren war es für mich eine Horrorvorstellung in das Hotel zurückzukehren. Ich wurde in meinem ganzen Leben noch nie so unfreundlich, unprofessionell und schlecht bewirtet. Ich verbringe viele, ja sehr viele Wochen im Jahr in Hotels aber das, das ist eine Zumutung. Ich bin brüskiert! Hier ist nicht der Gast König sondern umgekehrt. Frühstücksraum kalt, kein Guten Morgen, kein Guten Tag, die Semmeln sind gezählt. Das Abendessen war das einzige Positive. Der Koch ist gut! Leider gab es selten das gewünschte resp. bestellte Getränk dazu, oft das Verkehrte. Das Bier nach der Tour musste man wo anders trinken weil man im Restaurant mit Rücksäcken und Bergschuhen nicht geduldet war. Die Haupteingänge waren für Hotelgäste tabu. Für Veranstalter ist diese Unterkunft geschäftsschädigend. Für mich privat ein Albtraum. Nie wieder!

"Schneeschuhferien im Alpengasthof Im Dörfle"traduire
Béatrice Schwendene...
Emplacement par rapport aux pistes

03/03/2014 Das Abendessen war währschaft, schmeckte gut, war schön angerichtet. Das Frühstücksbuffet war sehr mager, keine einzige Frucht.

Die Familie, die das Hotel führt, tut dies unprofessionell (mangelnde Freundlichkeit; Gäste werden zurecht gewiesen; Messer/Gabel waren vertauscht (ist nicht so schlimm...). Weil die riesige, rustikale und schöne Gaststube abends sozusagen leer ist, fühlt man sich etwas seltsam.

Die Mitarbeitenden rauchen beim Hintereingang.

Die Rezeption ist beim Restauranteingang und die Hotelgäste dürfen mit dem Rucksack oder den Einkäufen nicht durch die grosse und leere Gaststube mit der Begründung, man störe die Gäste, was ziemlich absurd wirkt.

Teils gingen Weine und Bier aus; ich fragte mich, ob das Hotel in finanziellen Schwierigkeiten steckt.

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2014
"Innen hui, unten pfui"traduire
Susann Kloodt
Emplacement par rapport aux pistes

09/02/2014 Wir 2 Erw. und 1 Kind wollten einen Kurzurlaub ( Ski ) über die Zeugnisferien verbringen. Kamen sehr spät an, Schlüssel wurde aber hinterlegt, sodass wir auch zu diesem Zeitpunkt unser Zimmer beziehen konnten. Von dem waren wir sehr begeistert , und freuten uns auf die paar Ferientage. Diese wurden am nächsten Morgen durch das Frühstück mächtig getrübt. Der Frühstücksraum war kalt. Von einem freundlichen Willkommensgruß weit entfernt. Das Frühstücksbuffet war mehr als spärlich, mit abgelaufener Butter und Kondensmilch und verschimmelter Kirschmarmelade. Brötchen waren abgezählt, Brot gab es gar nicht und der Käse und die Mettwurst waren fast gar nicht mehr da. Der Chef des Hauses begrüßte uns mit den Worten, er habe eine Grippe, gab aber jedem die Hand. Desinfektion ! Freundliche Worte in den 4 Tagen musste man sich denken. Das Schönste war wirklich das geräumige saubere Zimmer, aber sonst kann man das echt vergessen..