Avis Bâteau de croisière Azolla

9,6
Azolla
Avis Bâteau de croisière Azolla
cruise

Bâteau de croisière Azolla a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 26 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Azolla pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 17 Photos concernant Bâteau de croisière Azolla sur Zoover.

1 2 3 suivant

26 avis sur Azolla

9,7
9,6
En voyage organisé en groupe, 2013
"Genieten!"traduire
Maud

19/11/2013 Goed verzorgd. Heerlijk ontspannen.

En couple, Juil 2013
"Zeer mooie reis door noord nederland"traduire
J. Hardeman

16/09/2013 de slaaplaatsen zijn minimaal maar de rest wat prima in orde

En couple, Mai 2012
"Fantastich"traduire
kersten
Loisirs

20/05/2012 wij zijn van 10mei tot 19mei 2012 met de azolla mee geweest het was geweldig er ontbreekt nergens wat aan de bedienng de verzorging de kapitein met zijn vrouw het eten er was echt nergens wat op aan te merken
wij zijn heel erg blij dat we deze reis hebben gemaakt.

fam kersten

En voyage organisé en groupe, Oct 2011
"Grandioos"traduire
Ria Kuijer
Loisirs

05/11/2011 Goede sfeer aan boord, erg netjes, hard werkende mensen.

En couple, Sep 2011
"Fantastische reis"traduire
Jan en Lycet
Loisirs

24/09/2011 Op de Azolla voel je er gelijk thuis, een reis gemaakt door noord nederland van 19 september tot en met 24 september maar wij zijn een avond eerder aan boord gegaan en dan de eerste dag als de bemanning wordt voorgesteld dan is het echt een feest maar je bent gelijk een hele familie aan boord atwan en Janna bedankt voor deze mooiè reis en tot volgend jaar

En couple, 2011
"Fantastisch 6 dagen genietenop Cruiseschip Azolla "traduire
Jacob en Margo de J...
Loisirs

01/07/2011 DE Kapitein iedereen de Azolla hartelijk bedankt voor de fantastische reis die wij gemaakt hebben heerlijk zwemmen een open oor hebben,wat een liefde. de zesde keer mee met de Azolla zeeland cochem rudesheim maastricht NoordNederland is zo....mooi en nu 3 oktober naar Antwerpen

Liefs van Jacob en Margo de Jong

En couple, Juin 2011
"Geweldig in alle opzichten, behalve het weer"traduire
kattekop
Loisirs

03/09/2011 de reis door Noord-Nedrland was- ondanks het slechte weer- heerlijk door de geweldige service, het lekkere eten, de aardige medepassagiers. En alles superschoon!

Avec des ami(e)s, Dec 2010
"Geweldig onovertroffen en Fantastisch"traduire
DGH van Deursen
Loisirs

30/12/2010 Een geweldige ervaring.
deze Kapitein en zijn vrouw is er in geslaagd een bemanning om zich heen te verzamelen die er alles aan doet om het de passagiers naar hun zin te maken,
Een geweldige sfeer het eten de bediening in een woord Top.
Dit zal voor ons aanleiding zijn dit meer te gaan doen.
Wij hebben deze Kerstcruise ervaren als een warme douche en hadden dit nog nooit eerder meegemaakt.
En we zijn toch heel veel op vakantie geweest.

En couple, Juil 2010
"Geweldig!!!!!!!!!!!"traduire
simon en ria de vri...
Loisirs

12/08/2010 Fijne tijd gehad op de MPS Azolla dankzij de gehele Crew!! Hadden dan ook prachtig weer kon lekker op t bovendek mijn pijpje roken en genieten van t prachtige uitzicht met een lekker drankje er bij. Echt vakantie volgend jaar weer mee dan naar Rudesheim.ontbijt&lunch& diner. Prima voor elk wat wils. Hut zeer schoon!!! Nogmaals bedankt Kapiteintje&vrouw

En couple, Mai 2010
"Helemaal Top"traduire
Mariet Faber en Joh...

03/03/2011 Wat een topper
Wij zijn verleden jaar voor het eerst met de Azolla mee geweest en dat is ons zo goed bevallen dat wij dit jaar alweer geboekt hebben.
Alles is perfect verzorgd en het hele team legt je in de watten heerlijk.
Zeker een topper

1 2 3 suivant