Residence Coco-Mat****
Avis Appartement Residence Coco-Mat****
De Keyserlei 11, B-2018, Anvers

Appartement Residence Coco-Mat a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 57 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Residence Coco-Mat**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Anvers ! Vous pouvez également trouver 4 Photos concernant Appartement Residence Coco-Mat**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Anvers. Comparer Appartement Residence Coco-Mat**** avec les autres logements, dans Anvers.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Residence Coco-Mat**** Anvers N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 suivant

57 avis sur Residence Coco-Mat****

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Slapen als God in Fr... België!"traduire
H. Kuipers

09/08/2014 Op terugreis vanuit Frankrijk zochten we een leuke overnachtingsplek en vonden we Appartement Residence Coco-Mat. Wat een prachtige accommodatie in hartje Antwerpen! Een zee van ruimte, mooie materialen, prachtige natuurkleuren, en niet in de laatste plaats fantastische bedden. Hier komen we zeker nog vaker terug!

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2014
"Keurig netjes!"traduire
G. Buitink

20/02/2014 Keurig netjes, uitstekend gelegen niets negatiefs te melden.

Avec des ami(e)s, Jan 2014
"Perfecte plek voor een weekend Antwerpen"traduire
Marc

12/01/2014 Prachtig ingericht appartement met perfecte ligging. Centraal station ligt om de hoek. Je zit midden in de stad. Bij aankomst mag je in de bijbehorende winkel zelfs je eigen kussen uitzoeken. Het appartement beschikt over een ruime woonkamer en twee slaapkamers met heerlijke bedden. Niks dan lof voor dit verblijf dat we met vier mensen hebben gedeeld via een mooi prijsje via touroperator.

Plus d'informations sur Appartement Residence Coco-Mat**** chez :

En couple, Dec 2013
"Droom apartementen op droom locatie"traduire
Astrid Wiggers

22/12/2013 Allerbeste plek voor een weekendje Antwerpen.
Fantastische bedden, luxieuse design inrichting, zeer ruim, grandioos uitzicht.
Toplocatie, dichtbij station, winkels, horeca, naast parkeergarage.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Mooi appartement midden in het centrum"traduire
fam_korenhof

05/11/2013 Ruim appartement met heerlijke bedden.
ruime keuken met oven, koelkast, vrieser, kookplaat en vaatwasser.
badkamer met bad, aparte douche, 2 wasbakken, wasmachine en droger.
grote eettafel en ruime living.

En voyage organisé en groupe, 2013
"FANTASTISCH!!!!!!!!!"traduire
John

10/06/2013 Ons appartement was voor 4 personen, lekker luxe ingericht en comfortabel, veel privacy en vooral heel proper!!! Ligging erg centraal, bioscoop, centraal station, winkelgebied, opera, restaurants, zoo; alles op loopafstand. Geschikt voor groepje vrienden of gezin met kleine of grote kinderen. Ook prima voor langere bewoning, lijkt me. Parkeergarage onder het gebouw. Een echte aanrader!!!!

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2013
"Jammer"traduire
gerard hemels

08/05/2013 Vies gewoon, er wordt niet onder de bedden gestofzuigd veel stof in de hoeken, gordijnen stuk, lampen stuk, helemaal geen goed ontvangst met iets lekkers. zo ontzettend jammer.
Ook geen beschrijving van apparatuur, niets over den Antwerp, echt management ik baal ervan wat jullie op de site bieden is niet in verhouding tot wat ik betaald heb.

Avec des ami(e)s, Mar 2013
"Mooi appartement op een geweldige locatie"traduire
Jolanda

18/03/2013 Een goed/groot/mooi appartement op een geweldige locatie in hartje Antwerpen. Op 100 mtr. van het centraal Station, met allerlei restaurants in de omgeving en voor een redelijke prijs.
Bedden en kussen slapen heerlijk - toppertje.

Avec des ami(e)s, Nov 2012
"Voor mij nooit meer!"traduire
Rebecca

20/11/2012 Een week voor mijn verblijf in Antwerpen zag ik op mijn creditcard- overzicht dat het bedrag 2x was afgeschreven. Ervan uitgaande dat dit een administratieve fout was heb ik telefonisch contact gehad; de manager was in het buitenland, maar het zou doorgegeven worden. De volgende dag werd ik telefonisch gebeld: of ik een kopie van mijn rekeningafschrift kon sturen. Keurig dezelfde dag nog gedaan.

De medewerkers van Cocomat in Antwerpen hebben tijdens mijn verblijf voor de zekerheid nog een kopie gemaakt. Volgens de medewerksters was een manager ontslagen, maar de nieuwe manager zou ervoor zorgen dat het in orde kwam.
Nu - twee weken en diverse emails later - nog steeds geen reactie of excuus. ...en ook geen terugstorting!
Ga het nu via mijn bank regelen.

Slordig en niet- klantvriendelijk; voor mij geen tweede keer!

En couple, Mai 2012
"Superluxe verblijf in hartje Antwerpen"traduire
Antoine Bellink

21/05/2012 Wij verbleven gedurende 2 nachten in het Penthouse van Residence Coco-Mat.
Het Penthouse is fantastisch, een hele mooie sfeervolle woonkamer met een terras van ongeveer 2,5 m breed en gelegen langs twee zijden van de woonkamer.
De glaspui maakt het mogelijk om een goed zicht te hebben op de stad.
De slaapkamer is ruim en mooi ingericht, het bed was gloednieuw en wij waren de eerste gasten die erin sliepen. de slaapkamerkast is ruim.
De badkamer is mooi en een regendouchekop zorgt ervoor dat je een heerlijke warme douche kunt nemen.
De open keuken is mooi maar helaas was de oven stuk. Ook bleek een kamerlamp stuk te zijn. In eerder beoordelingen heb ik gelezen dat dingen die stuk zijn niet meteen worden gemaakt/vervangen, dat is jammer.
De keukeninrichting (met name pannen) is summier.
Voor degene die graag zelf willen koken is het goed om bijvoorbeeld een (braad) pan mee te nemen. Een Senseo is aanwezig en een grote diepvriezer.
Het app. is brandschoon. er is Wifi.

1 2 3 4 5 6 suivant