Avis Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën

1 août 2014

Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën
Avis Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën
Hoogstraten

Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hoogstraten ! Vous pouvez visionner 160 Photos concernant Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën. 1 Vidéo ont été faites sur Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Anvers. Voir tous les hébergements dans Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën, Hoogstraten.

4 avis sur Kapel Onze-Lieve-Vrouw van den Akker/ van de zeven Weeën

Avec des ami(e)s, 2010
"Zeer interessante kapel, verassend interieur"traduire
toon van bourgognie

07/07/2010 De kapel van onze lieve vrouw van den akker in Minderhout heeft een prachtig barok altaar, met onder andere de tetramorf, de symbolen van de vier evangelisten, een regina caeli, o l v op de sterrenglobe: ongelooflijk dat in zo'n kleine kapel te vinden aan de rand van belgië.

En couple, Juin 2010
"Zwartgerookt van de kaarsen, maar erg mooi!"traduire
Ria

21/06/2010 Het exacte jaartal wanneer de kapel gebouwd is, is niet gekend. In ieder geval stond al voor 1650 een kapel op de huidige plaats en in 1694 zijn vergrotingswerken uitgevoerd.
In de achttiende en negentiende eeuw lokten de kapel en het Mariabeeld veel bedevaarders naar Minderhout(Hoogstraten) Onze-Lieve-Vrouw op den Akker, ook gekend als Onze-Lieve-Vrouw van zeven weeën, stond bekend voor het genezen van koorts en het verlenen van troost in het algemeen. In de archieven zijn enkele getuigenissen van miraculeuze genezingen opgenomen.

En couple, Juin 2010
"Zwartgerookt van de kaarsen, en adembenemend mooi!"traduire
Ria

20/06/2010 Het exacte jaartal wanneer de kapel gebouwd is, is niet gekend. In ieder geval stond al voor 1650 een kapel op de huidige plaats en in 1694 zijn vergrotingswerken uitgevoerd.
In de achttiende en negentiende eeuw lokten de kapel en het Mariabeeld veel bedevaarders naar Minderhout. Onze-Lieve-Vrouw op den Akker, ook gekend als Onze-Lieve-Vrouw van zeven weeën, stond bekend voor het genezen van koorts en het verlenen van troost in het algemeen. In de archieven zijn enkele getuigenissen van miraculeuze genezingen opgenomen.

En couple, Juin 2010
"Prachtige kapel, zwartgerookt van de kaarsen"traduire
Ria V.

In de achttiende en negentiende eeuw lokten de kapel en het Mariabeeld veel bedevaarders naar Minderhout, nu deelgemeente van Hoogstraten. Onze-Lieve-Vrouw op den Akker, ook gekend als Onze-Lieve-Vrouw van zeven weeën, stond bekend voor het genezen van koorts en het verlenen van troost in het algemeen. In de archieven zijn enkele getuigenissen van miraculeuze genezingen opgenomen.