Avis Maison de vacances Bosvilla****

24 octobre 2014

Bosvilla****
Avis Maison de vacances Bosvilla****
Kapellen

Maison de vacances Bosvilla a obtenu une note de 3,3 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Bosvilla**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kapellen ! Vous pouvez également trouver 5 Photos concernant Maison de vacances Bosvilla**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Anvers. Comparer Maison de vacances Bosvilla**** avec les autres logements, dans Kapellen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bosvilla**** Kapellen N'hésitez pas à donner votre avis!

6 avis sur Bosvilla****

5,9
3,4
Famille avec enfants/adolescents, 2012
"DIT NOOIT MEER"traduire
Onbekende Nederland...

23/08/2012 Wij hebben dit onderkomen voor een week gehuurd om in tv ons 40 jarig huwelijk met onze kinderen te vieren. De dag van aankomst wordt men gelast niet voor 16.00 te arriveren en op de vertrekdatum moet men al voor 10.00 het pand verlaten. Het is zeer teleurstellend dat we hebben moeten constateren dat dit onderkomen niet naar behoren wordt onderhouden of schoongemaakt. Dit onderkomen is o.i niet touroperator waardig. De keuken apparatuur en inrichting alsmede eetgerei e.d. zijn niet meer van deze tijd. Keukenkastjes stinken muf en pannen e.d. zijn pas na 2x grondig wassen in de vaatwasser geschikt vooWij hebben dit onderkomen voor een week gehuurd om in tv ons 40 jarig huwelijk met onze kr gebruik. Verder is de gehele inrichting zeer verouderd en over het algemeen niet goed schoon; spinnewebben, dode muggen op de muren en zeker niet in hoekjes achter gordijnen kijken!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Vieze Villa"traduire
De Bosvilla te Kape...

14/07/2011 De "Bosvilla" in Kapellen is een huis dat perfect geschikt is voor grote gezelschappen, ook met kinderen. De foto's op internet tonen dat en inderdaad: het huis heeft een leuke indeleing en is groot, de tuin is geweldig, het zwembad ruim en achter een hek. Wat jammer dat het huis moet lijden onder een slechte verhuurder: het is niet onderhouden en het wordt blijkbaar al jaren met de Franse slag schoongemaakt. Een advies: kijk niet onder kastjes en onder de flap van de trampoline met loszittende veren, doe de laden niet helemaal open, erger je niet aan klemmende deuren met plakkerige klinken en spreek met elkaar af dat je slechts 1 dag neemt om al je gram te spuien. Dan heb je een ontzettend leuke week.

Avec des ami(e)s, Juil 2010
"Nooit meer"traduire
mies

07/08/2010 Bij aankomst werd ons muizenvergif in de hand gegeven.
Wat erg nodig was. de tweede morgen was de fietstas in de garage al kapot geknaagd door de muizen. in de keuken hebben we het vergif 2 keer aangevuld.
Het huis is uitgeleefd en daarom ook niet schoon te houden
de tuin en zwembad waren netjes in orde.
Badkamers kunnen niet gelucht worden.

Avec des ami(e)s
Fam. v/d Heuvel

02/11/2007 We zijn hier begin oktober een weekend geweest met 10 pers. Ongelooflijk wat wij aantroffen. Braaksel van vorige mensen op terras, bloed van vorige mensen langs trap. Muffe zeer smerige slaapkamers. Los stopcontact in keuken naast kraan etc. etc. Zeker geen aanrader ! Enige pluspunt is de mooie tuin.

En famille, Juil 2007
van Ast

12/02/2008 Een leuk huis alleen jammer dat dit huis niet goed wordt onderhouden. Op de foto's op internet ziet het er mooi uit maar in werkelijkheid lichtelijk gedateerd/vervallen. Van binnen wel gezellig ingericht maar allemaal wat smoezelig, niet goed schoongemaakt. De tuin is wel geweldig, zwembad was niet schoongemaakt. We hebben ondanks dat wel een super leuke week gehad maar dit lag meer aan ons gezelschap die zich overigens prima vermaakte met de trampoline en de tafeltennistafel die we buiten op het terras hadden geparkeerd.

Janneke

08/05/2007 Ik ben hier met elf vrienden geweest en we hebben een super week gehad. de villa ligt prachtig in de bossen, met een hele grote tuin met zwembad en trampoline. de 6 voor de service volgt uit het feit dat het leek alsof de eigenarese veel haast had, ze heeft zich niet eens voorgesteld. de algemene indruk is een 7 omdat het huis niet erg schoon overkwam.