Martin's Patershof****
Avis Hôtel Martin's Patershof****
Karmelietenstraat 4, B-2800, Malines

Hôtel Martin's Patershof a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 62 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Martin's Patershof**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Malines ! Vous pouvez également trouver 205 Photos concernant Hôtel Martin's Patershof**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelMartin's Patershof****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Anvers. Comparer Hôtel Martin's Patershof**** avec les autres logements, dans Malines.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Martin's Patershof**** Malines N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

62 avis sur Martin's Patershof****

En couple, Juin 2014
"Leuke ervaring"traduire
elizabeth72

13/07/2014 We hebben 3 nachten in een 'great' kamer verbleven, een upgrade genomen want hadden eerst een charming kamer. Deze zijn echter vrij klein, hoewel wel sfeervol. Als je van daglicht houdt is het aan te raden om een grotere kamer te nemen met (naast een glas in lood raam) ook een 'gewoon raam', want de kamers en het hotel zijn erg donker. Onze greatroom had ook een zitje en een bubbelbad. Het tweepersoonsbed is vrij smal, ligt echter wel goed. Erg dik dekbed, wij hebben onder laken geslapen. De airco werkte aanvankelijk niet, is later goed verholpen. Door de week was het extreem rustig in het hotel, we zaten met 4 mensen in de ontbijtzaal. Ontbijt leed hier echter niet onder, uitstekend, ruime keuze, verse produkten.

En couple, Fev 2014
"Goed, maar pas op!"traduire
Cry

17/02/2014 Prachtig hotel, perfect ontbijt maar pas op bij boeken, de plaatjes op de site van de geweldige mooie gewelven kamers, wil niet zeggen dat je die ook krijgt. Alle kamers schijnen verschillend te zijn en helaas was de kamer die ik dacht te krijgen bij aankomst al volgeboekt, ook de cocktail die bij ons arrangement hoorde werd vergeten! Wat een geweldig valentines weekend moest worden viel op deze manier helemaal in het water, het was een recht toe recht aan kamer met een twee glas in lood ramen, maar niets specials!

En couple, Dec 2013
"Een 'hemels' hotel"traduire
Florus

01/01/2014 Als je een unieke plek zoekt om eens te overnachten dan is dit hotel echt een aanrader! Het hotel is gesitueerd in een verbouwde kerk. In het hele hotel zijn de elementen van zijn voormalige bestemming zichtbaar. Glas in lood ramen in de hotelkamers, zuilen, boogplafonds, het altaar in de ontbijtzaal.
Het hotel is luxe te noemen en ligt op loopafstand van het historische centrum van Mechelen. Wij hadden de exeptional kamer en die was werkelijk fantastisch! Zeer ruim met, zoals gezegd, mooie glas in lood ramen en een prachtig gewelfd plafond. Het bed (met Solus beddegoed) was ook echt fantastisch! Badkamer is vrij klein maar voorzien van alle gemakken. Als enige nadeel kan genoemd worden dat er geen restaurant is in het hotel. Men kan alleen ontbijten. Dat ontbijt is overigens wel weer erg lekker.

En couple, Dec 2013
"Hemels"traduire
Roy

30/12/2013 Wat een geweldige ervaring: slapen in een kerk waar zo een mooie hotelkamers in zijn gemaakt. We sliepen op de 5e verdieping en keken uit op een prachtig glas-in-loodraam. De kamers zijn schitterend. Door alle kerkbogen zijn er wat rare hoekjes, maar daardoor is de kamer juist knus. De badkamer is groot. Wel misten we een douche - je kunt alleen douchen in bad door de douchekop vast te houden. Ook werkt het internet op de kamers slecht.
Personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt is erg luxe (zalm, champagne) en wordt goed bijgevuld.
Het hotel ligt zeer centraal, op 10 min. van de kathedraal.
Parkeren bij het hotel is duur (25 euro per nacht) maar op het Rode Kruisplein parkeer je voor 3 euro per etmaal ('s avonds en in het weekend gratis, dus voor minder dan een euro sta je van vrijdagmiddag tot maandagochtend) en dat is ca. 15 min. lopen.
Een absolute aanrader, vooral voor de ervaring.

En couple, Nov 2013
"Speciale locatie en kwaliteitsvol hotel"traduire
hugolagae

23/11/2013 Heel kwaliteitsvol hotel die beantwoordt aan de norm 4* in een toch wel speciaal kader. Onze kamer op het gelijkvloers (nr 4) was in ieder geval heel proper, ruim, senseo aanwezig en ruime en goed verwarmde badkamer. Ook heel rustig gelegen. Tv op de kamer aanwezig. Heb eigenlijk geen klachten. Personeel aan de receptie heel vriendelijk alsook bij het ontbijt. Ontbijt in buffetvorm (20 Euro) was heel degelijk met ruim aanbod met gelegenheid tot drinken van een glas cava in een heel apart kader. Enig minpuntje is de afstand van station tot het hotel maar met een taxi waarvan de geringe prijs 5,60 Euro kost, is dit op te lossen. Is ook niet ver van centrum gelegen die te voet bereikbaar is binnen een vijftal minuten.

Avec des ami(e)s, Sep 2013
"Mooi concept !"traduire
Luc De Roeck

09/09/2013 De ligging is ideaal. Zo'n 150m van de vismarkt en het Dijlepad. En zo verder richting Grote Markt en Bruul. Kamer (Great) op 1ste verdieping was mooi al vond ik de plaatsing van het meubilair ongelukkig. Zodoende was er zeer weinig plaats tussen raam en kleerkast. Dit had anders kunnen opgelost worden. Bubbelbad is leuk maar onhandig om in te douchen. Hoge instap (ouder mensen ?) en je staat constant op de sproeiers en badstop te trappen... Verder deed de koeling het niet naar behoren waardoor 27° in de kamer en niet leuk om in te slapen. Dit 's morgens gemeld en men ging er naar kijken, maar 's avonds was het nog even warm en geen feedback gekregen. Ontbijt is zeer goed, uitgebreid en bubbels inbegrepen. De prijzen aan bar voor eten en drinken en minibar op de kamer zijn veel te hoog. Laat staan supplement voor roomservice. Dit is echt van je gasten profiteren... Ga dan maar op de vismarkt eten. Verder is dit een mooi en uniek concept, zowel bij het binnenkomen als de kamers.

En couple, Jan 2013
"Geen tweede keer"traduire
ines

13/01/2013 Heel mooie foto's op de site, helaas minder in het echt. Badkamer was redelijk proper, maar standaard. De kamer zelf is ietsje minder net, plekken op muur en grond( = tapijt, wat ik ook niet echt super vind) bovenburen hoor je redelijk goed. wij hadden kamer met langs alle kanten glasramen, helaas hebben ze hiervoor gewone ramen geplaatst wat het minder mooi maakt (waarschijnlijk tegen de koude gedaan...)Het personeel is niet zo vriendelijk, nogal koel en afstandelijk in omgang. De ontbijtzaal en inkom zijn het mooiste van het hotel. Als je op je kamer koffie of thee wilt drinken, betaal je 3,5 euro (staat ook niet vermeld op site) er is een kleine tv met standaardzenders op kamer (geen digitale tv) Blijkbaar is er een parking van hotel, dit vermelden ze pas als je vertrekt..... al bij al was het verblijf zijn prijs niet waard.

En couple, Sep 2012
"Een aanrader!"traduire
Martine

11/09/2012 Een kerk ogebouwd tot hotel. We hadden een prachtige suite in het kerkgedeelte.
Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Rustige ligging in centrum van Mechelen.

En couple, Juil 2012
"Fantastisch hotel"traduire
jhonnydewitte

27/07/2012 we zaten in kamer 319 en hadden een mooie kamer het ontbijd is top en het personeel is zeer vriendelijk ! één min puntje vind ik dat ze de parking voorstellen en daarvoor schandelijk 25€ vragen

En couple, Juil 2012
"Erg mooi hotel! Dichtbij centrum!"traduire
trijnke

12/08/2012 Met de auto een beetje lastig te vinden, omdat alle straatjes eromheen eenrichtingsverkeer is. Eenmaal bij hotel aangekomen is het snel vergeten. De auto kun je parkeren voor 25 euro per nacht in de garage naast het hotel. Best prijzig, hoewel een dagkaart bij de meeste garages in Mechelen rond dezelfde prijs zijn.

Wij hadden een Deluxe Great kamer geboekt, en deze was erg mooi, met glas-in-lood ramen, een "koninklijk" bed wat heerlijk ligt en een bubbelbad, wat zeer welkom was na een dag shoppen in het gezellige Mechelen. Het ontbijtbuffet is naar verhouding erg duur (20 eu pppn), maar is wel uitgebreid, onder andere verse croissants, zalm en vers fruit etc. Je eet in het Koor, bijzonder!

Wij hebben een topweekend gehad in dit hotel en in deze leuke stad en het hotel is een echt aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 suivant