Avis Camping 'T Minnepark

'T Minnepark
Avis Camping 'T Minnepark
Zandstraat 105, B-8450, Bredene

Camping 'T Minnepark a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 42 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping 'T Minnepark pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bredene ! Vous pouvez également trouver 25 Photos concernant Camping 'T Minnepark sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Occidentale. Comparer Camping 'T Minnepark avec les autres logements, dans Bredene.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur 'T Minnepark Bredene N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

42 avis sur 'T Minnepark

9,8
Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Hele mooie camping"traduire
Ria

28/07/2014 Hele mooie camping. Niet veel schaduw want en zijn geen hagen en de boompjes zijn nog klein. Mooie grote, ruime en vlakke plaatsen, alles is tot in de puntjes verzorgd. Sanitair is super luxe en zeer schoon. De beheerder doet diverse malen per dag even een ronde grijpt waar nodig in. Zeep + (papier)handdoeken! De vriendelijke beheerder is "dag en nacht" bezig om alles en iedereen het naar de zin te maken. Niets is teveel. Diverse speeltoestellen /luchtkussens voor kinderen. Supermarkten op zeer korte afstand. Vlak bij zee/strand. Omgeving is zeer goed te fietsen, aparte fietspaden cq. stroken. Dat wij de camping niet voor alles een 10 geven is alleen omdat er geen wascabines zijn. Anders zou het een 10+ worden.

En couple, Juil 2014
"Mooie ruime plaatsen"traduire
Martin de jonge

19/07/2014 De camping is idd een aanrader. Hij ligt op 2 km fietsen van het strand en de winkels zijn in de buurt. De kust tram is ook op een kleine 2 km. Hiermee kun je naar oostende en bv knokke. Sanitair is zeer goed.

En couple, Avr 2014
"Prachtig vakantiepark"traduire
rianne koenen

29/04/2014 'T Minnepark is een zeer mooie goed onderhouden en schone camping op ieder front. De eigenaar/beheerder is een hardwerkende zeer aardige man. Wij hebben het ondanks het miezer weer en iets te koude temperatuur goed naar onze zin.

"Geweldige camping."traduire
Edgard

01/09/2013 Nog even aan het einde van de vakantie naar zee,snel op zoover geken en deze gevonden met prima beoordelingen.
Wel deze camping was boven verwachting.
Mooie plaatsen,alles tot in de puntjes verzorgd qua sanitair en een zeer behulpzame beheerder.
Laatste avond een platte band met de fiets en prompt mochten we mee om de compressor te gebruiken.
Een aanrader pur sang.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Geweldige camping met super beheerder"traduire
benpater

13/08/2013 De camping ziet er perfect uit. Sanitair is helemaal top!
De beheerder is zeer behulpzaam.

En couple, Juil 2013
"Een bijzonder aangename verrassing deze camping"traduire
Luuk de Vries

21/08/2013 Gezien de prima zomer van 2013 zijn we gestart aan de Belgische kust. Niet gereserveerd maar gelukkig was er plaats. Eerst complimenten aan de eigenaar. Hij is bijzonder klantvriendelijk. De camping was meer dan prima. Mooie plaatsen met elk hun eigen stroom, water en afvoer. Uitstekend en schoon sanitair', dat hebben we in 30 jaar nog nooit meegemaakt. Voor jonge kinderen veel speelgelegenheden met o.a. springkussens. Een fitnessruimte buiten, een tennisveld. Kortom van alle leuke behoeftes voorzien. Supermarkten volop in de omgeving en een prima bakker in het dorp. Het strand is op circa 2 km afstand, en je kunt je fiets op de duinen plaatsen. Een leuk stadje met volop winkels. De planning was een paar nachten, maar we zijn er 9 gebleven omdat de camping zo goed was en natuurlijk heerlijk weer. Uit principe geef ik geen 10, maar het was meer dan uitstekend. Misschien één minpuntje: Wifi tegen betaling aanwezig, maar de snelheid is mager. Dit ligt echter aan de betreffende provider.

En couple, Juil 2013
"Verzorgde en schone camping!"traduire
T en M

27/07/2013 Ontzettend aardige en behulpzame beheerder!!!
We mochten een fietskaart lenen en kregen veel folderinformatie van de omgeving.
Zelf plek uit mogen zoeken. Grote kampeerplaatsen op grasveld allen met waterkraan, afvoer en elektriciteit.
Nog nooit zo'n schoon sanitairgebouw gezien!!!!!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Rustig en ideaal gelegen"traduire
Kuipers

07/08/2013 Deze camping ligt ongeveer 2 km van zee en met de fiets snel bereikbaar tot aan het strand. Het is er rustig en ideaal voor kinderen doordat de camping overzichtelijk is en een centraal gelegen speelterrein met in het weekend springkussens. De eigenaar is zeer behulpzaam. De supermarkten liggen vlakbij.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2013
"Geweldige plek"traduire
Evelyn

10/05/2013 Voor de tweede maal deze camping bezocht. Eerder voor een weekend nu voor een week. En wat was het weer heerlijk. Leuk onthaal door de zeer vriendelijke, hulpvaardige beheerder. Je hoeft hem maar iets te vragen en hij staat voor je klaar. Goed sanitair, mooie plekken en voor de kinderen genoeg te doen (pool tafels, speeltuin, trapveld, tennisveld enz.). De kinderen voelden zich helemaal thuis en wilden na een week nog niet naar huis. Supermarkt (met verse broodjes in de ochtend) en diverse eetgelegenheden in de buurt. In de omgeving is ook genoeg te doen en te zien. De heerlijke duinen en de zee zijn binnen een paar minuten te bereiken. Ook Brugge ligt in de buurt. Heerlijk om na een druk bezette dag weer terug te komen op deze fijne camping. Hier kom je echt tot rust. Wij komen hier zeker weer terug!! Minne Louis bedankt voor het prettige verblijf.

En couple, Aou 2012
"Prima camping"traduire
els

13/08/2012 Zelf ben ik wat moeilijker ter been en zonder dat ik het vroeg bood de eigenaar aan om vooral gebruik te maken de voorzieningen die er voor waren .Het is er ruim en overal aan gedacht.
De eigenaar is een erg vriendelijke en behulpzame man.Als we ergens naar toe wilde fietsen was hem om uitleg te geven niets te veel
Wij hebben het niet als een gemis ervaren dat er geen bar of eetgelegenheid was

1 2 3 4 5 suivant