Avis Segway Brugge

Segway Brugge
Avis Segway Brugge
Sint-Jakobsstraat 44, BE-8000 , Bruges

Segway Brugge a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Segway Brugge pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bruges ! Vous pouvez visionner 54 Photos concernant Segway Brugge. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Flandre-Occidentale. Voir tous les hébergements dans Segway Brugge, Bruges.

11 avis sur Segway Brugge

En couple, Sep 2012
"Brugge en vitesse"traduire
Krissi

05/03/2013 Goed voor een snel bezoek aan het mooie Brugge. Gidsen tonen ook weinig bekende aspecten van de middeleeuwse stad. Maar brugge verdient meer dan een blitzbezoek.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Gaaf !!"traduire
jacqueline

20/07/2012 Wij hebben genoten, met onze 2 pubers toch nog wat van Brugge gezien want op de Segway is dat natuurlijk erg gaaf ! Goede uitleg vooraf zorgde voor een erg leuk uitje. De gids vertelde geanimeerd over Brugge van toen en nu, ook werden er geregeld foto's genomen. Zeker doen zou ik dus zeggen !!!!

En couple, Dec 2011
"Leuke tocht"traduire
Fonteyne Georges

31/12/2011 Leuke trip om te doen. Zeker ook als Bruggeling. Veel aandacht voor het inoefenen en nadruk op de veiligheid. Ook veel aandacht naar kinderen toe. Maakt het mogelijk om de stad op een aparte manier te bezichtigen met een veilig gevoel. Prima leuke gidsen. Een aanrader voor iedereen. Zeker voor herhaling vatbaar.

En couple, 2010
"Top"traduire
Hans

20/12/2010 meer dan Fun is de segway tour in Brugge
Doen

En couple, Nov 2010
"Fun op de Segway"traduire
Olga van Holten

26/11/2010 Een leuke ervaring met een redelijk gestoorde gids die je Brugge laat zien met een knipoog.
Een echte aanrader als van iets origineels houd.

En voyage organisé en groupe, Aou 2010
"SUPER LEUKE ERVARING"traduire
Anneke

31/08/2010 Brugge ontdekken op een Segway is echt een aanrader voor iedereen. In een paar tellen kan iedereen met een Segway rijden.
Als enige "rasechte" Bruggeling in een groep met mensen uit Antwerpen heb ik toch nog stukjes van Brugge gezien die ik niet kende en de uitleg van de gids was leuk en humoristisch.
Bedankt Segway !!! We hebben enorm genoten van onze Segway uitstap en maken zeker reclame voor jullie !!!!

En voyage organisé en groupe, 2010
"Segwaybrugge is een must"traduire
hennie

13/08/2010 Ook wij hebben er van genoten om een tour te doen op de Segway , makkelijk te bedienen & zeer veel bekijks.
De gids Charlie heeft ons op een ludieke wijze kennis laten maken en ons ook veel geleerd over de oude speekwoorden
DUS ; SEGWAY IS EEN MUST.
Heel veel succes & groeten van Henny & Albert

Avec des ami(e)s, Juil 2010
"Altijd"traduire
Geert Decock

08/08/2010 met een groep vrienden Brugge op een zeer leuke manier, segwaymanier, bezocht en geschrokken hoeveel details men als " Bruggeling " niet ziet maar een attente en humoristische gids ons wel aanduidde. Aan iedereen: zeker doen !!!!!

Avec des ami(e)s, Juil 2010
"Erg leuk"traduire
marga van amersvoor...

08/08/2010 bedankt, was erg leuk doen we beslist nog een keer.

Avec des ami(e)s, Mai 2010
"Leuke segway, slechte gids!"traduire
Drost

25/05/2010 Een segwaytocht door Brugge maken is leuk! De segway ontdekken is een geweldige ervaring en onderweg heb je veel bekijks van andere toeristen. De gids van de tocht viel echter erg tegen. De gids richtte zich met zijn verhaal slechts naar één persoon van de groep, had geen belangstelling voor verhalen van een ander (dat liet hij letterlijk weten) en was soms ronduit onbeschoft naar groepsleden. Verder was de tocht weinig verrassend. We hadden gehoopt dat we naar onontdekte plekjes van de stad geleid zouden worden, maar helaas. De gids vertelde tot slot ook weinig nieuwe dingen over Brugge. Al met al dus een aanrader om eens kennis te gaan maken met een segway, maar niet bij het bureau in de Sint Jacobstraat in Brugge.