Van der Valk Brugge Oostkamp****
Avis Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp****
Kapellestraat 146, B-8020, Oostkamp

Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 98 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oostkamp ! Vous pouvez également trouver 64 Photos concernant Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Brugge Oostkamp****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Occidentale. Comparer Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** avec les autres logements, dans Oostkamp.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Brugge Oostkamp**** Oostkamp N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

98 avis sur Van der Valk Brugge Oostkamp****

En couple, Fev 2014
"Prima hotel"traduire
fam smit

21/02/2014 Weer een prima Van der Valk hotel. Goede kamers, prima eten. Vriendelijke ontvangst!
Kortom een plaats om naar terug te komen.
De ligging is ook uitstekend. Dicht bij Brugge. In nog geen 10 minuten sta je in het centrum

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Prima plek"traduire
Marco

11/01/2014 Prima gelegen vlak bij brugge, goede kwaliteit

En couple, Dec 2013
"Leuke Kerst gevierd"traduire
Monique

05/01/2014 Mijn man en ik hebben hier een hele leuke Kerst doorgebracht. Het eten was heerlijk, alleen snapte ik van de kerstbrunch niet het grote prijsverschil met andere Valkhotels. Voor 64,50 p.p. verwacht je wel wat extra's, maar dit kwam niet. En het was klein. De Bruidssuite was zoals verwacht van V/ D Valk, mooi en groot. Maar voor de schoonmaaksters een dikke min. Er was niet achter de bank gestofzuigd. De vloeren niet goed gedweild. Bad heb ik zelf maar gedaan. Diverse haken van het vitragegordijn zaten niet in de ogen en heb ik ook zelf maar gedaan. Ik had kunnen bellen, maar dan zit je te wachten en ben je gelijk je middag kwijt. Ik heb dit wel in de enquete doorgegeven, maar heb nog geen reactie teruggekregen. Bij de receptie gaf ik door dat de afvoer het water van de regendouche niet aankon. Het probleem was bekent. Dit zou door het vele water komen. Ik heb zelf ook zo'n douche. Een drain/afv moet je elke week schoonmaken(lange haren). Of hebben de schoonmaaksters te weinig tijd?

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** chez :

Nov 2013
"Jammer........maar nooit meer!"traduire
Annemieke de Jong

03/12/2013 3 jaar gelden hier geweest met de kerstdagen, helemaal top.....ons hondje kon toen nog mee.
Afgelopen weekend weer geweest ....... Bezoek aan de kerstmarkt. Het hotel nog steeds prima maar er mogen geen honden meer, helaas. Een kamer geboekt voor 3 pers.......beetje jammer dat er dan een opklapbed wordt neergezet. Verder was er niets aangepast op de kamer voor 3 pers......kopjes, glazen, handdoeken.......moesten er telkens om vragen.
De sauna (3 jaar gelden) helemaal top! Nu .......beetje jammer, slecht onderhouden. Kleedkamer dames, konden we niet in! De 2 jaccuzi's defect........geen slippers te bekennen. En dat terwijl ze adverteren met Wellness !!!!
Ik zal dit hotel dus niet meer aanbevelen !!

Avec des ami(e)s, Oct 2013
"Super hotel voor weekendje Brugge"traduire
Marja

01/11/2013 Tophotel, heel nieuw, schoon en nagedacht over details. Grote kamer en badkamer, heerlijke bedden. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Gezellige bar. Zeer vriendelijke personeel, doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ligt ca 15 minuten rijden van het centrum van Brugge, hotel heeft afspraken met taxibedrijf om tegen gereduceerd tarief naar Brugge te gaan. Aanrader!

En couple, Sep 2013
"Echt een mooie luxe van der valk!"traduire
Miep

09/09/2013 Heel erg mooi hotel! Lekker ontbijt. Goede lunchkaart en heerlijk avondeten!
Kamer was ontzettend mooi!
Heel vriendelijk personeel!
Eten komt wel erg snel achter elkaar dat kun je beter aangeven als je het niet te snel wil hebben!
Verder was het perfect!

En couple, Aou 2013
"Uitstekend Hotel"traduire
frans homan

02/11/2013 We hebben een heerlijke week in dit Hotel gehad, vooral van het zeer uitgebreide ontbijt hebben we genoten, we zijn een dag naar Brugge geweest verder iedere dag naar de kust, we hebben en abonnement voor de kust tram genomen twee personen een week voor maar 30,00 euro en alle plaatsen aan de kust bezocht, wat een mooie plaatsen en mooi stranden een openbaring.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Fantastisch hotel"traduire
Karine

08/07/2013 Wij hebben genoten van een hoogzomer arrangement. Heel lekker eten, een goed ontbijt met alles erop en eraan. Echt een aanrader.
Heel vriendelijk personeel!

En couple, Avr 2013
"Goed hotel voor een paar dagen Brugge"traduire
john

12/04/2013 Een hotel zoals je van Van der Valk bent gewend, prima kamers lekker eten en goede service. Als je een paar dagen naar Brugge gaat is dit een prima plek om te verblijven niet te ver van de stad en toch lekker centraal. De service is top, iedereen denkt mee en je komt niets te kort. Soms mogen de mensen wel een beetje meer lachen :) Het ontbijt bij VdV blijft een topper als je klaagt dat je nog honger hebt dan ligt dat aan jezelf. De kaart voor het diner is prima, voor ieder een boel keuze en de porties zijn meer dan genoeg. De kamers zijn top, alleen het verschil tussen standaard en comfort is raar... alleen een bad is het verschil dat is wel raar maar ja buiten dat is er niets te klagen. In tegenstelling tot andere VdV's zijn de bedden hier helemaal top!

En couple, Fev 2013
"Mooi hotel"traduire
mitch

11/02/2013 Het hotel heeft een mooie uitstraling.
Eten was erg lekker,maar vrij duur in verhouding met was je krijgt.
Kamers waren ruim en schoon.
Vriendelijk personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant