Van der Valk Brugge Oostkamp****
Avis Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp****
Kapellestraat 146, B-8020, Oostkamp

Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 104 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oostkamp ! Vous pouvez également trouver 64 Photos concernant Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Brugge Oostkamp****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Occidentale. Comparer Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** avec les autres logements, dans Oostkamp.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Brugge Oostkamp**** Oostkamp N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

104 avis sur Van der Valk Brugge Oostkamp****

En couple, Sep 2014
"Zeker niet de laatste kaar"traduire
Wim

14/09/2014 Hebben 3 dagen overnacht in een ruime suite, deze was van alle gemakken voorzien. Kortom samengevat, dit hotel is zeker de moeite waard, wij komen zeker terug.

En couple, Sep 2014
"Tegenvaller......."traduire
Jeannet

08/09/2014 Ligt aan drukke snelweg hetgeen erg veel lawaai geeft.Ligt tussen snelweg en industrieterrein.Hotel ziet er prachtig uit maar het onderhoud is ronduit slecht.Overal spinnenraggen en er hangt een muffe lucht in het hotel. Personeel is vriendelijk en zakelijk. Welness is een aanfluiting,jacuzzi is vies en totaal niet onderhouden. Eten is uitstekend,vooral het ontbijt. Prima matrassen. Afvoer douche slecht. De kamers kunnen absoluut schoner en frisser.

En couple, Aou 2014
"Kijk eens onder het laken naar het matras ..."traduire
Boekhout

17/08/2014 Helaas is onze ervaring met dit hotel niet positief, de ontvangst en het eten is top maar de ligging.... voorbij razend verkeer..... en dit geeft veel geluidsoverlast. Een terras aan de snelweg dus uitzicht op auto's. Er is ook een terras aan de voorkant maar ook hier een weg en een parkeerplaats.
Maar dit valt in het niet bij het topmatras op ons bed. Omdat het kamermeisje ons bed al had afgehaald (ruim voor de uitchecktijd) zagen wij het matras....
Dit was vreselijk smerig. Na een klacht kregen wij uiteindelijk ons kamergeld terug. Zo'n ontzettend smerig matras hadden wij nooit verwacht bij een vd Valk hotel. Onze tip: haal even het onderlaken weg om te zien waar je op gaat slapen.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** chez :

En couple, Juin 2014
"Fantastisch plek"traduire
Tom En Ans

25/06/2014 Prima hotel en smaakvol eten.Jammer van het voorbij razende verkeer een geluidscherm zal een prima oplossing kunnen zijn,waardoor het verblijf op het terras aangenaam zal worden,wij vinden het nu niet prettig.Voor de rest niets anders dan lof! komen zeker weer terug

En couple, Juin 2014
"Prima hotel"traduire
may

15/06/2014 Mooi hotel, ruime kamer en badkamer. Airo werkte perfect. Ontbijt en diner was lekker. Het hotel ligt aan de snelweg wat voor- en nadelen heeft. Komen zeker nog eens terug

En couple, Avr 2014
"Perfect"traduire
Bart Wolters

24/04/2014 Vriendelijke ontvangst, schitterende ruime kamers, perfect eten, kortom het ontbreekt je aan niets. Ligging perfect voor uitstapjes in de omgeving. Brugge, Gent, Knokke, Lille, etc.

En couple, Fev 2014
"Prima hotel"traduire
fam smit

21/02/2014 Weer een prima Van der Valk hotel. Goede kamers, prima eten. Vriendelijke ontvangst!
Kortom een plaats om naar terug te komen.
De ligging is ook uitstekend. Dicht bij Brugge. In nog geen 10 minuten sta je in het centrum

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Prima plek"traduire
Marco

11/01/2014 Prima gelegen vlak bij brugge, goede kwaliteit

En couple, Dec 2013
"Leuke Kerst gevierd"traduire
Monique

05/01/2014 Mijn man en ik hebben hier een hele leuke Kerst doorgebracht. Het eten was heerlijk, alleen snapte ik van de kerstbrunch niet het grote prijsverschil met andere Valkhotels. Voor 64,50 p.p. verwacht je wel wat extra's, maar dit kwam niet. En het was klein. De Bruidssuite was zoals verwacht van V/ D Valk, mooi en groot. Maar voor de schoonmaaksters een dikke min. Er was niet achter de bank gestofzuigd. De vloeren niet goed gedweild. Bad heb ik zelf maar gedaan. Diverse haken van het vitragegordijn zaten niet in de ogen en heb ik ook zelf maar gedaan. Ik had kunnen bellen, maar dan zit je te wachten en ben je gelijk je middag kwijt. Ik heb dit wel in de enquete doorgegeven, maar heb nog geen reactie teruggekregen. Bij de receptie gaf ik door dat de afvoer het water van de regendouche niet aankon. Het probleem was bekent. Dit zou door het vele water komen. Ik heb zelf ook zo'n douche. Een drain/afv moet je elke week schoonmaken(lange haren). Of hebben de schoonmaaksters te weinig tijd?

Nov 2013
"Jammer........maar nooit meer!"traduire
Annemieke de Jong

03/12/2013 3 jaar gelden hier geweest met de kerstdagen, helemaal top.....ons hondje kon toen nog mee.
Afgelopen weekend weer geweest ....... Bezoek aan de kerstmarkt. Het hotel nog steeds prima maar er mogen geen honden meer, helaas. Een kamer geboekt voor 3 pers.......beetje jammer dat er dan een opklapbed wordt neergezet. Verder was er niets aangepast op de kamer voor 3 pers......kopjes, glazen, handdoeken.......moesten er telkens om vragen.
De sauna (3 jaar gelden) helemaal top! Nu .......beetje jammer, slecht onderhouden. Kleedkamer dames, konden we niet in! De 2 jaccuzi's defect........geen slippers te bekennen. En dat terwijl ze adverteren met Wellness !!!!
Ik zal dit hotel dus niet meer aanbevelen !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant