Van der Valk Brugge Oostkamp****
Avis Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp****
Kapellestraat 146, B-8020, Oostkamp

Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 106 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oostkamp ! Vous pouvez également trouver 64 Photos concernant Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Brugge Oostkamp****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Occidentale. Comparer Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** avec les autres logements, dans Oostkamp.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Brugge Oostkamp**** Oostkamp N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

106 avis sur Van der Valk Brugge Oostkamp****

En voyage d'affaires, Nov 2014
"Goed hotel , personeel erg serieus"traduire
Gert-jan

20/11/2014 Goed hotel. De ligging is zoals verwacht van van der valk aan de snelweg. Goed bereikbaar voldoende parkeerplaatsen. Klein minpuntje is dat je om de parkeerplaats heen moet lopen met je koffers of tussen de geparkeerde auto's heen met kans om die te raken. Kniesoor die daar een punt van maakt.
Receptionisten zijn erg zakelijk. Er is niet gauw een lachje te bespeuren. Wel snel en goed oplossend gewerkt. Bar en het restaurant is prima. ook hier is het personeel erg zakelijk. Dit zorgde er bij mij voor dat ik geen dessert hebt besteld. Ook in de bar geen extra drankje besteld hierdoor. Al overnacht ik hier voor zaken, ik zou graag mij iets meer welkom willen voelen. Horeca is het verkopen van emotie.

En couple, 2014
"Eten"traduire
tom

11/11/2014 wij kwamen bij jullie eten allen voor chef antonio. de beste kok ooit............. . wij hebben altijd bij hem gegeten in zijn restaurant in Nederland .hij heeft ok de beste vinaigrette van Europa .we komen zeker terug bij jullie .hartelijk dank ann jullie team .
Gr tom en ellie

En couple, Sep 2014
"Zeker niet de laatste kaar"traduire
Wim

14/09/2014 Hebben 3 dagen overnacht in een ruime suite, deze was van alle gemakken voorzien. Kortom samengevat, dit hotel is zeker de moeite waard, wij komen zeker terug.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** chez :

En couple, Sep 2014
"Tegenvaller......."traduire
Jeannet

08/09/2014 Ligt aan drukke snelweg hetgeen erg veel lawaai geeft.Ligt tussen snelweg en industrieterrein.Hotel ziet er prachtig uit maar het onderhoud is ronduit slecht.Overal spinnenraggen en er hangt een muffe lucht in het hotel. Personeel is vriendelijk en zakelijk. Welness is een aanfluiting,jacuzzi is vies en totaal niet onderhouden. Eten is uitstekend,vooral het ontbijt. Prima matrassen. Afvoer douche slecht. De kamers kunnen absoluut schoner en frisser.

En couple, Aou 2014
"Kijk eens onder het laken naar het matras ..."traduire
Boekhout

17/08/2014 Helaas is onze ervaring met dit hotel niet positief, de ontvangst en het eten is top maar de ligging.... voorbij razend verkeer..... en dit geeft veel geluidsoverlast. Een terras aan de snelweg dus uitzicht op auto's. Er is ook een terras aan de voorkant maar ook hier een weg en een parkeerplaats.
Maar dit valt in het niet bij het topmatras op ons bed. Omdat het kamermeisje ons bed al had afgehaald (ruim voor de uitchecktijd) zagen wij het matras....
Dit was vreselijk smerig. Na een klacht kregen wij uiteindelijk ons kamergeld terug. Zo'n ontzettend smerig matras hadden wij nooit verwacht bij een vd Valk hotel. Onze tip: haal even het onderlaken weg om te zien waar je op gaat slapen.

En couple, Juin 2014
"Fantastisch plek"traduire
Tom En Ans

25/06/2014 Prima hotel en smaakvol eten.Jammer van het voorbij razende verkeer een geluidscherm zal een prima oplossing kunnen zijn,waardoor het verblijf op het terras aangenaam zal worden,wij vinden het nu niet prettig.Voor de rest niets anders dan lof! komen zeker weer terug

En couple, Juin 2014
"Prima hotel"traduire
may

15/06/2014 Mooi hotel, ruime kamer en badkamer. Airo werkte perfect. Ontbijt en diner was lekker. Het hotel ligt aan de snelweg wat voor- en nadelen heeft. Komen zeker nog eens terug

En couple, Avr 2014
"Perfect"traduire
Bart Wolters

24/04/2014 Vriendelijke ontvangst, schitterende ruime kamers, perfect eten, kortom het ontbreekt je aan niets. Ligging perfect voor uitstapjes in de omgeving. Brugge, Gent, Knokke, Lille, etc.

En couple, Fev 2014
"Prima hotel"traduire
fam smit

21/02/2014 Weer een prima Van der Valk hotel. Goede kamers, prima eten. Vriendelijke ontvangst!
Kortom een plaats om naar terug te komen.
De ligging is ook uitstekend. Dicht bij Brugge. In nog geen 10 minuten sta je in het centrum

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Prima plek"traduire
Marco

11/01/2014 Prima gelegen vlak bij brugge, goede kwaliteit

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?