Van der Valk Brugge Oostkamp****
Avis Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp****
Kapellestraat 146, B-8020, Oostkamp

Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 101 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oostkamp ! Vous pouvez également trouver 64 Photos concernant Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Brugge Oostkamp****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Occidentale. Comparer Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** avec les autres logements, dans Oostkamp.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Brugge Oostkamp**** Oostkamp N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

101 avis sur Van der Valk Brugge Oostkamp****

En couple, Juin 2014
"Fantastisch plek"traduire
Tom En Ans

25/06/2014 Prima hotel en smaakvol eten.Jammer van het voorbij razende verkeer een geluidscherm zal een prima oplossing kunnen zijn,waardoor het verblijf op het terras aangenaam zal worden,wij vinden het nu niet prettig.Voor de rest niets anders dan lof! komen zeker weer terug

En couple, Juin 2014
"Prima hotel"traduire
may

15/06/2014 Mooi hotel, ruime kamer en badkamer. Airo werkte perfect. Ontbijt en diner was lekker. Het hotel ligt aan de snelweg wat voor- en nadelen heeft. Komen zeker nog eens terug

En couple, Avr 2014
"Perfect"traduire
Bart Wolters

24/04/2014 Vriendelijke ontvangst, schitterende ruime kamers, perfect eten, kortom het ontbreekt je aan niets. Ligging perfect voor uitstapjes in de omgeving. Brugge, Gent, Knokke, Lille, etc.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Brugge Oostkamp**** chez :

En couple, Fev 2014
"Prima hotel"traduire
fam smit

21/02/2014 Weer een prima Van der Valk hotel. Goede kamers, prima eten. Vriendelijke ontvangst!
Kortom een plaats om naar terug te komen.
De ligging is ook uitstekend. Dicht bij Brugge. In nog geen 10 minuten sta je in het centrum

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Prima plek"traduire
Marco

11/01/2014 Prima gelegen vlak bij brugge, goede kwaliteit

En couple, Dec 2013
"Leuke Kerst gevierd"traduire
Monique

05/01/2014 Mijn man en ik hebben hier een hele leuke Kerst doorgebracht. Het eten was heerlijk, alleen snapte ik van de kerstbrunch niet het grote prijsverschil met andere Valkhotels. Voor 64,50 p.p. verwacht je wel wat extra's, maar dit kwam niet. En het was klein. De Bruidssuite was zoals verwacht van V/ D Valk, mooi en groot. Maar voor de schoonmaaksters een dikke min. Er was niet achter de bank gestofzuigd. De vloeren niet goed gedweild. Bad heb ik zelf maar gedaan. Diverse haken van het vitragegordijn zaten niet in de ogen en heb ik ook zelf maar gedaan. Ik had kunnen bellen, maar dan zit je te wachten en ben je gelijk je middag kwijt. Ik heb dit wel in de enquete doorgegeven, maar heb nog geen reactie teruggekregen. Bij de receptie gaf ik door dat de afvoer het water van de regendouche niet aankon. Het probleem was bekent. Dit zou door het vele water komen. Ik heb zelf ook zo'n douche. Een drain/afv moet je elke week schoonmaken(lange haren). Of hebben de schoonmaaksters te weinig tijd?

Nov 2013
"Jammer........maar nooit meer!"traduire
Annemieke de Jong

03/12/2013 3 jaar gelden hier geweest met de kerstdagen, helemaal top.....ons hondje kon toen nog mee.
Afgelopen weekend weer geweest ....... Bezoek aan de kerstmarkt. Het hotel nog steeds prima maar er mogen geen honden meer, helaas. Een kamer geboekt voor 3 pers.......beetje jammer dat er dan een opklapbed wordt neergezet. Verder was er niets aangepast op de kamer voor 3 pers......kopjes, glazen, handdoeken.......moesten er telkens om vragen.
De sauna (3 jaar gelden) helemaal top! Nu .......beetje jammer, slecht onderhouden. Kleedkamer dames, konden we niet in! De 2 jaccuzi's defect........geen slippers te bekennen. En dat terwijl ze adverteren met Wellness !!!!
Ik zal dit hotel dus niet meer aanbevelen !!

Avec des ami(e)s, Oct 2013
"Super hotel voor weekendje Brugge"traduire
Marja

01/11/2013 Tophotel, heel nieuw, schoon en nagedacht over details. Grote kamer en badkamer, heerlijke bedden. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Gezellige bar. Zeer vriendelijke personeel, doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ligt ca 15 minuten rijden van het centrum van Brugge, hotel heeft afspraken met taxibedrijf om tegen gereduceerd tarief naar Brugge te gaan. Aanrader!

En couple, Sep 2013
"Echt een mooie luxe van der valk!"traduire
Miep

09/09/2013 Heel erg mooi hotel! Lekker ontbijt. Goede lunchkaart en heerlijk avondeten!
Kamer was ontzettend mooi!
Heel vriendelijk personeel!
Eten komt wel erg snel achter elkaar dat kun je beter aangeven als je het niet te snel wil hebben!
Verder was het perfect!

En couple, Aou 2013
"Uitstekend Hotel"traduire
frans homan

02/11/2013 We hebben een heerlijke week in dit Hotel gehad, vooral van het zeer uitgebreide ontbijt hebben we genoten, we zijn een dag naar Brugge geweest verder iedere dag naar de kust, we hebben en abonnement voor de kust tram genomen twee personen een week voor maar 30,00 euro en alle plaatsen aan de kust bezocht, wat een mooie plaatsen en mooi stranden een openbaring.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant