Hancelot**
Avis Hôtel Hancelot**
Vijfwindgatenstraat 19, B-9000, Gent

Hôtel Hancelot a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 41 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Hancelot** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Gent ! Vous pouvez également trouver 37 Photos concernant Hôtel Hancelot** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Flandre-Orientale. Comparer Hôtel Hancelot** avec les autres logements, dans Gent.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Hancelot** Gent N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

41 avis sur Hancelot**

9,4
En couple, 2014
"Heerlijk verblijf"traduire
Manon

01/06/2014 Zeer gastvrije, warme en gezellige sfeer. Alles tot in de puntjes verzorgd. Perfect voor een romantisch verblijf.

En couple, Nov 2013
"Comfortabele plek"traduire
Rob

02/12/2013 Zeer prettig hotel met ruime kamers, goede bedden en prima sanitair. Mooi monumentaal pand. Kamers op de tweede en derde etage betekent veel traplopen, want er is geen lift. Prima ontbijt, helaas in het weekend tot 10.30 uur, dat zou wat later mogen. Zeer vriendelijke ontvangst met een drankje en uitgebreide informatie over de stad Gent.

En couple, Mar 2013
"Heerlijk verblijf!"traduire
RichardLigthart

25/03/2013 Wij hebben onlangs heerlijk genoten van ons verblijf in het Charme hotel Hancelot. De ontvangst was zeer gastvrij en we hadden een mooie, ruime kamer op de eerste etage. Het bed was versierd met rode hartjes en ballonnen en de champagne stond klaar. Dit alles ivm ons 12,5 jarig jubileum.
Vanuit het hotel kregen we tips over de bezienswaardigheden en leuke eetgelegenheden. Dit alles was prima te belopen vanuit het hotel.
Het ontbijt was uitgebreid, vers en goed verzorgd.
We komen zeker nog een keer terug om te genieten van het hotel en Gent.

Eigenaar Frank, Marieke, Martin & Nadia, 15/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw Charme Supérieur kamer en dat u mooie herinneringen heeft mogen overhouden aan uw 12,5 huwelijksjubileum. Het ontbijt is ondertussen ook nog verder uitgebreid met huisgemaakte fruitsalade, appelcake, drie soorten salades en een glaasje versgeperste sinaasappelsap geserveerd aan tafel. Tot de volgende keer (voor wie weet uw volgende jubileum of verjaardag)!

Avec des ami(e)s, Dec 2012
"Romantisch hotel en voor herhaling vatbaar"traduire
Marcel Engelhard

27/12/2012 Wij, 2 stellen, waren hier het weekend voor kerst en het hotel overtrof onze verwachtingen. We hadden dit hotel gekozen vanwege zijn uitstraling, maar dan is het toch altijd afwachten hoe het in het echt is. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden 2 charme Supérieur kamers en die waren van alle gemakken voorzien, mooie inrichting en zeer ruim, echt geweldig. Ook de ligging tov het oude centrum, loop afstand of een halte met de tram, is perfect. Kortom wij hadden een super weekend. Echt een hotel om te ontstressen en een jubileum te vieren.

En couple, Dec 2012
"Mooi Romantisch Hotel !"traduire
Anne van Maanen

05/12/2012 Dit hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum van Gent. Het hotel heeft wat weg van een bed &breakfast met charme. Super aardige en warm ontvangst. Kamers zijn netjes en mooi. Heel authentiek, maar toch ook luxueus. Receptie is meedenkend en geeft veel informatie over bezienswaardigheden. Ze nemen echt de tijd voor je. Een gezellige ontbijtruimte waar heerlijk eenvoudig ontbeten kan worden met goede producten. Erg leuk ook je krijgt je eigen kan koffie of thee en kunt van het buffet je eigen ontbijt samen stellen.
Kortom! TOP!

En couple, Nov 2012
"Super hotel"traduire
kathleen hogenbirk

26/11/2012 het is een super hotel kamers mooi,personeel super vriendelijk ontbijt heerlijk en superschoon

Eigenaar Frank, Marieke, Martin & Nadia, 15/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Wat een complimenten! Dank u! Properheid vinden wij héél belangrijk en werken wij heel hard aan evenals gastvriendelijkheid, sfeer en service! Het doet ons goed om te lezen dat we daar bij u in geslaagd zijn. Tip voor de lezers; Gent heeft sinds kort een "city pass" van twee of van drie dagen waarmee je alle musea en gebouwen kunt bezoeken, een boot-tochtje kunt doen langs de prachtige gebouwen die Gent rijk is en inclusief onbeperkt gebruik van het openbaar vervoer. En met tram 4 aan het einde van onze straat, is dat zeker gemakkelijk! Drie haltes en je bent in het historisch centrum of uiteraard 10 minuten te voet. Een mooie wandeling door het prachtige park aan het einde van onze straat, langs de prachtige herenhuizen en dan door de Vlaanderenstraat met zijn schitterende gevels en vele boutiques en restaurants. We kijken er naar uit u terug te verwelkomen

En couple, 2012
"Super!"traduire
Richard Oosterbroek

01/10/2012 Ontzettend mooi hotel, super ontvangst en behandeling. Ligging is prima en het ontbijt was heerlijk. Via cadeaubon en geüpgraded en dan nog een mooiere kamer aangeboden krijgen, echt helemaal geweldig!

Eigenaar Martin Rijbroek, 12/10/2012
Le propriétaire a dit ::  Fijn om te lezen dat u genoten heeft! Ons Charme Hotel is inderdaad gunstig gelegen. In een rustige zijstraat tegenover het Koning Albert Park. Daarnaast ideaal gelegen voor Gent te verkennen: tussen het Kunsten & Parkenkwartier aan de ene zijde en het Oud Historisch Centrum aan de andere zijde in. Het door Unesco beschermde Klein Begijnhof licht letterlijk om de hoek, het Theater Capitole op 5 minuten wandelen, en met tram 4 ben je na drie haltes bij de Kathedraal. Tot de volgende keer!

En couple, Aou 2012
"Mooi klassiek ingericht hotel"traduire
Leonie

28/08/2012 Het hotel ligt net iets buiten centrum, maar prima aan te lopen. Verder stopt er vlakbij ook een tram. Wat wij jammer vonden is dat om 14.00 uur de kamer nog niet klaar was en wij uiteindelijk ruim 1 uur hebben gewacht tot we de kamer in konden. Echter werd dit wel goedgemaakt want we hebben een upgrade gekregen naar een prachtig ruime superior kamer. Het hotel en kamer zien er goed onderhouden uit. De klassieke inrichting is erg mooi en past goed bij het pand. Het ontbijt was goed maar vonden wij eigenlijk voor zo'n hotel niet erg bijzonder. Had wat ons betreft wel iets uitgebreider/luxer gemogen. We misten bijvoorbeeld iets van een gebakken eitje/scrambled eggs, wel gekookte eitjes aanwezig. Verder dus prima hotel voor weekendje Gent en zeker voor diegene die ervan houdt dat niet alles zo standaard is.

Eigenaar Martin Rijbroek, 12/10/2012
Le propriétaire a dit ::  We proberen inderdaad niet het "standaard" hotel te zijn. Vandaar ook de naam Charme Hotel. Alle 12 kamers zijn ook verschillend ingericht met antieke meubels om u terug in de tijd te brengen van 1840. Dat is het jaartal dat deze barons-woning gebouwd is. Fijn dat u daarvan genoten heeft! Wat betreft het ontbijt: het ontbijt is een uitgebreid continentaal ontbijt buffet met keuze uit, koffie, thee, twee soorten fruitsap, melk, twee soorten confituur,hagelslag en chocolade pasta, drie soorten vleeswaren, drie soorten kaas en drie soorten smeerkaas. Daarnaast zijn er de ontbijtkoekjes, beschuitjes, gemengde luxe broodjes, chocolade koeken, rozijnenkoeken, croissants, cakes met rozijnen en naturel, twee soorten brood, yoghurt en vier soorten granen, gekookte eieren. En sinds deze week ook huisgemaakte fruitsalade. Wij hebben vooral gekozen voor verse produkten. U kunt de geur van de broodjes in de oven 's ochtends al ruiken op de gangen. Wat is heerlijker wakker worden!

En couple, Aou 2012
"Erg leuke plek, wel iets aan de dure kant"traduire
mw

01/11/2013 als je binnenkomst voel je de sfeer meteen aankomen, wat een weelde en luxe, alleen bleek onze kamer op de 3e etage (geen lift)
het was een zolderkamer met schuine daken.
bukken dus en voor de mannen zittend naar het toilet.
we waren er in aug en het was erg benauwd en warm op de kamer, gelukkig stond er een ventilator, leuke binnen tuin waar je wordt ontvangen met een drankje

Eigenaar Frank De Vos, 23/02/2014
Le propriétaire a dit ::  Inderdaad zijn delen van het gebouw monumentaal beschermd waardoor wij geen lift kunnen voorzien. Wij proberen dan ook al onze gasten vooraf hierover in te lichten op de website en ook nog eens door vooraf een email te sturen met informatie over check-in tijden, parking, geen lift etc....De charme kamers bevinden zich op het 3de, de Charme Deluxe kamers op het 2de en de Charme Supérieur kamers op het 1ste verdieping. Tijdens uw verblijf was het uitzonderlijk warm. Als het een week achter elkaar echt extreem warm is, dan warmt helaas het gebouw ook van binnen op. Maar gelukkig kunnen in dit hotel de ramen allemaal volledig open, is er een ventilator op de kamer en is er 's nachts dus geen hinder van gezoem van een airconditioning. Tip: vooral de kamers op het 1ste en 2de verdiep zijn met hun hoge plafonds en grote ramen, heerlijk vertoeven in de zomer.

En couple, Juil 2012
"Fantastisch hotel"traduire
Cees en Annemiek va...

21/07/2012 Wat hebben we genoten van onze kamer op de 1e verdieping ,heel mooi met alles op elkaar afgestemd ingericht en een heel mooie en grote badkamer,trouwens de kamer op zich is al heel groot,met tussen badkamer en kamer nog een boudoir, 's Morgens een lekker ontbijt

Eigenaar Martin Rijbroek, 12/10/2012
Le propriétaire a dit ::  Dank voor uw vriendelijke woorden. Een tip voor onze toekomstige gasten: het is een monumentaal pand en er is dus geen lift in het gebouw aanwezig. De Charme kamers bevinden zich op het 3de verdiep, de Charme DELUXE op het 2de verdiep en de Charme SUPERIEUR kamers op het 1ste verdiep. hou hiermee rekening als u gaat reserveren. En inderdaad de kamer die u had op het 1ste verdiep, is heel groot en die hebben ook een zeer ruime badkamer met douche EN bad. De andere kamertypes hebben alleen een douche. Tot de volgende keer en nog eens bedankt voor uw lovende woorden

1 2 3 4 5 suivant