Avis Hôtel Van der Valk Verviers****

29 novembre 2014

Van der Valk Verviers****
Avis Hôtel Van der Valk Verviers****
Rue de la Station 4, B-4800, Verviers

Hôtel Van der Valk Verviers a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 178 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Verviers**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Verviers ! Vous pouvez également trouver 192 Photos concernant Hôtel Van der Valk Verviers**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Liége. Comparer Hôtel Van der Valk Verviers**** avec les autres logements, dans Verviers.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Verviers**** Verviers N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

178 avis sur Van der Valk Verviers****

6,1
En couple, Nov 2014
"Eerlijke beoordeling.."traduire
Sven

26/11/2014 De verwelkoming was alles behalve, we hadden "geluk" dat er nog kamers vrij waren want onze boeking was nog niet doorgegeven aan de juiste persoon.

De kamer was een pak kleiner dan verwacht, wel zeer netjes.
De badkamer was zeer mooi ingericht en grondig gepoetst.
Slapen was iets moeilijker door het geluid van de minibar.

Er was een zwembad en mogelijkheid tot zwemmen vermeld , maar het buitenzwembad is alleen in warme periodes ter beschikking.

Het restaurant was een echte ramp wij waren nog bezig met de amuse terwijl ze al klaarstonden om het voorgerecht te serveren. Toen hetzelfde gebeurde bij het hoofdgerecht hebben we gevraagd om eventjes te wachten met het dessert, dat was geen probleem maar na 1uur hebben we toch eens gevraagd waar het dessert bleef ... Ze waren ons vergeten.

Onbijt was zeer uitgebreid & inclusief champagne.

Bar is zeer gezellig met uitgebreide cocktail kaart.

Personeel : Algemeen oké.

Ruime gratis parking.

Ligging slecht!

En couple, Oct 2014
"Prachtig hotel, met mooie ruime kamers"traduire
Ronnie

16/10/2014 Bij aankomst zie je direct hoe prachtig het gebouw is. Ook binnen vonden wij het een mooi hotel. Bij de receptie was er Nederlands sprekend personeel wat zeer fijn was. Bij de bar was het gezellig druk. Wij vonden de prijzen wel redelijk. Het eten smaakte prima. Onze kamer was modern , ruim en schoon en voorzien van douche en apart bad.
Het zwembad is niet erg privé en bij de ingang. Daarnaast was deze niet overdekt dus niet erg aantrekkelijk in oktober. Voor zo'n groot hotel zou je tevens een binnenzwembad verwachten.
Het enige wat ons tegen viel was het ontbijt . Er was weinig keus, dingen werden slecht aangevuld. Geen verse jus d'orange .Wij waren wat later aan het ontbijt en dat merkte je. . Ook de kopjes en glazen waren bijna op en dan heb je echt het gevoel dat je als een van de laatste bent en dat hoort niet zo. Dit was niet in verhouding tot de prijs. Wij zouden er wel weer heen gaan.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Zeer mooi hotel en zeer goed bereikbaar"traduire
decoster maurice

12/10/2014 hotel Verviers ,zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zeer mooi en proper. Eten was goed . Bij ontvangst was het personeel niet op de hoogte van het afgesloten arrengement en de inhoud ervan. Moesten zelf alles opvragen.
De spijzenkaart in het Nederlands opgesteld stond vol van taalfouten . Door hen erop te wijzen werd dit gezien als niet door hen opgesteld, maar het was van iemand anders. Zogenaamde typfouten, De hoeveelheid en soort van fouten zijn geen typfouten . Waardering voor de Nederlandse taal voor een Nederlands bedrijf ?????? Mag niet aub.
Bij het ontbijt buffet stonden producten die reeds voor 30 dagen over datum was. (kamer 302/304/305-)

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Verviers**** chez :

En couple, Sep 2014
"Prachtig gebouw, aan de rand van Verviers"traduire
Esther

11/09/2014 Prachtig hotel gevestigd in een oud stationsgebouw. Vlakbij de snelweg aan de rand van de stad Verviers. Keurig ingericht. Hotelkamer heel mooi, modern, goede kastruimte, badkamer prima, douchen in bad, dat wel. Het bed/matras is ook prima, alleen er lag nog een winterdekbed op, dat was erg warm. En het bed is voor ons vrij klein, het was een twijfelaar ,140cm breed. Dat is toch wel errug gezellig. Niet echt ideaal. Iedere ochtend werd het schoongemaakt. Het ontbijt is super, kamernr controle, en de keuze is reuze. Heerlijke vers gebakken broodjes, en aan beleg keus genoeg, ook veel fruit, mmmmm. Tafeltjes ook prima.

En couple, Juil 2014
"Verwacht geen V/d Valk kwaliteit zoals in NL"traduire
Pathuis

10/07/2014 Hotel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Een duplex kamer gehad, leuk om een keer te ervaren, maar heeft niet de voorkeur. Boven slapen waar ook de tv hangt bereikbaar via een smalle trap, de rest (badkamer, toilet, bureau is beneden). Wel leuk een gevulde koelkast met drinken. Eten is veel te duur, wel een Holland menu beschikbaar voor 30 euro een 3 gangen menu, maar het drinken is veel te duur. Ontbijt is ook niet in verhouding met de prijs. Geen verse Jus en yoghurt in kuipjes. Een paar dagen eerder bij een Van der Valk in Nederland geweest met een goedkoper ontbijt, maar veel meer keuze. En personeel bij de balie: bij aankomst eerst negeren en bij uitchecken wordt er niet eens gedag en goede reis gezegd.

En couple, Juin 2014
"Mooie kamers, mooi hotel, restaurant wat prijzig"traduire
Fam. Hintergarten

02/07/2014 Prima hotel, ernaast ligt een winkelcentrum om te shoppen en bij de rotonde kun je richting het centrum van Verviers lopen. Ook een aanrader.

Het eten in het restaurant is prijzig, daarvoor kun je beter mijn volgende tip gebruiken. Het zwembad is buiten naast de entree, best veel kijkers daaro.

Het hotel heeft de bar/bistro naast de receptie dus bij binnenkomst loop je tegen een muur van lawaai op, das wel jammer.

Receptie spreekt Engels en Nederlands.

En couple, Mai 2014
"Hotel prima, restaurant matig"traduire
m_j_brink1985

26/05/2014 + Prettig gelegen, goed bereikbaar per auto. Centrum van Verviers is op loopafstand.
+ Hotel oogt fris en goed onderhouden.
+ Personeel is vriendelijk en gaat goed om met klachten.
+ Personeel spreek NL, EN, FR.
+ Fijne kamer, comfortabele bedden, sanitair etc. Waterkoker, thee, koffie etc. aanwezig.
+ Gratis Wifi
+ Prettig terras met prima service
+ Genoeg parkeergelegenheid
- Ontbijt is aan de karige kant voor 15 euro p.p. Geen verse yoghurt etc., alles uit plastic cupjes.
- Prijzen in het restaurant / de horeca zijn echt te hoog. Bijv. witte wijn 5 a 6 euro, hoofdgerecht (vlees) ca. 25 euro, voorgerechtje 15 a 20 euro etc. Wij gaan regelmatig uit eten maar dit is echt buiten proportie. Het centrum is op loopafstand, daar kan je voor dezelfde prijs écht lekker uit eten (bijv. Au clair obscur) of zelfs veel goedkoper (bijv. La Cucina).
- Op de site van het hotel staat dat er fietsen te huur zijn, dat bleek bij aankomst niet het geval.
- Zwembad is erg klein.

En couple, Avr 2014
"Mooi hotel"traduire
Jannie Troost

03/05/2014 prachtig hotel, mooie grote family kamer, voor 2 pers gehad goed ontbijt diner was ook heerlijk
ons prima vermaakt, voor 2 overnachtingen mooi hotel, gaan we nog eens heen

En couple, Avr 2014
"Aanrader"traduire
Marry

24/04/2014 Mooi hotel, vriendelijk personeel en een mooie ruime schone kamer.
s'Morgens een uitgebreid champagneontbijt.
Even er tussen uit en heerlijk relaxen.

En couple, Mar 2014
"Aanrader"traduire
conny

24/03/2014 Heerlijk hotel, prima kamers met een aparte douche en bad. Verder werden we leuk ontvangen en behandeld ondanks de lage prijs die we hadden betaald via veiling. Had zeker niet het idee dat we anders werden behandeld. Verviers heeft een leuk klein centrum met een keuze aan restaurants. Wij zijn nog heerlijk wezen wandelen op 15 minuten rijden vanaf Verviers, na prima uitleg van de receptie. Al bij al , prima dus en een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant