Van der Valk Verviers****
Avis Hôtel Van der Valk Verviers****
Rue de la Station 4, B-4800, Verviers

Hôtel Van der Valk Verviers a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 167 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Verviers**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Verviers ! Vous pouvez également trouver 172 Photos concernant Hôtel Van der Valk Verviers**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Liége. Comparer Hôtel Van der Valk Verviers**** avec les autres logements, dans Verviers.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Verviers**** Verviers N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

167 avis sur Van der Valk Verviers****

6,1
"Aanrader"traduire
conny

24/03/2014 Heerlijk hotel, prima kamers met een aparte douche en bad. Verder werden we leuk ontvangen en behandeld ondanks de lage prijs die we hadden betaald via veiling. Had zeker niet het idee dat we anders werden behandeld. Verviers heeft een leuk klein centrum met een keuze aan restaurants. Wij zijn nog heerlijk wezen wandelen op 15 minuten rijden vanaf Verviers, na prima uitleg van de receptie. Al bij al , prima dus en een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

"Niet voor herhaling vatbaar"traduire
J.W.

22/03/2014 Hotel van der valk Verviers is een hotel wat te duur is voor de service. Het hotel is vrij nieuw en de kamer welke wij hadden/hebben is ruim. Dat mag ook wel voor een junior suite met een prijs van 175 per nacht excl. Ontbijt ( 15 pp) het personeel achter de balie is kort en ronduit bits te noemen. Niet alleen bij aankomst, maar ook een dag later. Personeel in het restaurant maakt redelijk wat fouten, dit is denk ik te wijten aan het gebrekkig Nederlands of Engels wat men spreekt, maar ook omdat men de bestelling niet noteerde. De stad Verviers is vergane glorie. Naast het hotel is een soort winkelcentrum maar verder is er niet veel te beleven. ( watermuseum en wolmuseum daargelaten) . Veel bezoekers komen vanuit veiling sites, het lijkt dat men Nederlands om die reden anders behandeld. Slechte zaak, doe dan niet mee aan die veiling sites. Dit hotel voldoet naar onze mening niet aan de standaarden van de andere van der valk hotels waar wij hebben verbleven.

"Verrassend Verviers"traduire
lenicees

21/03/2014 Goed verzorg hotel. Prima gratis parkeergelegenheid. Gratis uitstekend functionerend wifi. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijt. Comfortabele bedden. Op loopafstand van verrassend gezelling centrum met autovrije winkelstraten en vele eetgelegenheden.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Verviers**** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2014
"Mooi en net hotel"traduire
Nancy

01/03/2014 Mooi hotel , vriendelijk personeel waarvan sommige ook Nederlands praten , gezellige hotelbar.

En couple, Jan 2014
"Mooi hotel"traduire
julien_dua

06/02/2014 Mooie kamers, alles héél netjes. Ontbijt ook uitstekend. Diner 3 gangen prijs/kwaliteit.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Mooi hotel en alles netjes en schoon!"traduire
Verheijden

30/12/2013 Fijn verblijf genoten in dit mooie hotel!
Prachtig gebouw en de erg ruime kamers zijn fantastisch met een vide!
Eten was goed verzorgd en het personeel was behulpzaam en allen stonden ons Nederlands te woord!
Zeker een aanrader!

Avec des ami(e)s, Dec 2013
"Echt niet te eten!"traduire
dianarikkers

10/12/2013 Hotel Verviers van vander Valk is echt niet aan te raden,
Het is er ongeorganiseert en ruikt naar rook.
Het eten wat bi het arrangement was erg slecht.
Pasta gevraagd zonder kaas ,kreeg met kaas opnieuw gekregen maar nog steeds met kaas,cordon bleu te hard om te snijden,varkenshaasje helemaal droog(alles wordt volgens mij gefrituurd!
Te weinig personeel.tafels niet of half afgeruimd.Balies vol met gebruikte glazen.Een oude man die zich voorstelt als manager maar niets doet en in de rondte loopt en kletst met iedereen maar niet meehelpt.
Ook bij klachten niet reageert.
Het ontbijt was nog ergere,niet afgeruimde tafels,niets aangevuld ,een hulpje die met een kar met hierop een emmer voor het vuile bestek tussen de tafels doorloopten de rest laat staan.
Het is een gooi en smijt restaurant waar niets klopt.
Een branddeur die niet open kan,een baggage ruimte die open staat waar geen controle over plaatst vindt.
Echt het slechtste hotel van vander Valk!

Avec des ami(e)s, Nov 2013
"Prima plek"traduire
Eric

01/12/2013 Met drie echtparen daar geweest. Perfecte en schone kamer. Met bad, douche en aparte wc. Schoon en zeer goed onderhouden. Verviers is zelf wat verpaupert en arm. Maar omgeving is mooi. Personeel is prima.

En couple, Nov 2013
"Geen vier sterrren waardig"traduire
debetaxi

28/11/2013 Eerst rook kamer bij klacht nieuwe kamer op zich netjes. Het eten was qua prijs/kwaliteit veels te duur. Mijn vrouw had twee voorgerechtjes omdat ze maagoperatie heeft gehad maar die waren 20 euro per stuk. Voor diner waren we 160 euro kwijt,, dat vind ik aardig wat. Maar ja je bent uit.
Personeel was vriendelijk maar snapte het gedrag van de manager niet wat een arrogantie. Ook de omgeving is een enge buurt met veel vluchtelingen die daar gedumpt zijn omdat spa ze niet wilde hebben. Voelt niet echt fijn. Ik weet dit omdat de ober bij de griek dit vertelde.
Het hotel op zich is netjes maar 's avonds is het ontmoetingsplaats van de locals die daar komen "loungen" Maar niet veel logerende gasten. Bij het ontbijt mischien 4 koppels gezien. En allemaal via veiling.
Maar spa is de moeite waard om heen te rijden en de omgeving iets verder rijden is heel mooi. Maar hotel Verviers nooit meer. Het personeel is vriendelijk maar niet echt doortastend en kundig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?