Van der Valk Verviers****
Avis Hôtel Van der Valk Verviers****
Rue de la Station 4, B-4800, Verviers

Hôtel Van der Valk Verviers a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 173 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Verviers**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Verviers ! Vous pouvez également trouver 190 Photos concernant Hôtel Van der Valk Verviers**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Liége. Comparer Hôtel Van der Valk Verviers**** avec les autres logements, dans Verviers.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Verviers**** Verviers N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

173 avis sur Van der Valk Verviers****

6,1
En couple, Sep 2014
"Prachtig gebouw, aan de rand van Verviers"traduire
Esther

11/09/2014 Prachtig hotel gevestigd in een oud stationsgebouw. Vlakbij de snelweg aan de rand van de stad Verviers. Keurig ingericht. Hotelkamer heel mooi, modern, goede kastruimte, badkamer prima, douchen in bad, dat wel. Het bed/matras is ook prima, alleen er lag nog een winterdekbed op, dat was erg warm. En het bed is voor ons vrij klein, het was een twijfelaar ,140cm breed. Dat is toch wel errug gezellig. Niet echt ideaal. Iedere ochtend werd het schoongemaakt. Het ontbijt is super, kamernr controle, en de keuze is reuze. Heerlijke vers gebakken broodjes, en aan beleg keus genoeg, ook veel fruit, mmmmm. Tafeltjes ook prima.

En couple, Juil 2014
"Verwacht geen V/d Valk kwaliteit zoals in NL"traduire
Pathuis

10/07/2014 Hotel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Een duplex kamer gehad, leuk om een keer te ervaren, maar heeft niet de voorkeur. Boven slapen waar ook de tv hangt bereikbaar via een smalle trap, de rest (badkamer, toilet, bureau is beneden). Wel leuk een gevulde koelkast met drinken. Eten is veel te duur, wel een Holland menu beschikbaar voor 30 euro een 3 gangen menu, maar het drinken is veel te duur. Ontbijt is ook niet in verhouding met de prijs. Geen verse Jus en yoghurt in kuipjes. Een paar dagen eerder bij een Van der Valk in Nederland geweest met een goedkoper ontbijt, maar veel meer keuze. En personeel bij de balie: bij aankomst eerst negeren en bij uitchecken wordt er niet eens gedag en goede reis gezegd.

En couple, Juin 2014
"Mooie kamers, mooi hotel, restaurant wat prijzig"traduire
Fam. Hintergarten

02/07/2014 Prima hotel, ernaast ligt een winkelcentrum om te shoppen en bij de rotonde kun je richting het centrum van Verviers lopen. Ook een aanrader.

Het eten in het restaurant is prijzig, daarvoor kun je beter mijn volgende tip gebruiken. Het zwembad is buiten naast de entree, best veel kijkers daaro.

Het hotel heeft de bar/bistro naast de receptie dus bij binnenkomst loop je tegen een muur van lawaai op, das wel jammer.

Receptie spreekt Engels en Nederlands.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Verviers**** chez :

En couple, Mai 2014
"Hotel prima, restaurant matig"traduire
m_j_brink1985

26/05/2014 + Prettig gelegen, goed bereikbaar per auto. Centrum van Verviers is op loopafstand.
+ Hotel oogt fris en goed onderhouden.
+ Personeel is vriendelijk en gaat goed om met klachten.
+ Personeel spreek NL, EN, FR.
+ Fijne kamer, comfortabele bedden, sanitair etc. Waterkoker, thee, koffie etc. aanwezig.
+ Gratis Wifi
+ Prettig terras met prima service
+ Genoeg parkeergelegenheid
- Ontbijt is aan de karige kant voor 15 euro p.p. Geen verse yoghurt etc., alles uit plastic cupjes.
- Prijzen in het restaurant / de horeca zijn echt te hoog. Bijv. witte wijn 5 a 6 euro, hoofdgerecht (vlees) ca. 25 euro, voorgerechtje 15 a 20 euro etc. Wij gaan regelmatig uit eten maar dit is echt buiten proportie. Het centrum is op loopafstand, daar kan je voor dezelfde prijs écht lekker uit eten (bijv. Au clair obscur) of zelfs veel goedkoper (bijv. La Cucina).
- Op de site van het hotel staat dat er fietsen te huur zijn, dat bleek bij aankomst niet het geval.
- Zwembad is erg klein.

En couple, Avr 2014
"Mooi hotel"traduire
Jannie Troost

03/05/2014 prachtig hotel, mooie grote family kamer, voor 2 pers gehad goed ontbijt diner was ook heerlijk
ons prima vermaakt, voor 2 overnachtingen mooi hotel, gaan we nog eens heen

En couple, Avr 2014
"Aanrader"traduire
Marry

24/04/2014 Mooi hotel, vriendelijk personeel en een mooie ruime schone kamer.
s'Morgens een uitgebreid champagneontbijt.
Even er tussen uit en heerlijk relaxen.

"Aanrader"traduire
conny

24/03/2014 Heerlijk hotel, prima kamers met een aparte douche en bad. Verder werden we leuk ontvangen en behandeld ondanks de lage prijs die we hadden betaald via veiling. Had zeker niet het idee dat we anders werden behandeld. Verviers heeft een leuk klein centrum met een keuze aan restaurants. Wij zijn nog heerlijk wezen wandelen op 15 minuten rijden vanaf Verviers, na prima uitleg van de receptie. Al bij al , prima dus en een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

"Niet voor herhaling vatbaar"traduire
J.W.

22/03/2014 Hotel van der valk Verviers is een hotel wat te duur is voor de service. Het hotel is vrij nieuw en de kamer welke wij hadden/hebben is ruim. Dat mag ook wel voor een junior suite met een prijs van 175 per nacht excl. Ontbijt ( 15 pp) het personeel achter de balie is kort en ronduit bits te noemen. Niet alleen bij aankomst, maar ook een dag later. Personeel in het restaurant maakt redelijk wat fouten, dit is denk ik te wijten aan het gebrekkig Nederlands of Engels wat men spreekt, maar ook omdat men de bestelling niet noteerde. De stad Verviers is vergane glorie. Naast het hotel is een soort winkelcentrum maar verder is er niet veel te beleven. ( watermuseum en wolmuseum daargelaten) . Veel bezoekers komen vanuit veiling sites, het lijkt dat men Nederlands om die reden anders behandeld. Slechte zaak, doe dan niet mee aan die veiling sites. Dit hotel voldoet naar onze mening niet aan de standaarden van de andere van der valk hotels waar wij hebben verbleven.

"Verrassend Verviers"traduire
lenicees

21/03/2014 Goed verzorg hotel. Prima gratis parkeergelegenheid. Gratis uitstekend functionerend wifi. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijt. Comfortabele bedden. Op loopafstand van verrassend gezelling centrum met autovrije winkelstraten en vele eetgelegenheden.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2014
"Mooi en net hotel"traduire
Nancy

01/03/2014 Mooi hotel , vriendelijk personeel waarvan sommige ook Nederlands praten , gezellige hotelbar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant