Avis Hôtel Mardaga****

Mardaga****
Avis Hôtel Mardaga****
Stationsstraat 121, B-3665, As

Hôtel Mardaga a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 19 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Mardaga**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à As ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Hôtel Mardaga**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Belgique). Comparer Hôtel Mardaga**** avec les autres logements, dans As.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Mardaga**** As N'hésitez pas à donner votre avis!

19 avis sur Mardaga****

En couple, Avr 2013
"Super fijn verblijf gehad"traduire
christinevdp@live.b...

06/04/2013 leuke ontvangst
mooie kamer
zeer lekker diner met top wijnen
bubbles op het ontbijtbuffet

En couple, Juil 2012
"Geslaagd verblijf in een groene omgeving"traduire
Dirk en Chris

08/07/2012 Na het lezen van de boordelingen zijn we vertrokken met een hoera- en een oei-gevoel. Gelukkig is er van de oei-stemming niets overgebleven en is het over de hele lijn een hoera geworden.
Aan de buitenkant en ook op de benedenverdieping is de kleur zwart alom aanwezig. Boven in de kamers is dit gelukkig anders.
De ontvangst was prima.
Voor het eten werd samen met ons het menu overlopen.Er werd eveneens geinformeerd of wij iets te vieren hadden. Het resultaat hiervan konden wij zien bij het dessert. Op ons bord was de vermelding 'gefeliciteerd' aangebracht in chocolade. Een kleine attentie die door ons geaprecieerd werd.
De groene omgeving van het hotel is een aanrader voor elke wandelaar of fietser.
Kortom, voor ons was dit een geslaagd verblijf.

En couple, Juil 2012
"Ideaal voor fietsweekend."traduire
Petra Vanroy

03/08/2012 Goed uitgangspunt voor fietstochten. Fietsenstalling met camerabewaking aanwezig. Propere kamers, uitstekend ontbijtbuffet, geweldige bedden! Zeer vriendelijk personeel. Het restaurant was gesloten toen wij daar waren, maar er zijn voldoende plaatsen in de omgeving waar je lekker kan eten. Minpuntjes: de toch wel drukkere weg, en de hoge prijzen van de minibar.

Avec des ami(e)s, 2012
"Rustig, goed"traduire
mar

19/06/2012 rustig hotel, echter wel aan drukke weg.
kamers zijn schoon maar erg warm, nieuwe badkamer.
Ontbijt is goed, dame van ontbijt is uiterst vriendelijk.
Bij de receptie zijn ze erg zakelijk.

En couple, Mai 2012
"Gastvriendelijkherid troef"traduire
Christine Vandeput

17/05/2012 Super leuk 4* hotel.
Zeer professioneel onthaald.
Lekkere keuken met streekproducten
Mooi tuinterras waar we het aperitief hebben genomen
Echt een aanrader!!

En couple, Jan 2012
"Prima hotel-prijzig restaurant!"traduire
Pieter De Meyer

29/01/2012 Prima hotel. Vlotte check-in. Ideale ligging om de streek te verkennen. Wel is het hotel gelegen langs een drukke weg. Restaurant heeft op heden nog enkelglas (glasraampjes) waardoor er geen sprake is van geluidsisolatie. Zatten in het restaurant aan ook aan zo'n raam waar je de koude van buiten echt doorvoelde. Van een 'koude brug' gesproken. Restaurant is goed (klassieke keuken, zonder franjes). Maar bijzonder dure drankenkaart. Deze slaat alles, 7,95 euro voor één trappist?!
Ontbijt goed!

En couple, Dec 2011
"Unieke locatie....heerlijke keuken.."traduire
Jempi Trippaers

19/05/2012 in Mardaga-hotel alles piekfijn verzorgd..alle bediening met de glimlach..niets te veel voor directie en personeel

En couple, Avr 2011
"Hotel in As, maar zeker niet in zak en as"traduire
Marc

11/04/2011 Hotel Mardaga heeft zonder meer zijn charmes.
Wij hadden een zogenaamde juniorsuite met tuinzicht. De kamer en de badkamer waren best OK, maar de zogenaamde salonhoek stelde niet veel voor: de salon was een "sjofele" oude zetel die dan nog om één of andere duistere reden opgemaakt was als bed. Wij hadden dus een meerprijs betaald voor iets waar we geen gebruik konden van maken. Het uitzicht op de tuin was eerder een uitzicht op een plat dak met een klein beetje tuin erachteraan. Het hotel wordt geleid door een "handige" patron. Hij weet als geeneen de zaken in "goede banen" te leiden. Wij boekten een arrangement waarin, volgens de voucher, een vijfgangendiner inbegrepen was. Dit was, althans volgens de patron, dit jaar herleid tot een viergangendiner voor dezelfde prijs. Bij het diner bleek het tussendoortje (een sorbet) tot een volwaardige gang opgewaardeerd ;-)
Het ontbijt was zeer goed en het interieur van het restaurant zeer gezellig en smaakvol ingericht.
Mooie wandelingen.

Avec des ami(e)s, Oct 2010
"FANTASTICH"traduire
DE WITTE DENIS

01/11/2010 Wij(4 koppels van rond de 50) verbleven er met het allerheiligen week-end 2010 en ik moet zeggen het is ons allen uitermate goed bevallen.Prima ligging, mooie kamers met de nodige comfort, uitermate vriendelijk personeel(van het management tot de bediening in het restaurant en het kamermeisje), bijzonder lekker eten(van het ontbijt tot het 4 en 6 gangenmenu)......kortom ,wat wil je nog meer.We waren gekomen voor een gastronomisch week-end en hebben het ten volle gekregen. We waren met z'n 8 en ik heb geen enkel negatief geluid gehoord.

En couple, Aou 2010
"Hotel in het groen"traduire
Hubert

23/08/2010 Het hotel Mardaga is gelegen in een groene en rustige omgeving. De omgeving is bijzonder geschikt voor het maken van wandelingen of fietstochten. In het hotel logeerden wij op de 2e verdieping in een ruime kamer met voltapijt en een grote badkamer met douche. De ramen zijn echter aan vernieuwing toe ( er was een barst in het glas van een raam ). Voor een viersterrenhotel zou er m.i. wel airco mogen zijn. Nu moesten wij ons behelpen met een ventilator en het was een 30 graden zodat het te warm was om comfortabel te slapen. De service was in orde en het personeel was bijzonder vriendelijk. Het ontbijt kon bijna niet beter. Andere maaltijden hebben wij daar niet genomen. Wel gezien dat de prijzen van het niveau zijn van een viersterrenhotel.